Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  66 5729
Hva syntes dere om dette?. Vet det er litt "old" men det skulle ikke forundre meg om han var i live.
Siden det bilde USA slapp ut i Mediaen var på youtube i 2010, 1 år før han døde. Noe som selvsagt er en god sak at han kansje ikke er død. Fant den på youtube for en god stund siden, men fant den ikke nå lengre. Søk lenge nok så finner du den garantert.
http://blogs.tribune.com.pk/story/11...racy-theories/
http://theintelhub.com/2011/05/02/fa...m-in-2010pics/
Jeg vet ikke sjølv om han er død eller ikke, Hva mener dere om dette ?
Ser ganske død ut spør du meg.

http://blogs.browardpalmbeach.com/pulp/osamadead.jpg
37% Pakkis
ChipsyDipsy's Avatar
Trådstarter
Sitat av Theoneandonly Vis innlegg
Ser ganske død ut spør du meg.

http://blogs.browardpalmbeach.com/pulp/osamadead.jpg
Vis hele sitatet...
Ja, men det er det bilde som var uploadet på Youtube i 2010, ett år før han døde, sprøtt spør du meg.
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Det bildet er værste photoshopen ever.
37% Pakkis
ChipsyDipsy's Avatar
Trådstarter
Sitat av daimeno Vis innlegg
Det bildet er værste photoshopen ever.
Vis hele sitatet...
Ser meg enig der!
Sitat av ChipsyDipsy Vis innlegg
Ja, men det er det bilde som var uploadet på Youtube i 2010, ett år før han døde, sprøtt spør du meg.
Vis hele sitatet...
Hm merkelig ja.

http://theintelhub.com/wp-content/uploads/2011/05/13040021Big_634399409241934704_main.jpg
37% Pakkis
ChipsyDipsy's Avatar
Trådstarter
Sitat av Theoneandonly Vis innlegg
Hm merkelig ja.

http://theintelhub.com/wp-content/uploads/2011/05/13040021Big_634399409241934704_main.jpg
Vis hele sitatet...
Jeg lener meg mere over at han ikke er død, vi som befolkning av denne verden burde ha rett til og vite sånt som dette.
Er jo ikke så veldig rart, noen Photoshoppa det jo bare for gøy, det bildet er aldri blitt brukt offisielt.
Du kan nok være rimelig trygg på at han er død, ingenting tilsier noe annet, det blir bare tullete spekulasjoner uten hold.
Sist endret av Lyra; 15. november 2012 kl. 00:13.
37% Pakkis
ChipsyDipsy's Avatar
Trådstarter
Sitat av Lyra Vis innlegg
Er jo ikke så veldig rart, noen Photoshoppa det jo bare for gøy, det bildet er aldri blitt brukt offisielt.
Du kan nok være rimelig trygg på at han er død, ingenting tilsier noe annet, det blir bare tullete spekulasjoner uten hold.
Vis hele sitatet...
Det ble jo sendt over hele USA på media, ikke fortell meg at USA trodde vi skulle bare tro på ordet de sitt...
Sitat av ChipsyDipsy Vis innlegg
Jeg lener meg mere over at han ikke er død, vi som befolkning av denne verden burde ha rett til og vite sånt som dette.
Vis hele sitatet...
Du tror at han ikke er død fordi folk har photoshoppet bilder av han død før han var død?
Sitat av ChipsyDipsy Vis innlegg
Det ble jo sendt over hele USA på media, ikke fortell meg at USA trodde vi skulle bare tro på ordet de sitt...
Vis hele sitatet...
Da må du nok spanke media for det.
37% Pakkis
ChipsyDipsy's Avatar
Trådstarter
Sitat av DikkeDikk Vis innlegg
Du tror at han ikke er død fordi folk har photoshoppet bilder av han død før han var død?
Vis hele sitatet...
Nei, men det er mere som sier at han lever, en at han er DØD.
Håper nå av alt jeg eier og har at han enda lever i beste velgående.
37% Pakkis
ChipsyDipsy's Avatar
Trådstarter
Sitat av A-haja Vis innlegg
Håper nå av alt jeg eier og har at han enda lever i beste velgående.
Vis hele sitatet...
Sarkasme?. Fordi denna mannen fortjener døden.
Sist endret av ChipsyDipsy; 15. november 2012 kl. 00:16.
Sitat av ChipsyDipsy Vis innlegg
Nei, men det er mere som sier at han lever, en at han er DØD.
Vis hele sitatet...
Jaha? Har du noen eksempler på det, annet enn fra en blogg?
37% Pakkis
ChipsyDipsy's Avatar
Trådstarter
Sitat av DikkeDikk Vis innlegg
Jaha? Har du noen eksempler på det, annet enn fra en blogg?
Vis hele sitatet...
Bare søk selv, og se. Du finner masse som sier han ikke er død. Skal snart legge meg, så du kan se selv. Har du noe Konkrete beviser på at han er død?. NEI.
Sitat av ChipsyDipsy Vis innlegg
Sarkasme?. Fordi denna mannen fortjener døden.
Vis hele sitatet...
Det var ikke sarkasme, det var rett fra hjertet.

Er du virkelig så primitiv? Du har en mest sannsynlig velutviklet hjerne, bruk den for hva den er verdt.

Døden etter ei kule i huet, er den lette veien ut av det hele. Fortjener han en rask og smertefri død?
Sist endret av A-haja; 15. november 2012 kl. 00:19.
37% Pakkis
ChipsyDipsy's Avatar
Trådstarter
Sitat av A-haja Vis innlegg
Det var ikke sarkasme, det var rett fra hjertet.

Er du virkelig så primitiv? Du har en mest sannsynlig velutviklet hjerne, bruk den for hva den er verdt.

Døden etter ei kule i huet, er den lette veien. Fortjener han en rask og smertefri død?
Vis hele sitatet...
Nei. Men jeg håper han er DØD, men han skulle vært torturert der ser jeg meg enig. Også puttet i fengsel for så og sone for resten av livet, og bare gi han smuler brød og dråper vann.
Sitat av ChipsyDipsy Vis innlegg
Bare søk selv, og se. Du finner masse som sier han ikke er død. Skal snart legge meg, så du kan se selv. Har du noe Konkrete beviser på at han er død?. NEI.
Vis hele sitatet...
For å si det sånn, jeg velger heller å tro på whitehouse.gov enn blogs.tribune.com.pk eller theintelhub.com som jeg aldri har hørt om en gang.
Sitat av ChipsyDipsy Vis innlegg
Nei. Men jeg håper han er DØD, men han skulle vært torturert der ser jeg meg enig. Også puttet i fengsel for så og sone for resten av livet, og bare gi han smuler brød og dråper vann.
Vis hele sitatet...
Håper han lever i sitt beste velgående, på næringsrik mat, slik at han kan sitte i en finfin celle 40 år framover.
Hvorfor torturere han? Greit nok at han begikk noen grusome handlinger(eller, planla), men ingen fortjener å bli torturert, og ingen har rett til å torturere noen andre.
37% Pakkis
ChipsyDipsy's Avatar
Trådstarter
Sitat av DikkeDikk Vis innlegg
For å si det sånn, jeg velger heller å tro på whitehouse.gov enn blogs.tribune.com.pk eller theintelhub.com som jeg aldri har hørt om en gang.
Vis hele sitatet...
Javell, det syntes du, men alle som sier at han er død har ingen konkrete bevis på at han er død.
Mens de som sier at han lever, har det "bildet" som ble beskrivet som det offisiele død's bildet til Osama uploadet på Youtube i 2010. Men vi kan jo alle tro om han er død eller ei, mest sannsynligvis får vi aldri vite det.

Sitat av Sinken Vis innlegg
Hvorfor torturere han? Greit nok at han begikk noen grusome handlinger(eller, planla), men ingen fortjener å bli torturert, og ingen har rett til å torturere noen andre.
Vis hele sitatet...
Vel, jeg gir blanke faen i hva som hadde skjedd med han, spør familien til de som Osama har drept, tror de hadde gitt blanke faen de også.
Ja, du har lest noe på nettet som tilsier at han ikke er død? Ja vel, er jo tusenvis av konspirasjonsteorier, og det kommer opp masse bull på omtrent alt du søker på.

En masser av folk som tror mennesker aldri har vært på månen, chemtrails, 9/11 inside job etc.
37% Pakkis
ChipsyDipsy's Avatar
Trådstarter
Sitat av Lyra Vis innlegg
Ja, du har lest noe på nettet som tilsier at han ikke er død? Ja vel, er jo tusenvis av konspirasjonsteorier, og det kommer opp masse bull på omtrent alt du søker på.

En masser av folk som tror mennesker aldri har vært på månen, chemtrails, 9/11 inside job etc.
Vis hele sitatet...
Selvfølgelig, og mest sannsynligvis så får vi aldri vite noe av disse.
Sitat av ChipsyDipsy Vis innlegg
Javell, det syntes du, men alle som sier at han er død har ingen konkrete bevis på at han er død.
Mens de som sier at han lever, har det "bildet" som ble beskrivet som det offisiele død's bildet til Osama uploadet på Youtube i 2010. Men vi kan jo alle tro om han er død eller ei, mest sannsynligvis får vi aldri vite det.
Vis hele sitatet...
Jeg tror Obama&Co vil få store problemer om det viser seg at han er i live. For ikke å snakke om at Osama ville gitt fra seg tegn til liv. Om folk finner ut at lederen deres er død, vil det muligens skade moralen.
Sitat av ChipsyDipsy Vis innlegg
Bare søk selv, og se. Du finner masse som sier han ikke er død. Skal snart legge meg, så du kan se selv. Har du noe Konkrete beviser på at han er død?. NEI.
Vis hele sitatet...
Ro pølsa litt da, du spør oss om vi tror han er død, vi sier ja, vi tror han er død. Da trenger du ikke hoppe rett på oss.
Sitat av ChipsyDipsy Vis innlegg
Vel, jeg gir blanke faen i hva som hadde skjedd med han, spør familien til de som Osama har drept, tror de hadde gitt blanke faen de også.
Vis hele sitatet...
Hva familien til de Osama planla en dødshandlig mot sier, og hva som er etisk riktig er to helt forskjellige ting.
Sitat av ChipsyDipsy Vis innlegg
Bare søk selv, og se. Du finner masse som sier han ikke er død. Skal snart legge meg, så du kan se selv. Har du noe Konkrete beviser på at han er død?. NEI.
Vis hele sitatet...
Har du noen konkrete beviser på at han lever? NEI.

Tror også du skal legge deg snart..
37% Pakkis
ChipsyDipsy's Avatar
Trådstarter
Sitat av Sinken Vis innlegg
Hva familien til de Osama planla en dødshandlig mot sier, og hva som er etisk riktig er to helt forskjellige ting.
Vis hele sitatet...
Det er riktig. men føler denne mannen har påført nokkevis av skader til og torturere denna mannen, godt vi har forskjellige meninger =)
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Sitat av ChipsyDipsy Vis innlegg
Det ble jo sendt over hele USA på media, ikke fortell meg at USA trodde vi skulle bare tro på ordet de sitt...
Vis hele sitatet...
Ja, fordi det bildet (som er forferdelig dårlig manipulert) florerte over hele internett når nyheten om Bin Ladens død kom for en dag, og amerikansk fjernsyn er ikke akkurat kjent for å utøve god kildekritikk eller være objektive (du har vel hørt om Fox News).

Sitat av ChipsyDipsy Vis innlegg
Bare søk selv, og se. Du finner masse som sier han ikke er død. Skal snart legge meg, så du kan se selv. Har du noe Konkrete beviser på at han er død?. NEI.
Vis hele sitatet...
Altså, når du kommer hit med konspirasjonsteorier og helt ville påstander er det ikke vår oppgave å vise at du er på jordet. Det er du som må argumentere for ditt (avvikende) standpunkt, så vi har noe å gå ut fra. Du kan ikke bare slenge ut påstander og si "motbevis meg!". Bevisbyrde og alt det der, vettu.

Sitat av ChipsyDipsy Vis innlegg
Mens de som sier at han lever, har det "bildet" som ble beskrivet som det offisiele død's bildet til Osama uploadet på Youtube i 2010. Men vi kan jo alle tro om han er død eller ei, mest sannsynligvis får vi aldri vite det.
Vis hele sitatet...
Det bildet ble aldri brukt som "offisielt dødsbilde". Det Hvite Hus ga aldri ut offisielle bilder. Nå drar du ting ut av ræva di igjen.
Sist endret av BomberMan; 15. november 2012 kl. 00:31.
Sitat av ChipsyDipsy Vis innlegg
Det er riktig. men føler denne mannen har påført nokkevis av skader til og torturere denna mannen, godt vi har forskjellige meninger =)
Vis hele sitatet...
1. Tortur er en grusom handlig. Om vi torturer Osama, synker ikke vi bare like lavt som han?
2. Det hjelper hverken de avdødes familier, Amerika, Verden generelt, oss, eller noen andre om Osama blir torturert. Da er det like greit å fjerne han fra jordens overflate, siden han utgjøre en såpass stor trussel.

Og nei, Osama har ikke drept noen. Ikke direkte. Men som Lyra påpeker, han er ansvarlig ja.
Sist endret av Sinken; 15. november 2012 kl. 00:31.
kan jo hende at han var død lenge før den dagen usa påstår at dem drepte han, er jo ingen bevis på at han har vært i live dem siste 10-15 åra...!
Sitat av Sinken Vis innlegg
1. Tortur er en grusom handlig. Om vi torturer Osama, synker ikke vi bare like lavt som han?
2. Det hjelper hverken de avdødes familier, Amerika, Verden generelt, oss, eller noen andre om Osama blir torturert. Da er det like greit å fjerne han fra jordens overflate, siden han utgjøre en såpass stor trussel.

Og nei, Osama har ikke drept noen. Ikke direkte.
Vis hele sitatet...
Neida, men han står fremdeles ansvarlig imo.

Syntes det er greit at han fikk ei kule, ett mindre problem, slepper å bruke ressurser og bruke barbariske metoder på å torturere han, fører jo tross alt ikke til noe godt som du sier.
37% Pakkis
ChipsyDipsy's Avatar
Trådstarter
Sitat av Notoneofthem Vis innlegg
kan jo hende at han var død lenge før den dagen usa påstår at dem drepte han, er jo ingen bevis på at han har vært i live dem siste 10-15 åra...!
Vis hele sitatet...
Kan være, er noen konspirasjonsteorier om at han døde av Kreft i enten 2001 - 2002, jeg vettafaen, men jeg tror iallefall han er i live.
Sitat av Notoneofthem Vis innlegg
kan jo hende at han var død lenge før den dagen usa påstår at dem drepte han, er jo ingen bevis på at han har vært i live dem siste 10-15 åra...!
Vis hele sitatet...
Så er det veldig lite vi har bevis på, faktisk ingenting hvis du flisespikker nok.
Vi har jo ikke bevis på at vår eksistens faktisk er reel.

Blir så mye synsing og tullball.
Sitat av ChipsyDipsy Vis innlegg
Javell, det syntes du, men alle som sier at han er død har ingen konkrete bevis på at han er død.
Mens de som sier at han lever, har det "bildet" som ble beskrivet som det offisiele død's bildet til Osama uploadet på Youtube i 2010. Men vi kan jo alle tro om han er død eller ei, mest sannsynligvis får vi aldri vite det.



Vel, jeg gir blanke faen i hva som hadde skjedd med han, spør familien til de som Osama har drept, tror de hadde gitt blanke faen de også.
Vis hele sitatet...
Det er jo ikke det offisielle "dødsbilde" av Osama, hva får deg til å tro det? Du har jo ei heller kommet med noen konkrete bevis på at han faktisk lever, annet enn diverse blogger om konspirasjoner og ville grunnløse spekulasjoner. Utsagnene til enkelte medlemmer av SEAL Team Six sier jo sitt, det var tross alt de som gjennomførte operasjonen.
Så fotogen som han var hadde han allerede møtt opp til intervju i Se og hør om han fortsatt var i live.
37% Pakkis
ChipsyDipsy's Avatar
Trådstarter
Sitat av kSharp Vis innlegg
Det er jo ikke det offisielle "dødsbilde" av Osama, hva får deg til å tro det? Du har jo ei heller kommet med noen konkrete bevis på at han faktisk lever, annet enn diverse blogger om konspirasjoner og ville grunnløse spekulasjoner. Utsagnene til enkelte medlemmer av SEAL Team Six sier jo sitt, det var tross alt de som gjennomførte operasjonen.
Vis hele sitatet...
Ja, som ble sikkert betalt for og si at han faktisk ble skutt.
Sitat av ChipsyDipsy Vis innlegg
Ja, som ble sikkert betalt for og si at han faktisk ble skutt.
Vis hele sitatet...
Det ville jo vært å skyte seg i foten så hardt som det går ann.
Hvis det faktisk hadde vært som du sier, så kan jeg banne på at sannheten hadde kommet for en dag til slutt, og da sitter det en gjeng over dammen med noen kraftige spørsmål å svare på. Tror du virkelig de er så dumme?
Sitat av ChipsyDipsy Vis innlegg
Kan være, er noen konspirasjonsteorier om at han døde av Kreft i enten 2001 - 2002, jeg vettafaen, men jeg tror iallefall han er i live.
Vis hele sitatet...
ja er vel rundt den tiden han sist ble sett i live... resten var lookalikes!

http://www.informationliberation.com/?id=35144
Hvem bryr seg?

USA hadde ikke gått ut og satt at han var død med mindre en av to scenarioer har skjedd:

A) Det skjedde som fortalt og han er død.
B) Det skjedde nesten som fortalt og han råtner i et hull.

Han var ansvarlig for at tusenvis av mennesker døde. Trenger vi virkelig finne opp konspirasjonsteorier eller kan vi bare akseptere det som har blitt sagt?

Jeg kunne ikke brydd meg mindre om han var død eller i fengsel. Om han var i fengsel ville han aldri blitt sluppet ut, og hadde amerikanerne klart å ta han i live hadde han nesten garantert blitt henrettet til slutt uansett.
Sist endret av flexd; 15. november 2012 kl. 00:44.
Sitat av ChipsyDipsy Vis innlegg
Ja, som ble sikkert betalt for og si at han faktisk ble skutt.
Vis hele sitatet...
Du bare vaser ut med masse spekulasjoner, uten å underbygge med noe annet argument enn at "Det er flere som sier at han lever".

Osama bin laden er død!!! Kilde: Barack Obama og resten av den amerikanske regjeringen(gidder ikke linke, alle har da lest dette).

Hva slags grunnlag skulle USA har for å lyve? Få æren av skalpen? Risikoen ved dette er at det kan koste betydelig mer enn det kan smake, dessuten har jeg liten tro på at en slik løgn er gjennomførbar.
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Sitat av ChipsyDipsy Vis innlegg
Mens de som sier at han lever, har det "bildet" som ble beskrivet som det offisiele død's bildet til Osama uploadet på Youtube i 2010.
Vis hele sitatet...
Jo mer jeg tenker over dette utsagnet, jo mer begynner jeg å lure på om du har tenkt over det sjøl. La oss si at det Hvite Hus lyver om døden til Osama Bin Laden. Hva gjør de så? Jo, de finner et dårlig manipulert bilde på internett, som har vært der i over et år, og publiserer/lekker det som det "offentlige dødsbildet". Sjøl om hvilken som helst person med normalt syn vil se at bildet er en hinsides dårlig jobb i photoshop og at noen før eller siden vil påpeke at det er over et år gammelt, og dermed avsløre løgnen.

Du kan UMULIG være så frakobla virkeligheten at du helt oppriktig tror at den amerikanske staten, med all verdens ressurser tilgjengelig, ville finne på noe så hinsides idiotisk.

Sitat av ChipsyDipsy Vis innlegg
Men vi kan jo alle tro om han er død eller ei, mest sannsynligvis får vi aldri vite det.
Vis hele sitatet...
Jo, vi har da for faen fått vite det. For all del, sunn skepsis er... sunt, men hvor går grensa? Tror du ikke på at vi landa på månen, at jorda er rund, eller at Newtons lover stemmer? Hvor går grensa di? Hvor mye informasjon og bevis må du ha rett foran nesa di for å tro på noe?

Sitat av ChipsyDipsy Vis innlegg
[...] jeg vettafaen, men jeg tror iallefall han er i live.
Vis hele sitatet...
"OK", men kan du i det hele tatt argumentere for dette på noe som helst vis? Et diskusjonsforum er ikke til for at folk skal grave seg ned i skyttergraver og si "nehei!" og "joho!" om hverandre. Hvis du bare sier "jamen jeg tror han er i live", så driter jeg en sinnsykt lang faen i det så lenge du ikke er interessert i å diskutere det på en oppegående måte. Det er totalt uinteressant å gå inn i en diskusjon hvor motparten alltid ender svaret sitt med "jo, fordi!", og det tror jeg du er i stand til å skjønne sjøl.
"Osama bin laden er død!!! Kilde: Barack Obama og resten av den amerikanske regjeringen."

- Har bare skumlest tråden, men det er faktisk ingen beviser for hverken det ene eller det andre, så det å avfeie dette totalt synes jeg ikke er riktig.

Jeg er enig i at det vil være merkelig om det hvite hus skulle gidde å skjule noe slikt, men samtidig synes jeg det er merkelig at de ikke gir oss noen beviser på at de faktisk har drept ham, så for alt vi vet så kan han være fanget ett sted.
Jeg tenker at hvorvidt han er død eller ei har lite å si, amerikanerne ville aldri latt oss vite om han levde. Det var bedre å ta shit-stormen som kom rett etter angrepet enn å åpen si at han levende, om så skulle være tilfellet. Det ville bare ført med seg uendelig protester og angrep å si at han levde.

Det er ikke utenkelig at han er i live, da ha sitter på ganske mye informasjon, men det er heller ikke utenkelig at det viste seg å være umulig å ta han i live. Det er heller ikke utenkelig at det aldri var en plan om å ta han i live. Det vi med sikkerhet kan konkludere med er at vi aldri kommer til å vite sikkert, og all spekulasjon blir som en stor sirkelrunk.
Sitat av Fuzzybossen Vis innlegg
"Osama bin laden er død!!! Kilde: Barack Obama og resten av den amerikanske regjeringen."

- Har bare skumlest tråden, men det er faktisk ingen beviser for hverken det ene eller det andre, så det å avfeie dette totalt synes jeg ikke er riktig.

Jeg er enig i at det vil være merkelig om det hvite hus skulle gidde å skjule noe slikt, men samtidig synes jeg det er merkelig at de ikke gir oss noen beviser på at de faktisk har drept ham, så for alt vi vet så kan han være fanget ett sted.
Vis hele sitatet...
"Bevis" på at han var drept som et bilde eller en video ville ha skapt større uro i taliban/ekstremiststyrte områder da levende bilder skaper sterkere følelser blant folk enn tekst. For det andre ville de ikke skape en martyr av ham. For det tredje var kroppen svært ødelagt etter drapet så eventuelle bilder ville ha vært for ubehagelige å se.

Når det gjelder "er han i live" eller ikke: tenk hvor mange mennesker som måtte ha holdt kjeft om noe slikt. Det er det som er det beste beviset mot konspirasjonsteorier av denne størrelsen: det er helt umulig å holde på slike hemmeligheter uten at det kommer ut. Tenk også hvilket enormt omdømmetap det ville ha vært for USA hvis de skulle ha løyet om noe slikt. Det er fullstendig utenkelig at han er i live.
Nå har jeg ikke lest hele tråden, men tror at han er død, hvis Obama går ut med at de har funnet og drept Bin Laden, også blir han plutselig sett mens han tusler rundt på markedet i Afganistan så er Obama ferdig i politikken for alltid, og det tror jeg ikke han tar sjangsen på. Spørsmålet er om han ikke har død før amerikanske soldater angivelig skal ha drept han, men så tok regjeringen æren for det for å sanke stemmer? (En teori, ikke nødvendigvis min mening)

Off topic: anbefaler dere å se filmen Seal team six: the raid on Bin Laden, er en type spillefilm dokumentar, hvor man får litt innblikk i hendelsene før og under oppdraget
Sitat av ChipsyDipsy Vis innlegg
Søk lenge nok så finner du den garantert.
Vis hele sitatet...
Det må vel være tidenes verste kildehenvisning. Gi meg heller et bevis på at dette photoshoppede bildet faktisk ble publisert av den amerikanske hæren, ikke bare en tilfeldig YouTube-bruker.

Såvidt jeg husker var det en stor debatt om at de IKKE ville offentliggjøre bilder av liket. (De fikk jo masse kritikk da de offentliggjorde likbilder av sønnene til Saddam.)

Feil blir det uansett. Men fellende bevis? Nope.
37% Pakkis
ChipsyDipsy's Avatar
Trådstarter
Okay sorry, folkens. kansje jeg ikke skulle dradd det her opp, siden jeg faktisk ikke har peiling, har gjort en god del research og jeg var vel feil, sorry hvis jeg har direkte fornærma noen.
Har ingen formening om han er død eller ikke, men dere som sier at det ikke er noen grunn til at USA skulle holde han skult, mener dere det? Er det ingen grunn til at USA, verdens mektigste stat, skulle holde lederen for den terrororganisajonen som utgjør størst trussel mot landet deres fanget? Litt suspekt at ingen bilder av liket er sluppet, han ble begravet til sjøs (tydligvis av respekt til muslimsk tro, men det ville jo vært mer respektfullt å la han bli begravet i hjemlandet, evt. latt hjemlandet hans bestemme hvor han skulle begraves, eller?). Har som sagt ingen formening om han er død eller ikke, men USA har nok mer bruk for han i live, enn død-

Angående oppbevaring- mange av dere sier at det er en stor risiko mtp hvis noen får peiling på det, at han rømmer etc- hvor mye vet dere om Area51? o.O