Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2342
Lurer på hva den beste Kratom ekstrakten du har prøvd er?
Og hvilke du har prøvd?

Jeg har prøvd 15x kratom, 20x fra private reserve, ultra enchanted Maeng Da, Ultra enchanted Indio, Gold Standard og Full spectrum extract.

Synes uten tvil Maeng Da var best av alle, men det er fryktelig dyrt. Ellers liker jeg best 15x da den er standar og blander seg lett i vann og man betaler ikke så mye heller.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Synes egentlig vanlig kratom løv kan være like bra. mange extrakter som ikke har funka hos meg. experience maeng da T,er en av de bedre, likeså thai/maeng da kratom fra maya..
▼ ... mange måneder senere ... ▼
FSE.. likte den mye bedre en UEI. Sies at UEI er mer potent, men FSE ga meg en mye mer behaglig følese. Ble rett og slett ganske svimmel av UEI + mye kløe. Noe jeg ikke fikk på FSE.

Har bestilt 30x som jeg kan komme med en tilbakemelding på.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Ultra enchanted Indo...
2 spiseskjeer gjorde meg så stein at jeg såvidt klarte å holde meg våken, etterfulgt med 3 dager med kraftigspysjuke.
2 spiseskjeer? er du gal mann? 2 te skjeer hadde jo t,om vært mye.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
2 spiseskjeer fordi det var det jeg vanligvis brukte på andre ekstrakter.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av SaintSativa Vis innlegg
FSE.. likte den mye bedre en UEI. Sies at UEI er mer potent, men FSE ga meg en mye mer behaglig følese. Ble rett og slett ganske svimmel av UEI + mye kløe. Noe jeg ikke fikk på FSE.

Har bestilt 30x som jeg kan komme med en tilbakemelding på.
Vis hele sitatet...
30x samt maeng da malay ga meg lite til intet effekt. Tenkte jeg bare skulle nevne det. Premium Red Vein Thai ga meg litt, fin å kombinere med UEI.
for tiden går det i Red vein thai 3g som jeg har kapslet selv. tar om morgenen og føler meg ok til utpå dagen.
Viss jeg først kjøper så pleier jeg å gå for premium thai kratom.