Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1054
Anonym bruker
"Kvalm Karybdis"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg la merke til en søt,tannpasta lignende lukt fra sukkerbitene jeg fikk av en jeg har handlet sikkert 50 lapper av totalt. Aldri lagt merke til den lukta før det siste kjøpet nå. Han sa den var Nice,testa selv, og testet fra LAB sa han etter jeg stilte spørsmålet om at den hadde en spesiell «unormal» lukt.

Er det noen her som er kjent med beskrivelsen av lukten jeg kommer med? første tanken var NBOME-25. men gjort litt søk og ser andre har kommet med samme lukt beskrivelse som meg, men ingen har pekt ut noe farlig med lukten.

Noen erfaringer her?
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
At en dealer sier den er testa på lab uten å legge frem bevis bør du ikke stole på.
De er som regel kun ute etter pengene dine og sier hva som helst for å selge unna, enten det er prima vare eller dritt som du ikke bør putte i kroppen.
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er du usikker så anbefaler jeg å kaste den. En dude som selger narko er vel ikke særlig pålitelig. De fleste hevder blant annet å ha kokain fra 70-90% renhet. Er nok nærmere 10-20 % kokain og 80-90 % dritt.
Kjøp deg Ehrlich test kit.
https://testkitsnorge.no/produkt/testkit-lsd/

Ikke vits å spekulere når du kan bekrefte

50 lapper inneholder ikke mange milligram totalt, LSD lukter ingenting, så om det var noen urenheter som luktet så hadde det vært snakk om duften fra noen få mikrogram totalt med urenheter. Det er helt usannsynlig at du ville vært i stand til å lukte noen så mikroskopiske mengder med nesa di.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er du usikker så anbefaler jeg å kaste den. En dude som selger narko er vel ikke særlig pålitelig. De fleste hevder blant annet å ha kokain fra 70-90% renhet. Er nok nærmere 10-20 % kokain og 80-90 % dritt.
Vis hele sitatet...
Er litt urettferdig at dere ser på alle folka som selger varene dere vil ha som løgnere, jeg har solgt alle mulige substanser i årevis(mange år siden nå), og jeg var alltid helt ærlig angående kvaliteten på produktene. De gangene jeg kunne vise til styrkegraden i prosenter, så stemte den. selv om mange drar tall og innhold rett i fra ræva så gjør jo ikke alle det.
Det er minst like ofte at brukerene snakker usant om sånne ting, typ folk som sitter å skryter seg selv opp i lufta og sier at de får tak i 200% ren kokain.
Sist endret av DrDeath; 28. april 2023 kl. 19:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Er litt urettferdig at dere ser på alle folka som selger varene dere vil ha som løgnere, jeg har solgt alle mulige substanser i årevis(mange år siden nå), og jeg var alltid helt ærlig angående kvaliteten på produktene. De gangene jeg kunne vise til styrkegraden i prosenter, så stemte den. selv om mange drar tall og innhold rett i fra ræva så gjør jo ikke alle det.
Det er minst like ofte at brukerene snakker usant om sånne ting, typ folk som sitter å skryter seg selv opp i lufta og sier at de får tak i 200% ren kokain.
Vis hele sitatet...
Folk som skryter av varene sine og sier det er testa på lab uten å kunne bevise det er jo veldig suspekt.
Har man gode varer så trenger man faktisk ikke å skryte av det fordi produktet snakker for seg selv og andre skryter av varene for deg uten at du skal trenge å gjøre det selv.

Hvor mange dealere kjenner du som ikke selger for pengene sin skyld?
De aller fleste som dealer gjør det for pengene og driter ofte i kundene eller hvordan kvaliteten på produktet er så lenge de får pengene sine.
Klart man av og til har flaks og møter på noen som bryr seg om kvaliteten, men de er dessverre ikke flertallet.
Jeg kjøper som regel flasker med syre jeg handler. Får sånne små ice drops flasker med ca 100 dråper i hver. Dråpene har alltid en liten smak, de blir laget sånn. Sies at de lar litt av smaken fra flaska være igjen. Originalt er det dråper med mint smak oppi, for frisk ånde. Kan minne om den tannpastasmaken du nevner.
Ikke se på de engang før du har fått testa de skikkelig, LSD er 100% luktfritt. Kjenner til flere som trodde de skulle ta syre, men så var det noe random research chemicals ifra kina istedet, de er nå på bærtur resten av livet.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg la merke til en søt,tannpasta lignende lukt fra sukkerbitene jeg fikk av en jeg har handlet sikkert 50 lapper av totalt. Aldri lagt merke til den lukta før det siste kjøpet nå. Han sa den var Nice,testa selv, og testet fra LAB sa han etter jeg stilte spørsmålet om at den hadde en spesiell «unormal» lukt.

Er det noen her som er kjent med beskrivelsen av lukten jeg kommer med? første tanken var NBOME-25. men gjort litt søk og ser andre har kommet med samme lukt beskrivelse som meg, men ingen har pekt ut noe farlig med lukten.

Noen erfaringer her?
Vis hele sitatet...
Dette minner meg om da jeg kjøpte syrelapper som lukta litt søtt og bittert(vanskelig lukt å beskrive) for en del år tilbake.

Kilden sa i etterkant av en forferdelig trip at jeg fikk enten 25I, 25C, 25B NBOMe. Han hadde glemt å si ifra, og glemte hvilke lapper jeg hadde kjøpt. Vi var venner frem til den oppklaringen.
Sist endret av skrpappa; 29. april 2023 kl. 00:11.
Anonym bruker
"Fremmed Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har hatt hundrevis av fresh breath flasker med LSD-25 opp i gjennom. Alle har litt søt mint lukt. NBome skal smake virkelig bittert, ikke litt søtt som beskrevet over her.
If it's bitter, it's a spitter. When in doubt; testkit og ikke kjør det inn i trynet før du veit. Irriterende selvsagt at det tar tid i posten etc om man ikke alt har testkits i hus, ser den. Dog er det jo greit å unngå å få noe man ikke hadde tatt høyde for da.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har hatt hundrevis av fresh breath flasker med LSD-25 opp i gjennom. Alle har litt søt mint lukt. NBome skal smake virkelig bittert, ikke litt søtt som beskrevet over her.
Vis hele sitatet...
NBOMe smakte kun bittert, riktig.. Men lukta derimot var søt. Det kan forsåvidt også være papiret som ble brukt, som har en spesiell lukt. Det gjelder forsåvidt vanlig syrelapper også.
Hvis den er testa på lab burde noen ha dokumentasjon på dette. Jeg vet at hvis jeg hadde testa dopen min på lab å fått svar at det var kvalitetsvarer så hadde jeg trøkt det prøvesvaret i trynet på ALLE som hadde vært innom.
Sist endret av Sondre; 29. april 2023 kl. 12:57.
Sitat av Sondre Vis innlegg
Hvis den er testa på lab burde noen ha dokumentasjon på dette. Jeg vet at hvis jeg hadde testa dopen min på lab å fått svar at det var kvalitetsvarer så hadde jeg trøkt det prøvesvaret i trynet på ALLE som hadde vært innom.
Vis hele sitatet...
Hjelper da ingenting at en selger viser frem en lab rapport på høy styrkegrad. Hvilken garanti har kjøper på at selger ikke har blandet ut stoffet med dritt etter den gode lab rapporten eller hevder at hen sitter på såpass store mengder av et sykt bra parti, hvor lab rapport kan fremvises men denne lab rapporten var kun aktuell for 3 måneder siden? Kjøper har absolutt null garantier for det. Skal en lab rapport ha troverdighet må staten ha kontrollen. Eller kjøper må sende varene selv inn til kontroll.
Sist endret av Tynnedekk; 29. april 2023 kl. 13:19.
Sitat av Tynnedekk Vis innlegg
Hjelper da ingenting at en selger viser frem en lab rapport på høy styrkegrad. Hvilken garanti har kjøper på at selger ikke har blandet ut stoffet med dritt etter den gode lab rapporten eller hevder at hen sitter på såpass store mengder av et sykt bra parti? Kjøper har absolutt null garantier for det. Skal en lab rapport ha troverdighet må staten ha kontrollen.
Vis hele sitatet...
Vel hadde det vært en rapport hadde dette kanskje vært et tema. Men noen slik rapport eksisterer ikke her, så da er dealer hvertfall full av piss. Poenget er at han ikke hadde noe å vise til iheletatt. Da er det BS. Noe det sannsynligvis hadde vært uansett som du sier.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har hatt hundrevis av fresh breath flasker med LSD-25 opp i gjennom. Alle har litt søt mint lukt. NBome skal smake virkelig bittert, ikke litt søtt som beskrevet over her.
Vis hele sitatet...
Kan bekrefte dette fenomenet.
Lukta kommer fra disse her.
Anonym bruker
"Kvalm Karybdis"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Veeeel en oppdatering. Inneholde i posen lukta, lukta på en sukkerbit og tok tunga på en. Ingen lukt eller smak. Fyren var klar over lukten og sa det stammet fra flaskene som blir pekt ut her


Ble en fantastisk tur på søndagen med 15 + midt i skogen på et mose spot. Pink floyd suste gjennom kroppen. Prøvde å bestille pizza utover kvelden �� en sur dame som trodde jeg kødderingte