Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1210
Et bilde jeg tok i høst, selv liker jeg lyset som det ser ut som at den "holder" mellom vingene.



Over gjennomsnittet fornøyd med det.
tøft bilde, synest eg.
Jævlig tøfft faktisk ;p ble litt mørkt, men det gav et tøft preg til bilde!
Jævlig kult bilde! Likte kontrasten mellom det lyse og mørke
TRYLLEAND!! : D

Ser ut som det kommer lys mellom vingene. Stiiiiiilig!
Hvis du legger ut ett mindre bilde så lover jeg at jeg skal skrive noe.
Virkelig bra bilde må jeg si.
Sinnsykt bra bilde. Digger lyssettingen og kvaliteten er det ikke noe å klage på. Eneste som KANSKJE trekker det litt ned etter min mening er at anden er posisjonert midt i bildet. Skulle gjerne sett den anden litt mer til høgre. Ellers er det ingenting annet eg kan klage på og etter min mening er bildet perfekt utenom den lille tingen som eg nevnte. Men det var muligens for å få med "bølgene" bak anden?

Korti på dagen er dette bildet tatt? Og hvilken brennvidde har du brukt?
Sist endret av Wolfenheart; 21. mars 2008 kl. 12:36. Grunn: skrivefeil
jamen yolo da.
Viva la Opium's Avatar
Trådstarter
Sitat av Lundern
Hvis du legger ut ett mindre bilde så lover jeg at jeg skal skrive noe.
Vis hele sitatet...
Her er det litt mindre.

Wolfenheart: Bildet ble tatt rundt 15:00 på høsten, dvs da sola var forholdsvis lavt på himmelen, og brennvidden var på 214mm. Takk for kontstruktiv kritikk også.

Det som gjorde det vanskelig er at det var kanskje 20 eller flere ender, alle svømmer rundt, men fra tid til annen reiste noen av de seg opp og plasket i vei. Da gjaldt det å hive seg etter å få knipset, og dette ble særdeles vellykket i mine øyne.

Takk for positive kommentarer fra dere andre og.
God is a duck
jeg syns det var helt fantastisk! <3
dyr er som oftest vansklige modeller men som eg sa så var dette et fantastisk bilde var bare det lille som manglet som kunne gjort det perfekt =P
jamen yolo da.
Viva la Opium's Avatar
Trådstarter
Enig angående det med plasseringen. Faktum er at det manglet litt av tuppen på vingen til venstre, så måtte clone og ordne for å få det fint. Tipper veldig få faktisk ser hva som er gjort før de ser orginalbildet.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Kan vi ikke få se orginalbildet da?

satt bildet som bakrunn på pcn jeg, digga det!
jamen yolo da.
Viva la Opium's Avatar
Trådstarter
Micr0o: Her ligger begge. Takk for koslig kritikk.
Klipp bort alt tomrommet bak fuggeln. BASTA
Sinnsykt bra bilde! Lagret det som skrivebords bakgrunn på pc`n
Elsker dråpene på magen og speilbildet i vannet. Her har du gjort en god jobb. KP