Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 943
Hei har ett lite problem . Har lagt opp vannkjøling men nå er den varmere en før . Nå ligger den på 62 grader nor jeg gamer samt før som den lå på 50. Hva kan dette skyldes . ? Nei er ikke klokka . Takker for alle svar
Har kjøleren sikkerlig kontakt med cpu, eller delen du skal kjøle? Kjølepasta?
Trådstarter
26 0
Ja vannblokka sitter godt på å ja har brukt akkurat passe med kjøle pasta ikke for mye.å ikke forlite , håper jeg da
Sitat av 2GFU Vis innlegg
Ja vannblokka sitter godt på å ja har brukt akkurat passe med kjøle pasta ikke for mye.å ikke forlite , håper jeg da
Vis hele sitatet...
Hva skal du kjøle? Kan du linke til kjøleren?
Trådstarter
26 0
Hitt til er det bare ram å cpu som blir kjølt, etter vært tenker jeg ett 6990 kort . Men den tid den sorg . linke??
Sitat av 2GFU Vis innlegg
Hitt til er det bare ram å cpu som blir kjølt, etter vært tenker jeg ett 6990 kort . Men den tid den sorg . linke??
Vis hele sitatet...
Du sender en link til produktet (kjøleren) i en nettbutikk. Gjerne også ditt hovedkort.
Mulig jeg tar feil, men kan ikke se noen vannpumpe?
Trådstarter
26 0
du spurte aldri om det å nei er ikke så dum att jeg ikke hadde hatt ei pumpe der !!

hvet radiatoren er litt liten men bør fordet overgå h50 kjøleren mener nå jeg

.......
Sitat av 2GFU Vis innlegg
du spurte aldri om det å nei er ikke så dum att jeg ikke hadde hatt ei pumpe der !!

hvet radiatoren er litt liten men bør fordet overgå h50 kjøleren mener nå jeg

.......
Vis hele sitatet...
Nei da vet jeg ikke.
Svak vifte på radiator? Dårlig vann strøm? Kan være vannet renner for fort igjennom slangene, da vil ikke vannet trekke til seg varmen sikkerlig fra cpu.
Maskinen din så også ut som en kasserolle med spagetti, det kan også ha noe med saken å gjøre.
Trådstarter
26 0
takker for hjelpen i alle fall får bare prøve å feile videre
Sitat av 2GFU Vis innlegg
takker for hjelpen i alle fall får bare prøve å feile videre
Vis hele sitatet...
Hvilken vei går vannet?
Kjøler den cpu før eller etter RAM?
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
hvis du kjører vannet feilvei. vil du presse varmen nedover, noe som ikke på noen måte er ideelt.
hvordan vann kjører du i den?