Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  71 11175
Legemiddel = kun bot
Narkotikalisten = mulighet for fengsel

Derfor er salvia i praksis ganske lovlig.
Jeg fant nettopp ut av at syntetisk hasj er ute på narkolisten. (http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/sorlandet/1.7926786) Er dette noe nytt?
Tollvesenet i Agder oppdaget torsdag kunstig cannabis i to julebrev. Stoffet ble onsdag satt på listen over narkotiske stoffer.
Vis hele sitatet...
Ser relativt ferskt ut det der ja.
Sier meg enig i C30.

Det skal ikke mye til før folk syter og bærer seg over de minste ting her til lands, mens alle godene vi har her fra før av blir aldri nevnt. Skulle jo bare mangle at vi har dem, og trenger da aldeles ikke å nevne dem i en diskusjon.

Ta mary sitt innlegg for eksempel. Hun klager over kø på apoteket? I helvete? Halve verden har ikke engang tilgang til et apotek. Langt mindre et nærmest gratis helsevesen. Men her syter vi at vi har køer på apoteket.. Alltid noe å klage på.
Sist endret av Bombasa; 25. desember 2011 kl. 18:07.
Sitat av Frityrgryta Vis innlegg
Jeg fant nettopp ut av at syntetisk hasj er ute på narkolisten. (http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/sorlandet/1.7926786) Er dette noe nytt?
Vis hele sitatet...
Se nå på innleggene over før du poster da, alt står der.
Sitat av Spirituell Vis innlegg
fra nyttår
Vis hele sitatet...
Kilde på dette?
Er allerede på listen, så det har trådd i effekt før nyttår
▼ ... over en uke senere ... ▼
Klarer ikke helt å finne den oppdaterte Narkotikalisten med de 8 nye på! Kun den fra 01.08.2011.. Setter pris på en link.
Seriøst det er alle de nye RC's de kunne putte på narkolisten?

oh noes! syntetisk hasj.
Er mye mer der ute som er 100x mer interessant den THC-Analoger..

Glad de har ikke lagt MXE til ennå :P
Sitat av Crashwangdoodle Vis innlegg
Seriøst det er alle de nye RC's de kunne putte på narkolisten?

oh noes! syntetisk hasj.
Er mye mer der ute som er 100x mer interessant den THC-Analoger..

Glad de har ikke lagt MXE til ennå :P
Vis hele sitatet...
Du jobber intenst for og få den lagt til ser jeg....
Hvordan ligger Kratom an på lista? Jeg er ekstremt dårlig på å søke meg fram til slikt, så håper noen gidder svare meg.
Må si meg enig med Crashwangdoodle, glad for at det bare var uinteressante THC derviater som ble lagdt til, blir det ivertfall 1år til meg import av spennende RC`er.
Er kratom på narkotikalisten? Jeg finner det ikke :s
nei det ser ikke slik ut, utifra linken som legges ut. men hvem bryr seg??

nei det ser ikke slik ut, kratom er ikke på listen utifra linken som legges ut. men hvem bryr seg??makan til brekkmiddel
Sitat av chemal88 Vis innlegg
nei det ser ikke slik ut, utifra linken som legges ut. men hvem bryr seg??

nei det ser ikke slik ut, kratom er ikke på listen utifra linken som legges ut. men hvem bryr seg??makan til brekkmiddel
Vis hele sitatet...
Kratom er ikke ulovelig.Og kratom er lengt ifra noe brekkmiddel,det er en av de beste legal high du kan få tak i.
Hadde vært så tøft å få jobb i legemiddelverket etter utdanninga. Kunne jo bare sett på hva dere skriver.
Sitat av jeppjeppjepp Vis innlegg
Hadde vært så tøft å få jobb i legemiddelverket etter utdanninga. Kunne jo bare sett på hva dere skriver.
Vis hele sitatet...
Det er jo ikke noe problem for legemiddelverket å finne frem til alle stoffer som kommer på markedet relativt raskt. De må imidlertid ha litt mer grunnlag for å forby dem enn at de eksisterer. Heldigvis.
Sitat av High-on-life Vis innlegg
Kratom er ikke ulovelig.Og kratom er lengt ifra noe brekkmiddel,det er en av de beste legal high du kan få tak i.
Vis hele sitatet...
kratom er strengt tatt ikke lovlig å innføre. men ok, det er ikke bare et brekkmiddel. har også gode antidepressive virkninger. men mange som prøver det første gangen, har en tendens til å spy... har forresten prøvd å få ned pulveriserte blad med solbærsirup(en god dasj) det funka fint. ettersmaken ble faktisk borte.
Sitat av chemal88 Vis innlegg
kratom er strengt tatt ikke lovlig å innføre. men ok, det er ikke bare et brekkmiddel. har også gode antidepressive virkninger. men mange som prøver det første gangen, har en tendens til å spy... har forresten prøvd å få ned pulveriserte blad med solbærsirup(en god dasj) det funka fint. ettersmaken ble faktisk borte.
Vis hele sitatet...
Kratom er da strengt tatt lovlig å innføre fra EU/EØS land.
Sitat av Ole2005 Vis innlegg
Kratom er da strengt tatt lovlig å innføre fra EU/EØS land.
Vis hele sitatet...
Nei det er ikke lovlig. det er klassifisert som et reseptbelagt medikament.Da du ikke finner leger som skriver ut resept på kratom vil jeg si det ikke er "helt" lovlig. du kan dessuten få bot ved større beslag. men det vanlige er at det blir returnert hvis det blir oppdaget i postgangen.