Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 763
Hei,

Skaffet meg litt 3-mmc og lurer på om noen har erfaring med det?
Anbefalt dosering? Hvordan redosere?

Har lest litt selv og tenker 200 mg oralt også redosere med samme igjen etter 1.5 time. Høres det ok ut?
Ser ut som 200 mg er en relativt sterk dose. Hvis du har erfaring så går det vel greit, men uten toleranse eller erfaring ville jeg startet med halvparten. Redosere kan du gjøre uansett.

Er effekten veldig ulik 4-MMC?
psychonautwiki skriver common 150-250 mg, så tenkte 200 mg høres greit ut. Ikke erfaring med 3-mmc, men mange andre rusmidler.
Vet også at den jeg har er 55% 3-mmc.

Ikke prøvd noen av de, men 3-mmc skal være mer dopaminergic og mindre serotonergic. Så mer stim og mindre rolly.
Liten oppdatering:

Tok 200 mg + 250 mg redose etter 1:30 time. Merket ikke noe før det hadde gått 2 timer fra første dose. Etter det kom oppturen sakte uten noe ukomfort som jeg kan kjenne på mdma.

Selve rusen var digg! Mindre euforisk enn mdma men mye mer stimulerende. Er virkelig en mellomting av mdma og cola. Syns 3-mmc har perfekt balanse.

Har hørt det varer litt kort, men med en redose ble det totalt 5 timer. Mindre euforisk siste timene, men fortsatt en god følelse. Ikke noe overraskende men vanskelig å få sove. Kanskje det beste var null nedtur dagen etter.