Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1204
Willy Tjessem er wildcard i VM-runden i langbane speedway som kjøres her neste helg. Her er han på vei ut av svingen i en helvetes fart. I løpet kommer de inn i svingene i 180 km/t og de har ikke bremser! Heeelt rått!

http://farm8.staticflickr.com/7076/7161095237_b50ded2235_c.jpg
Kult! Hvor er "her"? Pleier å se på når de kjører på travbanen i Drammen
Forus Travbane i Sandnes/Stavanger.
Nok et blinkskudd fra deg Erik
ingenting å slakte her
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Første jeg tenkte var at spruten fra bakhjulet var veldig tøff.

Andre tanke: Prøvd på en veldig tett crop både over og under?

Tredje: To lyspunkter som forstyrrer. Ett øverst mot høyre, og ett på midten til venstre.
Freak Trooper
Joey's Avatar
Likar bilete, men ingen fan av reklameplakatane i bakgrunnen. Teksten tar for mykje fokus vekk frå hovudmotivet.

nuss
Sist endret av Joey; 7. juni 2012 kl. 23:53.
Så jeg nettopp dette bildet i RA når jeg satt på dass?
Veldig stillig bilde!
har ALDRIG skjønt hvordan disse gutta tørr griet og grisekjøre på bane o.l men fy fan ligge breit i 150-180 blir for mye spess når de driver på vinterstid med sylskarpe stål pigger, kjipt og tryne som innerste mann og skli under ett slikt hjul i fullt driv

sykt fett bilde, reklamen er jo en del av bildet og jeg likte settingen, og jeg er en vanlig konsumer som ikke aner filla om fotografering annet enn att bildet så bra ut og hadde funka som reklame for sporten
Sitat av hellotitty Vis innlegg
Nok et blinkskudd fra deg Erik
ingenting å slakte her
Vis hele sitatet...
Ingenting?! :O Takk for'e!

Sitat av Jonta Vis innlegg
Første jeg tenkte var at spruten fra bakhjulet var veldig tøff.

Andre tanke: Prøvd på en veldig tett crop både over og under?

Tredje: To lyspunkter som forstyrrer. Ett øverst mot høyre, og ett på midten til venstre.
Vis hele sitatet...
Har prøvd, syns ikke det funka. Det tar vekk for mye av hvor han kommer fra og hvor han skal imo.

Sitat av Joey Vis innlegg
Likar bilete, men ingen fan av reklameplakatane i bakgrunnen. Teksten tar for mykje fokus vekk frå hovudmotivet.

nuss
Vis hele sitatet...
Jeg er enig. Prøvde å få minst mulig av de med, men er ikke bare bare når de dekker hele bakgrunnen! Argh!

Sitat av Joachimsen Vis innlegg
Så jeg nettopp dette bildet i RA når jeg satt på dass?
Vis hele sitatet...
Spørs hvilken utgave du leste, men det er nok veldig sannsynlig!

Sitat av CokeLover Vis innlegg
Veldig stillig bilde!
Vis hele sitatet...
Takktakk!

Sitat av tribalgoth Vis innlegg
har ALDRIG skjønt hvordan disse gutta tørr griet og grisekjøre på bane o.l men fy fan ligge breit i 150-180 blir for mye spess når de driver på vinterstid med sylskarpe stål pigger, kjipt og tryne som innerste mann og skli under ett slikt hjul i fullt driv

sykt fett bilde, reklamen er jo en del av bildet og jeg likte settingen, og jeg er en vanlig konsumer som ikke aner filla om fotografering annet enn att bildet så bra ut og hadde funka som reklame for sporten
Vis hele sitatet...
Nei, de må være greit gale som driver på med det. Sier sitt når syklene kun har to gir - et for å starte med og et for å gønne på! og ikke minst; bremser er ulovlig fordi det er for farlig for de andre kjørerne. Hehe.

Det første er relativt ucroppet, så her kommer to alternativer.

Et tettere som Jonta snakka om:
http://farm9.staticflickr.com/8003/7165445229_6a96f872d5.jpg

Et litt løsere croppet, men som tar vekk teksten på reklamen som Joey nevnte. Tror jeg heller litt mer mot denne versjonen selv. (ser akkurat nå at jeg burde ha tatt bort den siste halve cm til høyre. oh well!)http://farm8.staticflickr.com/7235/7350657440_abafdb4e57.jpg
Elsker speedway! Typen kjører og har drevet med det siden han var åtte, men han kjører dog ikke langbane. Sitter og er like nervøs hver gang og har vært med på et par brudd og skrubbsår. Selv om jeg ikke kjører selv så får jeg et skikkelig kick når starten går.