Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2025
Hei, har selv problemer med å finne noe som går ned på makkarus eller når kjeven min er helt gåen. Men fant nettopp ut noe som egentlig funker ganske fett. Havregrøt! Det høres kanskje ikke så veldig fristende ut, men det holder på mettheten lenge, er billig å du kan strø på så mye sukker du vil. Tenker bare skrive en kort oppskrift, siden det er så enkelt å lage.

1 kopp havregryn
1 kopp melk eller vann ( best med melk

Bland i hop
Mikro i 1.5 min
Rør rundt
Mikro igjen 1 minutt

Strø på sukker, kanel, honning, syltetøy eller hva nå enn du vil ha på. Så er du ferdig(:
Bruker selv ha i litt mere melk slik at grøten blir enklere å få i seg. 1 kopp blir en stor skål(:
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg bruker nesten det samme, men havremel, proteinpulver å havremelk som jeg blender.
Kan anbefale å røre inn en spiseskje eller to med peanøttsmør
Litago sjokolademelk er standard knarkekost
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Den der yt proteinmelka er en nasjonal stolthet i min bok, den perfekte Alliert
Anonym bruker
"Tropisk Krake"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dette var det litt "Jarle" over.
Anonym bruker
"Snakkende Rån"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Dette var det litt "Jarle" over.
Vis hele sitatet...
Må huske å vaske ut kartongen skikkelig etterpå så man blir skikkelig kvitt alle E-sporingsstoffene, hadde en kompis som ikke gjorde dette og da hadde e-tjenesten hyra inn sivilkledde
Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg bruker nesten det samme, men havremel, proteinpulver å havremelk som jeg blender.
Vis hele sitatet...
Uten sukker eller frukt?
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
En ordentlig næringsrik og dope-af proteindrikk som kanskje passer perfekt for dere som sliter med å få i nok mat:

i en blender:

3-4 dl melk
2 egg
2 bananer
en eller to håndfull frosne blåbær
2 spiseskje peanøttsmør
sjokolade proteinpulver (1 scoop) / kan erstattes med 2 teskje kakaopulver
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Uten sukker eller frukt?
Vis hele sitatet...
Ja, hva skal jeg med sukker? Masse karbo i havremel og proteinpulveret har også noen raske karbohydrater.
Jeg syntes det fungerer best med en smoothie siden da klarer jeg å spise skikkelig mat rett etterpå jeg har slukt den, som om det nuller ut bivirkningene en liten stund.

Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Den der yt proteinmelka er en nasjonal stolthet i min bok, den perfekte Alliert
Vis hele sitatet...
Den er helt gull, spesielt når de kjører 3 for 2 tilbud. Da er det bare å kjøpe inn en hel hau siden den er holdbar i ett halvt år, man får ikke billigere proteiner enn det.

En slik kartong inneholder 60g+ protein, 21g per glass eller noe sånn.

Naturell smaken har erstattet vanlig melk for min del, kan brukes til alt. Sjokoladesmaken er fin den også.
Lapskaus og iskrem, det er fine greier når det har gått hardt for seg en stund.
Hva man spiser på joggetur er ikke så viktig. Særlig på en lengre speedbender. Fitte er ikke en av de mest næringsrike og sikkert for de fleste av oss noe man har spist fra første sekund


Så for min del, bare for å få ned noe når jeg ikke har toleranse


Nr 1

Frukt og vaniljesaus.

Bananer, epler, druer, melon alt som er digg. Med litt vaniljesaus på toppen. Går alltid ned det


En annen ting som kan være greit er spekemat og potetsalat, men; det fordrer at du får i deg vann. Norsk spekeskinke er ofte veeldig salt og på amfetaminer så kan salt være en god ting å få i seg, men på en allerede dehydrert kropp så er det best å la være.
Trådstarter
84 8
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Dette var det litt "Jarle" over.
Vis hele sitatet...
Hahaahaha fyfaen

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Dette var det litt "Jarle" over.
Vis hele sitatet...
Så videoen på nytt nå, måtte le litt haahah minnte megselv litt om jarle her ja
https://youtu.be/7bbrEJqM_1Q
Sist endret av Avenged2022; 16. juni 2023 kl. 00:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Suppe poser er helt topp. Hvis du ikke får den i deg varm så vent til den er lunken eller kald. Får hvertfall i deg mat. Også drikk vann. Selv om det er kjedelig så er vann ekstremt viktig.
bare drikk haveregryn og lunka melk. det bil bli til grøt i magen din. så bare få d svelgt mens det enda er en veske :P