Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 392
Hei alle sammen! Jeg lurer på en ting jeg gjerne vil ha svar på jeg skal på fylla i kveld og en kompis har med seg kola. Jeg går vanligvis på tramadol og har lest at dette er livsfarlig og blande med Coke. Jeg har ikke tatt tramadol i dag men begynner å få abstinenser. Er det like farlig å blande subutex med Coke? Jeg har noen temgesic 0.4 og jeg har sett folk blande det med amf, men fant ikke noe om cola og sub. Jeg skal ikke ta mye Coke men vil ta et par linere i hvertfall. God helg allesammen
Kjør på. Subutex blokker for opiater. De som får Subutex er de som har hatt et opiat/opioid-problem. Jeg får selv Subutex. De som får tramadol får det som regel for smerter. Subutex har ingen smertedempende effekt og er mer eller mindre kun for rehabiliterte minus-rusmisbrukere.
Trådstarter
11 1
Ok så jeg kan ta en halv 04 temgesic og litt Coke og litt pils? Takk for svar
Sitat av Syntaxx Vis innlegg
Ok så jeg kan ta en halv 04 temgesic og litt Coke og litt pils? Takk for svar
Vis hele sitatet...
Skal ikke være noe iveren for det nei. Selvfølgelig alt med måte
Anonym bruker
"Allergisk Piggsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Sondre Vis innlegg
Kjør på. Subutex blokker for opiater. De som får Subutex er de som har hatt et opiat/opioid-problem. Jeg får selv Subutex. De som får tramadol får det som regel for smerter. Subutex har ingen smertedempende effekt og er mer eller mindre kun for rehabiliterte minus-rusmisbrukere.
Vis hele sitatet...
Det stemmer ikke på noe som helst måte at buprenorfin ikke har smertestillende effekt. Hvor får du dette fra??

Buprenorfin som er virkestoffet i Temgesic ( og også subutex, bare i mye større doser) er et sterkt opiod på lik linje med morfin
og brukes mot sterke smerter, ofte til kreftpasienter o.l og har blitt brukt til dette mye lengre enn buprenorfin er blitt brukt som substitusjons medikament for opioid avhengighet.

Tramadol er vel så og si den mildeste formen for smertestillende i opioid familien man kan få utskrevet.

Så til deg TS bør du være forsiktig med doseringen, temgesic er MYE mer potent enn tramadol. Burde holde med en halv 0,4
Trådstarter
11 1
Da regner jeg med at det er et stoff i tramadolen som gjør det så farlig å blande med Coke.. jeg tar en halv 0.4 temgesic for å dempe abstinenser hvertfall! Så kan jeg kose meg litt alkohol og Coke i mindre doser.