Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 945
Hei, har nå sett litt hit og dit angående cracking av WEP passord osv. og har kommet fram til Alfa AWUS036 er den beste USB dongle´en til dette. Sånn som jeg har forstått er den fullt kompatibel med både Windows, Mac og Linux (Backtrack). Bruker alle 3 så det er beleilig for meg.

Jeg lurer på nå, hvor er det man får tak i Alfa AWUS036? Jeg er litt kritisk til å kjøpe fra eBay da jeg har hørt at mange lager kopier og annonserer det som "ekte" vare. Ingen som vet om den evt. selges i Norge? Kanskje noen her på Freak som har en liggende? Har prøvd å søke meg fram på Freak og etter nettsider, men uten hell.
Jeg bestilte fra amazon.
Bestilte fra ebay (fulgte m/ ekstra -9db antenne) og kan selvsagt ikke garantere at den er ekte vare men hel ved er det definitivt.
Antennen virker utrolig bra og jeg er veldig fornøyd. Han sendte varene dagen etterpå og tror det bare tok halv annen uke å få varene i postkassen. Et av de kjøpene fra ebay jeg er aller mest fornøyd med.

Men ser nå at prisen er den samme på amazon og da kan du jo også kjøpe Beginners guide to backtrack.
Jeg har en helt ny tilsalgs hvis det er av interesse, skal ha 250kr for den
Hvilke versjon av AWUS036 tenker du på da? Har selv en AWUS036NHA og har prøvd en AWUS036H. Jeg ville gått for en AWUS036NHA.
Trådstarter
26 3
Hva er forskjellen på AWUS036NHA og AWUS036H da? Forskjellige antenner eller noe?
Trådstarter
26 3
Ah, takk. Da skjønner jeg, men har det har vel ikke så mye og si? Mange rutere kjører jo mixed mellom G og N så det skal vel gå bra med mindre det er noen "datakyndige" som har satt opp til å kjøre på N alene?
Er kanskje verdt å ta en titt her: http://dx.com/c/computers-networking...work-cards-342
Kjøpte selv en awus036h der for lenge siden, men den het ikke det i produktnavnet på dx. Det er på bildet av esken det står. Fulgte med bt3 på en cd da jeg kjøpte den også

Bare let litt rundt der etter noe som har det du trenger av b,g,n, effekt, billig pris og bra kritikk i reviews
AWUS036H = God fart, men tilkoblingen går opp og ned.