Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1218
Beklager hvis denne havnet på feil sted, men tenkte kanskje det er noen som har peiling her inne og vil hjelpe meg?

Jeg har fått ny pc på jobben og har da denne HP-pc'en liggene. Trenger den ikke lenger, så jeg tenkte jeg skulle prøve å få solgt den.

Problemet er at jeg ikke finner priser å sammenligne med - jeg aner ikke hva den er verdt. Den produseres ikke lenger, men den kosta mye penger i 2008. Men vet jo at sånt faller drastisk i pris.

Noen som kan hjelpe meg litt her?

Operating system installed : Genuine Windows Vista Ultimate 64-bit

Processor :
Intel Centrino processor technology
Intel Core 2 Duo processor T7500
2.20 GHz , 4 MB L2 Cache, 800 MHz FSB
Intel PRO/Wireless 4965AGN Network Connection & Bluetooth

Standard memory : 2048 MB

Memory type : DDR2 System Memory

memory layout : 2048 MB (2 x 1024 MB)

Internal hard disk drive : 240 GB

Hard disk controller : SATA Hard Disk Drive

Hard disk drive speed : 4200 rpm

Optical drive type : HD DVD ROM with SuperMulti DVD±R/RW Double Layer

Memory card device : 5-in-1 integrated Digital Media Reader for Secure Digital cards, MultiMedia cards, Memory Stick, Memory Stick Pro, or xD Picture cards

Modem : High speed 56k modem

Network interface : Integrated 10/100/1000 Gigabit Ethernet LAN

Wireless Technologies : Intel PRO/Wireless 4965AGN Network Connection &

Bluetooth

Wireless capability : Yes

External I/O ports :
4 Universal Serial Bus (USB) 2.0, 2 Headphone out, 1 microphone-in, 1 HDMI, 1 VGA (15-pin), 1 eSata, 1 RJ-11 (modem), 1 RJ -45 (LAN), 1 Expansion Port 3, 1 IEEE 1394 Firewire (4-pin), 1 Consumer IR (Remote Receiver) Native External

Speaker Configurations Ports: Side, Rear, Center/Sub, Front, Integrated HDTV Hybrid TV Tuner (with F-Jack adaptor) input, S-Video Input, Blaster (IRemitter), Stereo Audio Input

Video capture interface : IEEE 1394 FireWire Interface

Expansion slots : One ExpressCard/54 slot (also supports ExpressCard/34)

Display size : 20.1” WSXGA+ High-Definition HP Ultra Brightview Widescreen Display

Display resolution : 1680 x 1050

Video adapter : ATI Mobility Radeon HD 2600 XT

Video RAM : With 256MB GDDR3 (dedicated) & up to 1023MB Total Available Graphics Memory

Internal audio : 3D Sound Blaster Pro compatible sound 16 bit integrated

Speakers and microphone : Altec Lansing speakers with integrated sub-woofer;

Native External Speaker Configurations Ports: Rear, Center/Sub, Front

Keyboard : Full size desktop keyboard (with separate numeric keypad layout)

Mouse/Pointing Device : Touch Pad with On/Off button and dedicated vertical Scroll Up/Down pad

Power supply type : 180 W AC Power adapter
500kr om jeg var desperat.
Sist endret av Vod0; 3. mai 2012 kl. 10:16.
Sitat av Settoz Vis innlegg
500kr om jeg var desperat.
Vis hele sitatet...
Tipper det samme. Er ikke verdt bryet å selge den. Ta heller vare på den og bruk den som reservemaskin.
Sanne87's Avatar
Trådstarter
Nei nå får du gi deg, hehe.
Takk for hjelpsomt svar

Den fungerer helt fint, har nesten ikke vært brukt...

Edit: tenkte å legge den ut på finn. Men 500 kr bare...? For en fullt brukbar pc? Nå ble jeg litt skuffa...
Sist endret av Sanne87; 3. mai 2012 kl. 10:27.
The Nerdrager
Den er kanskje fullt brukbar, men den er såpass bak dagens standard, samt den er brukt, så 500-1000 kroner maks
Derimot, har du lov å selge en jobbmaskin? Har dere ikke en IT-Avdeling som skal ha den tilbake eller noe lignende?
Sitat av Rediver Vis innlegg
Den er kanskje fullt brukbar, men den er såpass bak dagens standard, samt den er brukt, så 500-1000 kroner maks
Derimot, har du lov å selge en jobbmaskin? Har dere ikke en IT-Avdeling som skal ha den tilbake eller noe lignende?
Vis hele sitatet...
Slik jeg forstod det har TS fått en ny datamaskin av jobben, og han prøver å bli kvitt sin private.
KSF
Androidist
KSF's Avatar
Sitat av NijO Vis innlegg
Slik jeg forstod det har TS fått en ny datamaskin av jobben, og han prøver å bli kvitt sin private.
Vis hele sitatet...
Slik jeg forstår det, er det en hun, ikke han.
OT: Hvis du er heldig kan du lure noen til å betale maks 1K. Men som sagt over, mest sannsynlige er nok 500kr.
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Vel, bruk standardløsninga på finn;
Sett i lys= 500-1k dyrere XD

OT: ca 500 på en god dag.
Førrhelvett.
Lovegame's Avatar
oida, Windows Vista

Du får nok 1k fra noen på Finn om du er heldig.
jeg kunne betalt 5000 for den, men den er bruka.
den er sikkert i fin form så den er sikkert verdt det,
men på finn kan du ikke få mer enn 1000.
2008 er lenge siden og de kan tru at den ikke er verdt 5000.
1000 eller mindre ka du sikkert få den for, men ikke noe spessielt mye mer.
Sanne87's Avatar
Trådstarter
Takk for svar! Får prøve å legge den ut på finn da, og se om noen vil ha den

Dette er min private ja, har fått ny av jobben.
Sitat av Sanne87 Vis innlegg
Takk for svar! Får prøve å legge den ut på finn da, og se om noen vil ha den

Dette er min private ja, har fått ny av jobben.
Vis hele sitatet...
Hvilken pc fikk du av jobben, en bedre enn, eller?
400-500 hadde jeg gitt for den, men du kan nok legge den ut for 1000 på finn, alltid noen uten peiling på pc der
Sanne87's Avatar
Trådstarter
Sitat av doleeribyen Vis innlegg
Hvilken pc fikk du av jobben, en bedre enn, eller?
Vis hele sitatet...
En bedre en ja... Hp det og, bare mye nyere. Dessuten er den jeg skal kvitte meg med flyttbar - ikke bærbar. Den veier jo et tonn, minst :O
Får å være helt ærlig med deg Sanne87 så hadde jeg tatt være på maskinen. Du får ikke så mye for den og plutselig en dag så hadde det vært kjekt med en ekstra maskin. Pakk den forsiktig ned og oppbevar den på et sted hvor det ikke er fuktig eller kaldt.
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Jeg kjøper den jeg! Send pm. Dog du får ikke mye av meg heller, men kan sikkert gå over 500kr
<?php echo 'VIF'; ?>
datagutten's Avatar
Den serien har hatt mye problemer med skjermkortet, og jeg vil derfor si den er verdiløs hvis reklamasjonstiden er gått ut.
windows vista ja.......