Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1296
Heisann.

Enda ett bilde av det flotte fjellet utenfor militærbasen her, nå litt mer dramatisk

foto: röiken

Kritikk mottas med takk. (litt sloppy redigering, har bare lånt en laptop her oppe, ny versjon kan ventes rundt 3 ukers tid :P)
Ikke dårlig, men litt basic kanskje.
Man kan forvente å finne et slikt landskap hvis man stikker opp i høyfjellet og knipser noen shots, så legger på litt darkness. Men for all del, stå på!
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Meget pent, bra utsnitt, pen effekt. Kunne helt klart hatt dette på veggen..
[kritikk] Er det lov å ønske seg høyoppløselig versjon? [/kritikk]
Andenæs! <3
E du bleiksindianer?

Btw. takker for diggbart bilde, ny skrivebordsbakrunn!

Ikke andenes?
Ligna joh...

2007-01-16 Røyken sett fra Andenes
Sist endret av Turbolego; 18. april 2008 kl. 23:38.
Damn, nice bilde! Eneste lille irriterende tingen var et svart område på toppen av fjellet, set ut som noe menneskelaget.
Sitat av dynamite
[kritikk] Er det lov å ønske seg høyoppløselig versjon? [/kritikk]
Vis hele sitatet...
Det er dessverre ikke lov. Jeg gir ikke ut høyoppløselig versjon, enkelt og greit

Sitat av Turbolego
Andenæs! <3
E du bleiksindianer?
Vis hele sitatet...
Tjenestegjør på flystasjonen som ligger 1608km fra Tønsberg
Sist endret av Lundern; 18. april 2008 kl. 23:32.
fint lys, men kanskje litt grått.
Hva gjør du i millitæret egentlig? Går du noe innen foto der? .. så nemlig det gikk an her om dagen.
Du kan tjenestegjøre som fotograf i forsvarets forum. Jeg tjenestgjør som vakt&sikring soldat
Freak Trooper
Joey's Avatar
Sitat av OracIe
Hva gjør du i millitæret egentlig? Går du noe innen foto der? .. så nemlig det gikk an her om dagen.
Vis hele sitatet...
Jeg har sjekket opp i det der siden jeg har lyst å ta bilder i førstegangstjenesten min.

Du kan sende en søknad til Forsvarets Mediesenter (FMS) De har opptak på 1 fotograf vært år. FMS tar vel bildene for Forsvarets Forum, mener jeg på.
FMS

Garden har eget blad der de trenger fotografer, men der må du ha høgskoleutdanning for å kunne komme inn.
GMS
Forsvarets Forum har ikke lenger vernepliktige journalister/fotografer. Dersom du ønsker tjeneste som er mediarelatert bør du enten søke deg til FMS, eller presse og info/leiravis på avdeling.

Forøvrig tjenestegjør jeg selv som vernepliktig journalist/fotograf i et blad som heter Soldatnytt. Det er helt konge, og ganske mye mer journalistisk enn FMS som kun driver informasjonsvirksomhet. Jeg dimmer om ikke alt for lenge, og trenger en arvtaker, så dersom noen er interessert er det bare å sende meg en PM
hold dere til topic nå da gutta

foto: roiken (ny versjon)

Da la jeg opp en ny versjon av bildet, økt kontrastene betraktelig!
Er det bare økt kontrast nå? Det er mye mye mye mye mye mer dramatisk! Flink!