Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1309
Anonym bruker
"Grønn Bakkhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, jeg skal snart inn og sone, og skal jo da selvsagt ha noe med meg.


Jeg har aldri tatt noe inn der bak før, så jeg lurer på, hvor mye kan jeg ha inni, uten at det blir for ukomfortabelt?


Planen nå er i hovedsak og ta med stoffer jeg får mest mulig ut av, og dette er subutex, 14 små piller, over 200 doser for meg. Så er det hasj også, hasjen er jeg usikker på, men har tenkt å kjøpe en veldig kompakt hasj, og så presse det best mulig sammen til en så liten som mulig klump, målet var 20 gram, men syns det er lite, og så er det rivotril, rivotril er jo nokså små piller, så tenkte å ta med en 50-100stk av dem.



Så hvordan burde jeg gå frem med mengder? Jeg trenger mest mulig dose-messig, men i størrelse må det være minst mulig. Hvor mye er for mye? Hvor ukomfortabelt er det?



Hva er risikoen for at det blir tatt? Man må vel bare strippe når man kommer inn?


Vh
Alt det der opp i ræva? Må jo eventuelt bli en dong pakka som ei pølse med de forskjellige substansene pakket hver for seg.. Men det må værra maks ubehagelig tror jeg Lykke til og husk glue?
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vel du vet sikkert omtrent hvor stor skjit du kan få ut uten at du stønner av smerte. Så du får bare teste ut. Lurt at du forsøker hjemme først, så du vet at det ikke sklir ut om du må bøye deg eller ta knebøy eller hva de nå gjør når de skal sjekke om noen smugler.
Nå har ikke jeg planer om å sone men jeg hadde kjørt kinderegg pakket i kondomer. Kjørt de fulle av ønsket dop. Hadde klart å få 10 stk oppi der tror jeg med nok vaselin og en bønn til Petter Uteligger.
I det siste kinderegget du dytter oppi legger du en lapp der det står "lol lurte deg". Hvis fengselsbetjenten fortsetter å lete da blir jeg imponert over arbeidsviljen hans.
Anonym bruker
"Fattig Hvithval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er usikker på hvor stort volumet er per gram avføring hos deg, men 1/10 av vekten burde ikke gi deg noe ubehag, men husk å unngå skarpe kanter. Hvis du begynner å øve deg nå så er jeg sikker på at du klarer å få med deg nok til å bli godt likt, uten ubehag.

Neida.
det beste tipsene jeg har må vell være å lage flere småpakker istedenfor en stor dildo. Da er det mindre som kan gå galt.
Vil si risikoen er nærmere null der jeg har suttet inne, kunne sikkert ha festa en hekto under pungen etter hver perm om jeg ville.

VIKTIG å holde det for seg selv forresten. Folk blir sjalu om du ikke deler, eller hvis bare noen får. Så la det gå en uke og to før du deler/selger noe, og hvis du gjør det, sørg for at du later som du ordner det fra noen andre.
Alle som ble tatt der jeg var var de folka som var greie. Hvis noen vet at du gjemmer ting en plass, så kan det være de tyster på deg, kun for å gjennomsøke gjemmestedet ditt når du blir sendt på lukka.
Spørs helt hva du skal inn for og hvor stor sikkerhet det er på fengselet.

Men du kommer deg ikke inn i fengsel med alt dette. Et host og det skyter egg ut av deg. Eller så blir du plassert på innsjekk i en uke før du kommer til avdelingen. Med kameraer og flushe dass.
Anonym bruker
"Fattig Hvithval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Nå har ikke jeg planer om å sone men jeg hadde kjørt kinderegg pakket i kondomer. Kjørt de fulle av ønsket dop. Hadde klart å få 10 stk oppi der tror jeg med nok vaselin og en bønn til Petter Uteligger.
Vis hele sitatet...
Tror ikke man bør bruke Kinderegg. Kjipt om det bøyes opp og skader kondomet. Dessuten tar det unødvendig plass.

Lag dine egne anal-sticks/egg, sånn som du ser rumpe hasj/kokain bli smuglet. Er mye enklere når du slipper å svelge det også, mindre som kan gå skevt.
Anonym bruker
"Løs Fåvne"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er stor risiko for å bli tatt fordi de merker at du er rusa på subutex og de lukter hasj som røykes.
Det er mye ritalin i omløp i fengsler og å være litt speeda og fokusert er ikke like avslørende som å henge med huet og snøvle på sub eller stinke hasj. Du kan seff ta pillene på kvelden etter innlåsning men har du kjent rusavhengighet kommer de til å ta pissings av deg og det gjør de også ved første mistanke eller rykte der inne.

Du må strippe og squatte når du kommer inn og etter hvert besøk så skal du smugle noe er det best å svelge det med mindre du er klar for å bruke en dildo for å dytte det langt nok inn
Anonym bruker
"Arbeidende Bergnebb"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Pakk det overdrevent godt og gulp det i deg med matolje gjennom andre enden, så har du omtrent åtte timer å gå på før noe ramler ut. IKKE del, som nevnt.
Anonym bruker
"Fattig Hvithval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Pakk det overdrevent godt og gulp det i deg med matolje gjennom andre enden, så har du omtrent åtte timer å gå på før noe ramler ut. IKKE del, som nevnt.
Vis hele sitatet...
Dude. Dette er en kar som er avhengig på opiater.

Det kan ta en uke før han får ut noe om han tar det gjennom systemet pga treg mage. Ville kanskje gjort det, samt tatt ett par under forhuden for første dagene. Man får UTROLIG mye inn i forhuden, og man kan forsegle den også 😂 nesten umulig å bli tatt i smugling om du bruker forhuden.
Ville droppa hasjen. Vanskelig å få røyka uten at noen lukter det.
Anonym bruker
"Fattig Hvithval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Sondre Vis innlegg
Ville droppa hasjen. Vanskelig å få røyka uten at noen lukter det.
Vis hele sitatet...
Opplevde aldri problemer med det på lav sikkerhet. Folk røyka til og med inne på rommene, bare blåste ut vinduet.

Selv gikk jeg bare rett utenfor døra og fyrte opp. Vi hadde piper liggende rundtomkring også. Alt i alt, null problem å fyre.

Hasj burde være påbudt i fengsel. Det gjør soninga lettere, folka mer medgjørlige, og det holder aggressive innsatte rolige.
Det og mobiler uten kamera burde bli obligatorisk.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Opplevde aldri problemer med det på lav sikkerhet. Folk røyka til og med inne på rommene, bare blåste ut vinduet.

Selv gikk jeg bare rett utenfor døra og fyrte opp. Vi hadde piper liggende rundtomkring også. Alt i alt, null problem å fyre.

Hasj burde være påbudt i fengsel. Det gjør soninga lettere, folka mer medgjørlige, og det holder aggressive innsatte rolige.
Det og mobiler uten kamera burde bli obligatorisk.
Vis hele sitatet...
På høysikkerhet er det ganske anderledes. De fleste høysikkerhetsfengsel er ganske strenge på narkotika og det er generelt lite av det i de fleste norske høysikkerhetsfengsel. Det som er greia da er at du kan ikke si det til noen, hverken insatte eller ansatte. Grunnen til at du ikke kan si det til innsatte er fordi sjalusi er en ting.