Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 8047
hei freaks.

Jeg sitter hos en kompis og han har blandet kratom i drikka mi uten att jeg har lakkt merke til det.. haha, jeg har aldri prøvd dette stoffet før så jeg lurer egentlig bare på hvordan rus det er og om den er kraftig.

takk for svar!
Hva for noen kompis blander ting i drinken din?
Litt OT men skikkelig kult av kompisen din å lure i meg et rusmiddel, hadde slått han ned hvis det skjedde meg uansett stoff...
Sist endret av Spirituell; 4. februar 2012 kl. 23:57.
hehe, jeg tror ikke jeg dør akkurat. lurer bare på hvordan det påvirker meg.
Sitat av sebr92 Vis innlegg
hehe, jeg tror ikke jeg dør akkurat. lurer bare på hvordan det påvirker meg.
Vis hele sitatet...
http://www.erowid.org/plants/kratom/kratom.shtml
Blandet litt Kratom i en øl i Amsterdam en dag. Vet ingenting om doseringen, annet enn at det var lite.
Og da var det fint lite effekt, utenom litt eufori og en veldig avslappet følelse.
Elsker Kratom..

små doser kan virke stimulerende, og sederende/euforisk ved større doser.

Pleier å koke te relativt ofte, foretrekker det ovenfor kapsler.
1-3 gram med ekstrakt kan gi en kraftig rus som kan sammenlignes med morfin.
Sitat av Muradi Vis innlegg
1-3 gram med ekstrakt kan gi en kraftig rus som kan sammenlignes med morfin.
Vis hele sitatet...
Nå må du sannelig gi deg. makan til overdrivelse. du kjenner svak kvalme og lett aufori. som går over til søvnighet hvis du ikke letter på baken. btw. kan vi ikke alle bli enige om å ikke bidra til et snarlig forbud mot kratom. det er en grei medisin for enkelte vet du.
Hvorfor ikke bare vente å se?
Men, hvorfor blander kompisen din ting i drikken din? Høres ut som en jævlig ukul venn. Hadde delt ut en flathånd.
Sitat av chemal88 Vis innlegg
Nå må du sannelig gi deg. makan til overdrivelse. du kjenner svak kvalme og lett aufori. som går over til søvnighet hvis du ikke letter på baken. btw. kan vi ikke alle bli enige om å ikke bidra til et snarlig forbud mot kratom. det er en grei medisin for enkelte vet du.
Vis hele sitatet...
Har prøvd både subutex, dolcontin, kodein og div. andre opioider. Jeg vet at kratom kan være ganske kraftig hvis man bare doserer rett.
Sitat av Muradi Vis innlegg
Har prøvd både subutex, dolcontin, kodein og div. andre opioider. Jeg vet at kratom kan være ganske kraftig hvis man bare doserer rett.
Vis hele sitatet...
Når det gjelder kratom extrakter fungerer disse veldig forskjellig fra person til person, jeg har f.eks aldri fått noe ut av ekstrakter over 15x. det er også bare noen få 15x som har virket. det spiller også inn hva og hvor mye du har spist. det var et produkt på markedet som het krypton såkalt 50x som hadde meget sterk effekt. men det var en mix hvor de bare brukte kratom som "fyllmasse" rusgiverne var O-desmetyltramadol og koffein. men jeg vil langt ifra sammenligne kratom(xtracter) med noen så heftig som dolcontin. men det er meg da...
overhodet ikke kjent med stoffet... men må føye meg til i rekken av de som sier... for en god "kompis" som blander ting i drinken din uten å si ifra.... ! tar gjerne imot gratis morro jeg altså, men ingen skal LURE det i meg...jeg skal vite om det.... hadde gitt han kompisen en midt på trynet tror jeg
Voldsomt mange som rett og slett bare hadde banka dritten ut av kmpisen sin her da:P Hadde heller sett på det som en overraskelse jeg ass
OT: Å ikke være forberedt på noe er ikke alltid like kult. Jeg hadde nok blitt rimelig forbanna ja. Syns det var en veldig dårlig spøk av din "venn"
sebr92's Avatar
Trådstarter
Sitat av Fleinaren Vis innlegg
Voldsomt mange som rett og slett bare hadde banka dritten ut av kmpisen sin her da:P Hadde heller sett på det som en overraskelse jeg ass
Vis hele sitatet...
Ja, litt enig. kratom er jo ikke det verste han kunne ha blandet i drikka mi.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Beklager å bumpe tråden, men gidder ikke lage en ny.

Kan kratom blandes med alkohol? Gir det en bedre rus en hva man ville fått med kratom alene?
Litt forskjellige svar på hvordan rus kratom gir, noen som kunne oppklart dette for meg?
Sitat av Anonym41264 Vis innlegg
Beklager å bumpe tråden, men gidder ikke lage en ny.

Kan kratom blandes med alkohol? Gir det en bedre rus en hva man ville fått med kratom alene?
Litt forskjellige svar på hvordan rus kratom gir, noen som kunne oppklart dette for meg?
Vis hele sitatet...
Du blir mye fortere full viss man har inntatt kratom først.Man blir susete i hodet av et par pils.Men ingen bra kombinasjon,blir fort dårlig av den miksen(svimmel,kvalm som faen).
Spar kratomen til fyllesyka dagen etter
Sist endret av meitemark; 2. november 2023 kl. 11:24.
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
gammel tråd, men;

kompisen din blandet ikke noe kratom i drinken din uten at du merket det.
Kratom smaker ganske så ille, og det er heller ikke vannløselig sånn uten videre.

I tillegg trengs det, i BESTE tilfelle om du har UEI f.eks, nesten 1gram med pulver for å få noe rus.
Du merker om drinken din er full av noe grønnbrunt-pulver som flyter som et lag på toppen.

Enten troller du, eller så lyver kompisen din.
La oss få dette rett, eller hva ? Kratom er IKKE et rusmiddel. Det er ikke listet på narkotikalisten eller legemiddel listen, så ikke snakk om det som om det er narkotika .. Personlig tar jeg det mot angst en gang iblandt. Synes det er mye bedre enn legemiddler mot angst. Og ja, du merker om noen har puttet kratom i "drinken" din.. spar meg..
Sist endret av schizoman; 10. mars 2012 kl. 19:45.
Sitat av High-on-life Vis innlegg
Du blir mye fortere full viss man har inntatt kratom først.Man blir susete i hodet av et par pils.Men ingen bra kombinasjon,blir fort dårlig av den miksen(svimmel,kvalm som faen).
Spar kratomen til fyllesyka dagen etter
Vis hele sitatet...
har blitt mer "fyllesyk" av kratom enn jeg noen gang har blitt av alkohol. så dette er ikke alltid så lurt :P
Sitat av Muradi Vis innlegg
1-3 gram med ekstrakt kan gi en kraftig rus som kan sammenlignes med morfin.
Vis hele sitatet...
i det du skriver her.. har prøvd de fleste kratom typer, og aldri fått en rus som er i nærheten av morfin.. heller en avslappet form. Og ja, vet hvordan det er å være ruset på morfin.

Hvis kratom blir stoppet i tollen, er du bare max uheldig å har støttet på tollere som gjør _hva de vil_..

http://no.wikipedia.org/wiki/Liste_over_legemidler .. ikke er det på legemiddel listen, og ikke er det på narkotikalisten, og slik skal bør det også være, da det ikke er noe helserisikoer innblandet i å ta kratom.
ArbeidsledigProletar
Sitat av schizoman Vis innlegg
La oss få dette rett, eller hva ? Kratom er IKKE et rusmiddel. Det er ikke listet på narkotikalisten eller legemiddel listen, så ikke snakk om det som om det er narkotika .. Personlig tar jeg det mot angst en gang iblandt. Synes det er mye bedre enn legemiddler mot angst. Og ja, du merker om noen har puttet kratom i "drinken" din.. spar meg..
Vis hele sitatet...
La oss få dette rett hva? Du blir ruset av det. Det er et psykoaktivt middel. Spar oss for besserwisserholdninger når du tar feil.
Sitat av schizoman Vis innlegg
i det du skriver her.. har prøvd de fleste kratom typer, og aldri fått en rus som er i nærheten av morfin.. heller en avslappet form. Og ja, vet hvordan det er å være ruset på morfin.

Hvis kratom blir stoppet i tollen, er du bare max uheldig å har støttet på tollere som gjør _hva de vil_..

http://no.wikipedia.org/wiki/Liste_over_legemidler .. ikke er det på legemiddel listen, og ikke er det på narkotikalisten, og slik skal bør det også være, da det ikke er noe helserisikoer innblandet i å ta kratom.
Vis hele sitatet...
Kratom er ett rusmiddel på lik linje med andre opiater.Rusen er veldig sammenlignbar med kodein/morfin inntatt i moderate doser.
Morfin inntatt oralt er ikke så heftig som du skal ha det til,det er avslappende og euforisk-Det samme er kratom.

Og det er mulige helserisikoer ved langtidsbruk,blant annet lever skader og avhengihet.
Sitat av schizoman Vis innlegg
La oss få dette rett, eller hva ? Kratom er IKKE et rusmiddel. Det er ikke listet på narkotikalisten eller legemiddel listen, så ikke snakk om det som om det er narkotika .. Personlig tar jeg det mot angst en gang iblandt. Synes det er mye bedre enn legemiddler mot angst. Og ja, du merker om noen har puttet kratom i "drinken" din.. spar meg..
Vis hele sitatet...
Kratom står oppført som reseptpliktig legemiddel, se urtelisten.