Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 3745
Hørte på radion i dag at 1 var bekreftet død og 2 var sent til sykehus etter inntak av 6-apb(mer populært kalt benzo fury). En liten påminnelse om å være forsiktig når det kommer til research chemicals. Jeg skal ikke be folk holde seg unna, men heller si vær forsiktig viss du eksperimentere med 6-apb og andre research chemicals for den saks skyld.

Personlig tror jeg denne hendelelsen kunne vært unngått hved å bare ta vanlige forhåndsregler som med de fleste rusmiddler.

http://www.dailymail.co.uk/news/arti...enzo-Fury.html
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Det har vært veldig mye "bøff" når det kommer til 6-apb. Egentlig bare noen få nettbutikker som har ekte vare. Uten å være helt sikker, så vil jeg heller tro at de har fått noe annet enn 6-apb.
ArbeidsledigProletar
Sitat av Muradi Vis innlegg
Det har vært veldig mye "bøff" når det kommer til 6-apb. Egentlig bare noen få nettbutikker som har ekte vare. Uten å være helt sikker, så vil jeg heller tro at de har fått noe annet enn 6-apb.
Vis hele sitatet...
Greia er jo at de har funnet ut hva det var ved obduksjon?
Man skal jo være forsiktig med alle former for rusmidler. Alt med måte.
Mako Infused
twisted shroom's Avatar
Trådstarter
Sitat av Batabusa Vis innlegg
Greia er jo at de har funnet ut hva det var ved obduksjon?
Vis hele sitatet...
Er enig med Muradi, jeg tror heller ikke at dette er 6-apb. Det er veldig få nettsider som selger ekte 6-apb, ivertfall når det kommer til legal highs sider som er veldig hemmlige når det kommer til de aktive stoffene i produktene sine. Uansett om dette er 6-apb eller ikke, så er det en god påminning om at man skal være forsiktig med research chemicals og legal highs.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Umulig var det vel ikke siden de fant dette stoffet i blodet. 6 Apb er ikke til å spøke med. en kompis av meg var dårlig i flere dager etter et inntak på 100mg, dessuten følte jeg meg ikke særlig bra etter ca 50 mg. vi bruker ssri så det er grunn til å tenke seg om. vet jo aldri hvordan 6 apb funker med andre stoffer.
Sitat av chemal88 Vis innlegg
Umulig var det vel ikke siden de fant dette stoffet i blodet. 6 Apb er ikke til å spøke med. en kompis av meg var dårlig i flere dager etter et inntak på 100mg, dessuten følte jeg meg ikke særlig bra etter ca 50 mg. vi bruker ssri så det er grunn til å tenke seg om. vet jo aldri hvordan 6 apb funker med andre stoffer.
Vis hele sitatet...
Så det du sier at etter å brukt 6 apb OG SSRI så er det 6 apb som er den store stygge ulven?
Uforsiktig bruk kaller jeg det, SSRI preps og RC`s krever adskillig mere cautions enn uten!
Takk dere selv..
Sist endret av Eyeamare; 26. juli 2012 kl. 19:26.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Sitat av chemal88 Vis innlegg
Umulig var det vel ikke siden de fant dette stoffet i blodet. 6 Apb er ikke til å spøke med. en kompis av meg var dårlig i flere dager etter et inntak på 100mg, dessuten følte jeg meg ikke særlig bra etter ca 50 mg. vi bruker ssri så det er grunn til å tenke seg om. vet jo aldri hvordan 6 apb funker med andre stoffer.
Vis hele sitatet...
Lurt å blande SSRI og serotoninbaserte rusmidler
SSRI/SNRI er godt kjent for å gi bivirkninger fra helvete uten hjelp fra andre legemidler/rusmidler.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Inntok et SSRI en kort periode, hadde ikke peiling på hva det var men hadde hørt at man skulle bli gladere og få mer energi av det. Røyka et JWH-XXX stoff en gang i den perioden (Spice gold, det var lovlig da), og endte såklart opp med serotonin syndrome.

Noe av det jævligste jeg har opplevd, hallusinasjoner ut til helvette, ekstrem paranoia og angst, skjelvinger. Satt på gulvet på en do i 5 timer og trodde at verden skulle stoppe hvis jeg rørte meg en millimeter. Dro ikke til lege for det, men etter å ha lest opplevelser osv om det i ettertid så er jeg nesten helt sikker på at det var det.
Sitat av Muradi Vis innlegg
Lurt å blande SSRI og serotoninbaserte rusmidler
SSRI/SNRI er godt kjent for å gi bivirkninger fra helvete uten hjelp fra andre legemidler/rusmidler.
Vis hele sitatet...
Hmm muligens dumt av oss, men siden det er tusenvis av" lykkepillebrukere" som har brukt det i årevis, og ikke allle vet hva 6 apb er (serotoninbaserte??)så var det vel greit med en advarsel. ellers mener jeg at 6apb bør unngås, ikke de legemidlene vi er avhengig av daglig.