Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 9726
Lurer litt på åssen doser folk tar på kratom her?

Meg: 74kg.
UEI: 1.5-2g(litt tollerant)
FSI: 2+
maeng da: aner ikke enda, prøvde 4 uten noe skryteverdig effekt.
De talla setter meg greeeit på plass ihvertfall.

Evnt hvilken er favoritten deres?

Noen som har prøvd gelatin kapsler?
▼ ... over en uke senere ... ▼
UEI, 0,5 gram. Alltid like bra! Angst borte vekk, lettere for å puste og jeg kan ligge på sofaen i en evighet i mens jeg drømmer meg bort til musikk. Er jeg på fest kan jeg drikke en to-tre øl i tillegg og være i en perfekt form der jeg ikke er alt for rusa.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Tok en stor spiseskje med UEI kratom ekstrakt. Spysjuk i 3 dager. Tror det var rundt 2 gram. Ellers holder det med rundt 0.5g.
Sitat av KreaDep Vis innlegg
UEI, 0,5 gram. Alltid like bra! Angst borte vekk, lettere for å puste og jeg kan ligge på sofaen i en evighet i mens jeg drømmer meg bort til musikk. Er jeg på fest kan jeg drikke en to-tre øl i tillegg og være i en perfekt form der jeg ikke er alt for rusa.
Vis hele sitatet...
Ahhh hørtes ut som gode gamle kratom ja jeg bruker det på byen istedenfor jeg, tar jeg bare et par drinker. Soleklart i sinnet samt veldig omgjengelig og omtenksom. Har prøvd 1 gang å kombinere det med sopp(ekstremt lav dose) litt ustabilt, men til slutt så var det heeelt ekstremt bare å sitte i sola. Kjentes ut som sola ga deg livskraft, mer og mer desto lenger du satt i den. Kunne sitte der i til den sto opp til den gikk ned, er jeg sikker på!. Etterfulgt av tidenes energi gikk på slutten
Ihvertfall aldri satt så mye pris på sola, bare synd jeg ikke hadde mp3 spillern med meg.

Men til en liten heads up så har jeg merka at kroppen blir litt urolig om jeg bruker UEI 2 helger på rad. Søvnen blir dårlig i noen dager. Å Kropp og sinn trenger en liten restitusjons periode. Men da har det som regel gått med 10g UEI.
Kan tenke meg at den perioden blir værre om man bruker det hyppigere, så holder meg til helger.

Muradi: Tror det var mye mer en 2g, 1 toppa teskje er rundt 2g hos meg. Å var det ikke 2 spiseskjeer du tok? minst å huske du sa det i en annen tråd. Ikke rart i du var dårlig

Liker å dosere det helt til at jeg blir ganske svimmel og kvalm i ca 20min, men etter de 20minuttene... ja.. nok sagt
Kjøpte dere den der de selger UEI, FSE, Gold Standar, indio 20x og indio 30x som ekstrakter? Har best erfaring med kratom fra en annen plass. Super enchanted maeng da, 0,2 gr er mer enn nok. Samt 20x standar extract var 1 gr ganske bra. Lenge siden jeg sluttet med kratom og opiater, så gleder meg til å komme hjem til norge og teste FSE og indio 30x som ligger og venter. Har vel ikke toleranse mere, tok min siste paralgin etter oprasjonen i april.
Sist endret av Cherie; 20. juni 2012 kl. 02:26.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Fra divine ja, holder vel meg egentlig kun til UEI nå da. Selvom resistansen er 3g dosa nå . Syntes det slår alt jeg har prøvd egentlig, bruker det istedenfor alkohol i helgene. Bedre humør, tenker klarere, ingen hangover. Bare mye kløe
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Vekt: 80kg
Tar 20gram med ren kratom. Har bali, green riau og white vein sumatran.

Tar det på tom mage (helst på morran før skolen), så spiser jeg 2-3 timer senere, etter et stort måltid så merker jeg virkelig at rusen sparker i fra
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av random_kid Vis innlegg
Vekt: 80kg
Tar 20gram med ren kratom. Har bali, green riau og white vein sumatran.

Tar det på tom mage (helst på morran før skolen), så spiser jeg 2-3 timer senere, etter et stort måltid så merker jeg virkelig at rusen sparker i fra
Vis hele sitatet...
20g?!? jeg har liten/moderat toleranse, 22år/180cm/50kg, og trenger fra 1-5g..
5g, så kan jeg ikke ut i offentlighet... heller ikke ut av sofaen..:P
▼ ... noen uker senere ... ▼
Funnet ut at den perfekte dosen for meg er 8 gram Bali eller meang da.
For meg var det 2-3g fse/uei over 4-5 timers periode. Ble kvalm og spøy for første gang på dette for en stund tilbake. Frister ikke med det igjen, men kratom er for all del superchill.
ser det er mange som bruker fes/uei , merkelig nok funker ikke disse på meg, ihvertfall ikke mer enn vanlig kratom.Bruker 3gram (gjerne maeng da) for en god start på dagen. koker opp vann blander finmalt kratom i og legger til litt husholdningssaft(ublandet). funker bra.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Tokk 12 g thai kratom toss and wash metoden første gang, følte meg i knall form i 5 timer til eg spydde haa :P

Nå holder eg meg til 10 gram kratom extract. te!
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Folk må skille mellom kratom for energi/good feeling/mot angst og avslappende effekt.
Små doser brukes til energi ++ med f.eks. maeng da, mens bali er avslappende.
Med bali må du opp i høyere doser, og jeg pleier å bruke ca. 10-11g, men husker jeg fikk god feng på 6g i starten.

Det selges mye ekstrakter, de dosene jeg oppgir er rent pulver. Har lest mye om kvalme uten at jeg har merket noe til det selv. Det er viktig å ikke ha spist på 2-3 timer før inntak.

Jeg tar det kun via kapsler, da jeg brekker meg når jeg skal få ned så mye pulver.
Hva tar folket nå som man ikke får tak i uei lenger? Nærmeste uei jeg har kommet er 200x og GS, gs forøvrig forsvinner snart den også. Og den super ekstrakten de lanserte for erfarne brukere syntes jeg var noe ræl.
Gidder ikke ny tråd. Men noen her som har erfaring eller vet om det funker med Kratom når man har abstinenser på Opiater? Selvølgelig regner jeg ikke med at de blir helt borte, men hvertfall gjør de lettere.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Är kratom lagligt i Norge?
Jeg lurer som KjellFresh på om det funker med Kratom når man har abstinenser på Opiater?
Ja det gjør det så absolutt. Mange sverger til kratom der. Ville anbefalt uei som nå er tilbake, men ikke for mye :-) kan få abstinenser av den å
Sitat av Loranga Vis innlegg
Är kratom lagligt i Norge?
Vis hele sitatet...
Det står oppført som "reseptpliktig legemiddel", men ikke narkotika. Du kan bli straffet for brudd på legemiddelloven.

Sitat av canttouchthis Vis innlegg
Ville anbefalt uei som nå er tilbake
Vis hele sitatet...
UEI er desidert den beste jeg har prøvd. Har prøvd den x200 ekstrakten. Er mer potent enn UEI, men UEI gir en mye bedre form. Har vel noe med nivåene av de 3 aktive stoffene i kratom.

Sitat av KjellFresh Vis innlegg
Gidder ikke ny tråd. Men noen her som har erfaring eller vet om det funker med Kratom når man har abstinenser på Opiater? Selvølgelig regner jeg ikke med at de blir helt borte, men hvertfall gjør de lettere.
Vis hele sitatet...
Kratom hjelper absolutt på abstinenser. Men er du inngarva på heroin, så trenger du en god del prima vare.
Sist endret av Mexxy; 8. november 2014 kl. 00:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... flere år senere ... ▼
Hei litt seint svar hahaha, er det mulig kjøpe Kratom Pulver i Norge?
Dette er jo originalt, smertestillende Pulver.
Anonym bruker
"Fattig Hvithval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av sigurd1204 Vis innlegg
Hei litt seint svar hahaha, er det mulig kjøpe Kratom Pulver i Norge?
Dette er jo originalt, smertestillende Pulver.
Vis hele sitatet...
Så klart er det mulig, du må bare kjenne de rette folka. Eller fisker du etter noen som kan selge det til deg via forumet? Og hva mener du med "originalt, smertestillende Pulver"? xD
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Så klart er det mulig, du må bare kjenne de rette folka. Eller fisker du etter noen som kan selge det til deg via forumet? Og hva mener du med "originalt, smertestillende Pulver"? xD
Vis hele sitatet...
I norge som folk skriver her, kun lovlig gjennom Apotek?

Jeg vil gå gjennom private personer.

min mail er:
Alle som har kjenneskap til dette Originale treet, og kan skaffe meg blader eller frø av treet.
Skal kjøpe drivhus og ha ett lite tree med blader og prodsere selv i 10 -20 år.
Treng kontakter i Vestfold, Drammen,Oslo.
Når jeg var så heldig å få tak i dette vidundermiddelet holdt det med en te-skje med liten topp som målebeger. Jeg hadde ikke vekt. Men den doseringen jeg nevnte på tom mage var alt som skulle til for å skape litt magi i blant.

[quote=aldarico;3715901]Når jeg var så heldig å få tak i dette vidundermiddelet holdt det med en te-skje med liten topp som målebeger. Jeg hadde ikke vekt. Men den doseringen jeg nevnte på tom mage var alt som skulle til for å skape litt magi i blant. Og jeg brukte masse kratom over tid, og fikk alldrig særlig energi av det. Det var uansett dose et bra sofadop.
Sist endret av aldarico; 25. august 2021 kl. 20:36. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.