Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 2156
Vil ønske alle freaks en god jul. Håper du får harde pakker og at året som kommer blir bedre enn det som var
God jul!
Den beste gaven blir i år, som alle andre år, en pakke som er til far fra julenissen.
Og ingen har den fjerneste anelse om hvor den kommer fra, hi hi.
Ikke at gavene betyr så mye, men artig tradisjon.
The Wannabe Adult
1Rapper's Avatar
god Jul Astro

hakke peiling på hvordan denne julen kommer til å bli
mest sannsynlig ganske kjip dessverre men du er jammen meg flink på å løfte humøret av og til asså
God jul!

Gaven min ligger under sengen. Den er myk, og kommer i en pose av et slag. Jeg gleder meg skikkelig til å pakke opp den nye bilen min!
God jul folkens takk for 2023
måtte vi glemme alle damer
-supranaut
Sitat av gethsemane Vis innlegg
God jul folkens takk for 2023
måtte vi glemme alle damer
-supranaut
Vis hele sitatet...
Supranaut?!
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Supranaut?!
Vis hele sitatet...
Jeg er så medisinert at jeg faen ikke greier å logge inn på PC nå, men ja, det var meg, supranaut, aka gethsemane, aka klovn, ikke lukk opp når han banker på PM-døra deres, damer!

God jul alle sammen, setter pris på dere alle, helt ned til moderatorene, alle bidrar til å gjøre dette stedet til.. øh, akkurat det som det er!
Siden Astro Man er julenisse ønsker jeg verdensfred.
Sist endret av Kallon; 20. desember 2023 kl. 18:39.
God jul.
Jeg utfordrer alle på freak til å gjøre minst en god gjerning for et annet menneske denne julen.

Det kan potensielt bety mye for det menneske.
God jul! Sitter her med en klump brun hasj og slurper svart kaffe sammen med Trailer Park Boys og røyker inn julen.

Nærmer seg slutten på et heidundrende år i positiv forstand. Tror jeg må knekke en pils og for å orke å ta det innover meg.

Blir en fin jul. Med ribbe og medisterkaker.

Så igjen god jul ja. Jeg diskriminerer ingen pakker.

Skikkelig julehasj må sies.
Sist endret av Person_navn; 21. desember 2023 kl. 15:27. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg skal også bli overmedistert. Kaker. Pølser. Medister på blister. Jeg tror jeg akkurat har kommet meg over ungdomstraumene av juleakevitt, den karvesmaken har vært forferdelig i over 10 år og den begynner endelig å smake fortreffelig igjen. Er det noen gode samaritaner som kan komme ned på perrongen på Trondheim S med en sekser med pints? Jeg hadde ikke tid til å kjøpe inn før togturen! Har egen kupé med nattoget, skal ikke sitte å stinke ned midtgangen for de alminnelige.

Her er et bilde av bumba Claus

SPOILER ALERT! Vis spoiler


Sitat av IneartheDx Vis innlegg
God jul.
Jeg utfordrer alle på freak til å gjøre minst en god gjerning for et annet menneske denne julen.
Vis hele sitatet...
Jeg liker idéen, og utvider, og oppfordrer alle på freak til å gjøre en god gjerning hver dag!
Sist endret av supranaut; 21. desember 2023 kl. 16:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
God jul

Liker ikke jul
Ønsker dere alle en riktig god jul, særlig de som ufrivillig sitter helt alene!
God jul. God vintersolverv i dag. Gleder meg til å lage og spise pinnekjøtt på søndag. Så blir det ribbe på tirsdag. Det går mot lysere tider nå. Det er DET julen handler om.
Sitat av sjokotroll Vis innlegg
God jul

Liker ikke jul
Vis hele sitatet...
Jeg liker deg uansett
God jul Astro! Trivelig kar fra hva jeg har lest.
Sitat av YoungAlkis Vis innlegg
God jul Astro! Trivelig kar fra hva jeg har lest.
Vis hele sitatet...
Hyggelig å høre. Jeg heier på deg i kampen mot Kong Alkohol
Sitat av Person_navn Vis innlegg
God jul! Sitter her med en klump brun hasj og slurper svart kaffe sammen med Trailer Park Boys og røyker inn julen.

Nærmer seg slutten på et heidundrende år i positiv forstand. Tror jeg må knekke en pils og for å orke å ta det innover meg.

Blir en fin jul. Med ribbe og medisterkaker.

Så igjen god jul ja. Jeg diskriminerer ingen pakker.

Skikkelig julehasj må sies.
Vis hele sitatet...


God Jul betyr tydeligvis noe annet der du er fra. Slutt å send meg creepy meldinger.
Var det ikke nettopp en tråd om hvordan folk ikke klarte smattelyder
Sitat av sjokotroll Vis innlegg
Var det ikke nettopp en tråd om hvordan folk ikke klarte smattelyder
Vis hele sitatet...
Jo, men det der er en av 20 meldinger på noen dager.
Hvor er verdensfreden min? Nissen er på grovt etterskudd. Jeg er ikke fornøyd!