Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  30 1959
Noen som vet om det finnes et program som kan bytte IP adressa mi 1 gang hvert 5 min eller noe lignende?

Og hvor finner jeg det?
Internt på ett nettverk eller på internett ?
Internett.

Eller begge deler hvis det går.
Valgfri brukertittel
Kekurikekaka's Avatar
Internett går ikke-

Internt går.
Correct me if I'm wrong: Du skaffer deg bare et program som spoofer mac adressen din, og motar ip fra dchp på nytt!?
Hvordan bytter jeg internt da?

Det jeg vil er å lage en nettside uten at noen kan spore opp at det var jeg som lagde den siden, fra min datamaskin.
Beveg deg ute i byen mellom de forskjellige åpne WLAN, da?
Og det vil si?
Å bytte fysisk posisjon mellom de forskjellige stedene som har ubeskyttede nettverk.
Skjønner fremdeles ikke en dritt! Forklar så en med IQ under 80 klarer og forstå det.
Valgfri brukertittel
Kekurikekaka's Avatar
Vet du ikke hva å flytte deg fra et sted til et annet betyr?
SixOneFo: Du lager hjemmesiden på noen andres nettverk...

her er fremgangsmåten:

1.Ta med deg en bærbar data (eller stasjonær, kommer ann på hvor komplisert flyttingen skal være)
2. Finn deg et usikret nettverk.
3. Logg deg på det usikrede nettverket.
4. Lag en hjemmeside.
5. Gå hjem.

Sånn, nå har jeg forklart det på en måte slik at folk med IQ under 5 bør forstå det.
Sist endret av junkpal; 1. oktober 2007 kl. 23:16.
Jo. Men hvor skal jeg flytte meg? Mener du at jeg skal bruke en pc som ikke er min?
Du skal flytte deg et sted hvor det er et usikret nettverk tilgjengelig. Les posten over deg
Forklarte bedre der, hvis du fortsatt ikke forstår så lurer jeg på hvordan du skal klare å lage den hjemmesiden
Sist endret av junkpal; 1. oktober 2007 kl. 23:18.
Jeg har alt laget en side. Hvordan kan jeg gjøre så ingen vet hvem som har lagd den.

Uten og flytte meg
Du sa dette:
Sitat av SixOneFo
Det jeg vil er å lage en nettside uten at noen kan spore opp at det var jeg som lagde den siden, fra min datamaskin.
Vis hele sitatet...
Da kan ikke vi vite at du allerede har laget en nettside.

Men hvorfor skal ikke folk vite at det er du som har lagd den?
Skal du mobbe folk på internett
Sist endret av junkpal; 1. oktober 2007 kl. 23:20.
Du tar med deg pc'en din til ett eller annet sted i et tettsted (elns) kobler deg på et usikret nettverk (da får du en ny IP adresse over internett) Publiserer hjemmesiden din fra det nettet.

Så går du hjem og er ferdig
å herregud! du er jo et håpløst tilfelle!!
Når du har klart å publisere nettsida di, legger du ut en link da?
Hvis du ikke vet hvordan man legger ut en link, bare spør meg så skal jeg sende deg en toturial neida. bare fleiper
Det du gjør: Først, tar du med deg laptoppen din ut i en bil. Deretter kjører du rundt i byen. Koble deg til alle åpne WLAN nettverk du finner. Legg opp siden. Dra hjem, brenn datamaskinen og bilen du satt it, klær og helst gå til en psykolog og få slettet all informasjon du har, slik at ikke engang deg selv kan huske hva du gjorde.

Voila, du har en hjemmeside som du ikke kan spores tilbake til!
Sitat av Gisse
Det du gjør: Først, tar du med deg laptoppen din ut i en bil. Deretter kjører du rundt i byen. Koble deg til alle åpne WLAN nettverk du finner. Legg opp siden. Dra hjem, brenn datamaskinen og bilen du satt it, klær og helst gå til en psykolog og få slettet all informasjon du har, slik at ikke engang deg selv kan huske hva du gjorde.

Voila, du har en hjemmeside som du ikke kan spores tilbake til!
Vis hele sitatet...

Enkelt forklart, steg for steg...
Hahah.. Kanskje en av de mest morsomme trådene jeg har lest i hele mitt liv.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
http://tor.eff.org

Though, kripos har demonstrert en viss vilje til å angripe tor i det siste.

Mot private organisasjoner gir den dog brukbar sikkerhet.
$ip=1

if (ip > 250) {
ifconfig eth0 10.0.0.$ip++
}
Sitat av SixOneFo
Skjønner fremdeles ikke en dritt! Forklar så en med IQ under 80 klarer og forstå det.
Vis hele sitatet...
en med IQ under 80 har nødvendigvis ingen problem med og skjønne hva han mener
▼ ... over en måned senere ... ▼
Litt gammel tråd, men jeg bare lurer på hvorfor ingen har foreslått proxyjumping? Det er jo rimelig mye lettere enn å løpe rundt som en gal ute på byen.
Sitat av DryYouTear
Litt gammel tråd, men jeg bare lurer på hvorfor ingen har foreslått proxyjumping? Det er jo rimelig mye lettere enn å løpe rundt som en gal ute på byen.
Vis hele sitatet...
ofte så er proxy veldig ustabile og dem kan veldig lett spores til deg.
Sitat av ranvik
ofte så er proxy veldig ustabile og dem kan veldig lett spores til deg.
Vis hele sitatet...
Det stemmer, men at ingen har nevnt det er fortsatt litt merkelig .
I en tråd er det alltid noen gode og noen dårlige forslag .
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av Restyle
Hahah.. Kanskje en av de mest morsomme trådene jeg har lest i hele mitt liv.
Vis hele sitatet...
127.0.0.1-tråden owner den laaaaaaaaaang vei.
Koble modemet i laptopen til en telefonkiosk?
Krever dog at du kutter av telefonkabelen til automaten først....
Kanskje åpne automaten slik at du ikke kortslutter noe....

Ideen er kun teoretisk, men ikke utprøvd i praksis.