Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 1300
Anonym bruker
"Allergisk Piggsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg bruker subutex illegalt og skal på utenlandsreise med fly om noen uker. Er det trygt om jeg huler ut en tampong og legger en pose med 7 små subutex inni og stapper opp i dåsa før jeg reiser? Eller vil det være veldig risikabelt?
Anonym bruker
"Hoppende Fe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Så lenge det ikke er et veldig lite land befolkningsmessig som Færøyene og Island med veldig lite illegale rusmidler vil jeg tro det går helt fint. Tviler på at tollere fra Spania, Storbritannia, Frankrike etc har noe særlig interesse av å stoppe passasjerer som kommer med fly fra Norge. Forøvrig spiller det vel Nada om du dytter det i musa eller om du legger det i innsjekket bagasje, vil jeg tro, da du uansett vil bli grundig undersøkt om de har mistanke til deg.
Akkurat som tollerne ikke vet om det gjemmestedet fra før.
Anonym bruker
"Forferdet Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Til informasjon for de som reiser med fly (ikke anbefalt i utgangspunktet!). Enkelte flyplasser som f.eks. Schiphol i Amsterdam benytter 3D-scannere for alle reisende og disse apparatene detekterer de minste detaljer hva som måtte befinne seg både inni og utpå kroppen. Så m.a.o. en har adskillig større sjangs for suksess om en blander dem med f.eks. noen lovlige tabletter som ligner og har dem i bagasjen.
Anonym bruker
"Forferdet Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Til informasjon for de som prøver å smugle med fly (som ikke er anbefalt i utgangspunktet!). Enkelte flyplasser som f.eks. Schiphol i Amsterdam benytter 3D-scannere for alle reisende og disse apparatene detekterer de minste detaljer hva som måtte befinne seg både inni og utpå kroppen. Så m.a.o. en har adskillig større sjangs for suksess om en blander dem med f.eks. noen lovlige tabletter som ligner og har dem i bagasjen.
Vis hele sitatet...
Edited.
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mye bedre å finne noe som ligner, av pastiller eller piller og blande det oppi samme beholder
Anonym bruker
"Forferdet Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Mye bedre å finne noe som ligner, av pastiller eller piller og blande det oppi samme beholder
Vis hele sitatet...
Hermegås
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hermegås
Vis hele sitatet...
Great minds think alike

Leste ikke din kommentar før jeg skrev.
Anonym bruker
"Allergisk Piggsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Er det vanlig med slike scannere i alle større europeiske land?

Hva slags piller liker pastiller ligner på de små avlange subutexa på 2 mg, noen som har tips? Er det da best å legge de i bagasjen som blir sjekket inn og ikke inhpndbagasjen? Jeg var reist lite så jeg har liten peiling
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvor i verden skal du? Norge er et av de tryggeste landa å reise fra, så legg det sammen med noe i lik fasong, fungerer 99 av 100 ganger om du ikke er venner med masse kriminelle, har rulleblad eller ser helt sliten ut. Sannsynligvis tryggere og billigere å ordne etter ankomst gjennom darknet eller andre kontakter.
Fuck Mr. Plod!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Mye bedre å finne noe som ligner, av pastiller eller piller og blande det oppi samme beholder
Vis hele sitatet...
Sånn at alle tror du har flere tusen Subutex, genialt
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er det vanlig med slike scannere i alle større europeiske land?

Hva slags piller liker pastiller ligner på de små avlange subutexa på 2 mg, noen som har tips? Er det da best å legge de i bagasjen som blir sjekket inn og ikke inhpndbagasjen? Jeg var reist lite så jeg har liten peiling
Vis hele sitatet...

Den er litt verre da, vet egentlig ikke om noe som ligner på 2 mg sub i fasong

Du må nok leite litt. Kansje det finnes noen vitaminer som kan ligne?

Ville kanskje pakket ned 6 av de i innsjekket bagasje og hatt en med meg i håndbagasjen, stashet en el annen plass, sånn i tilfellet de mister bagasjen eller noe.
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Nøddy Vis innlegg
Sånn at alle tror du har flere tusen Subutex, genialt
Vis hele sitatet...
Er du dum eller prøver du bare å være morsom?
Helt ærlig ville jeg bare hatt de i toalettmappa. 7piller vil ikke trigge noe slags opplegg likevel. Hvis du skulle være så uheldig at de sjekker, kommer de nok bare til å kaste dem. Men jeg har aldri hørt om noen som har blitt sjekket når de kommer fra Norge. Med mindre de skal til Australia eller usa.
Anonym bruker
"Allergisk Piggsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg skal til Italia. Jeg ser ikke ut som noen «typisk» junkie, tror jeg ser ganske uskyldig ut. Jeg har rent rulleblad. Jeg lurer litt på om jeg skal prøve og trappe meg ned og av subutexen før reisen men om jeg ikke klarer det vil jeg gjerne ta med 7 stk. jeg knuser dem og snorter de. Hva om jeg knuser de og har de en liten plastpose som jeg legger i en tampong og opp i dåsa? Slike maskiner kan kanskje se at det er noe som ikke skal være der uansett?

HVIS jeg skulle bli tatt for å smugle 7 stk subutex i en tampong, hva blir konsekvensene av det?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg skal til Italia. Jeg ser ikke ut som noen «typisk» junkie, tror jeg ser ganske uskyldig ut. Jeg har rent rulleblad. Jeg lurer litt på om jeg skal prøve og trappe meg ned og av subutexen før reisen men om jeg ikke klarer det vil jeg gjerne ta med 7 stk. jeg knuser dem og snorter de. Hva om jeg knuser de og har de en liten plastpose som jeg legger i en tampong og opp i dåsa? Slike maskiner kan kanskje se at det er noe som ikke skal være der uansett?

HVIS jeg skulle bli tatt for å smugle 7 stk subutex i en tampong, hva blir konsekvensene av det?
Vis hele sitatet...
Putt de i toalettmappa. Om du blir stoppet med de blir de isåfall bare kastet. Om du blir tatt med hvitt pulver oppi dåsa blir det fort forferdelig mye vanskeligere å forklare. Da har du bevisst prøvd å smugle. Hvis de finner 7 umerkede piller i toalettmappa di vil de mest sannsynlig bare kaste de.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg skal til Italia. Jeg ser ikke ut som noen «typisk» junkie, tror jeg ser ganske uskyldig ut. Jeg har rent rulleblad. Jeg lurer litt på om jeg skal prøve og trappe meg ned og av subutexen før reisen men om jeg ikke klarer det vil jeg gjerne ta med 7 stk. jeg knuser dem og snorter de. Hva om jeg knuser de og har de en liten plastpose som jeg legger i en tampong og opp i dåsa? Slike maskiner kan kanskje se at det er noe som ikke skal være der uansett?

HVIS jeg skulle bli tatt for å smugle 7 stk subutex i en tampong, hva blir konsekvensene av det?
Vis hele sitatet...
Den plastposen burde virkelig være tett, ellers blir det neppe noen italiatur på deg, og det er imponerende om du i det hele tatt skulle komme deg til flyplassen om det blir noen lekasje
Subutex er såpass mildt at med mindre du absolutt MÅ komme deg på jobb eller lignende ALLE ukene kan du bare hoppe av det coldturkey.
Anonym bruker
"Irritert Mår"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av DrPerception Vis innlegg
Subutex er såpass mildt at med mindre du absolutt MÅ komme deg på jobb eller lignende ALLE ukene kan du bare hoppe av det coldturkey.
Vis hele sitatet...
Dr… unkPerception? Fra en hobby-doktor til en annen… hva i alle dager er det du sier? Abstinensene fra subutex kan være helt forferdelige, òg så lange. Å anbefale at noen bare hopper av det cold turkey er det dummeste jeg har sett du har skrevet inne her.

Jeg anbefale det stikk motsatte. Come at me hvis du er uenig.

Sitat av noguhso Vis innlegg
Den plastposen burde virkelig være tett, ellers blir det neppe noen italiatur på deg, og det er imponerende om du i det hele tatt skulle komme deg til flyplassen om det blir noen lekasje
Vis hele sitatet...
Jada, jada… Med toleranse på subutex så tåler man fint å doble, triple eller 7 x’e dosen. Blir ikke veldig sedert av det stoffet med toleranse.
Uansett er det noe annet å ligge i dåsa til noen, enn det er å gå gjennom systemet. Litt god innpakning holder nok fukten ute, selv om det er skikkelig høy luftfuktighet inni den hulen der.
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av DrPerception Vis innlegg
Subutex er såpass mildt at med mindre du absolutt MÅ komme deg på jobb eller lignende ALLE ukene kan du bare hoppe av det coldturkey.
Vis hele sitatet...
Dummeste jeg har hørt

Subutex er et meget potent opiod, men mye lengre varighet på abstinenser enn på feks heroin.
OBS! Ser du skriver sublingualtabletter, altså tabletter om er lagd for å løse seg hurtig opp i kontakt med fukt, og tas opp i kroppen ved direkte opptak, uavhengig om det er i munnen eller i 1’ern eller 2’ern. Veien til overdose er kort, jeg vil si dette er risikosport på høyt nivå.
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg bruker subutex illegalt og skal på utenlandsreise med fly om noen uker. Er det trygt om jeg huler ut en tampong og legger en pose med 7 små subutex inni og stapper opp i dåsa før jeg reiser? Eller vil det være veldig risikabelt?
Vis hele sitatet...

Hvorfor ikke bare ta med to 8 mgs? Du skal jo uansett knuse dem. Jeg har tatt med ulike a og b preparater i bagasjen(i små mengder, for å dekke behovet for turen) på flyturer rundt i Europa . Det har gått bra hver gang.

Om de ser alt på når de scanner bagasjen tror jeg neppe de henger seg opp i to tabletter blant alt annet de ser. I alle fall ikke hvis de er "naturlig" plassert, som feks i en boks med andre medisiner i toalettmappen.

Tips: jeg får inntrykk av at du er ganske nervøs rundt dette, et par valium før/under flyreisen kan være lurt så du slipper å fremstå som et nervevrak når du passerer tollerne i Italia.

Dette går bra, god tur og kos deg i Italia!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Til informasjon for de som reiser med fly (ikke anbefalt i utgangspunktet!). Enkelte flyplasser som f.eks. Schiphol i Amsterdam benytter 3D-scannere for alle reisende og disse apparatene detekterer de minste detaljer hva som måtte befinne seg både inni og utpå kroppen. Så m.a.o. en har adskillig større sjangs for suksess om en blander dem med f.eks. noen lovlige tabletter som ligner og har dem i bagasjen.
Vis hele sitatet...
Hvis de har "3d" scannere for å se inni folk ...hvordan foregår det uten røntgenstråling like kraftig som om man tar røntgenbilde av brystkassen?
Det er i så fall noe man ikke gjør hvis man ikke på forhånd har sterk mistanke at en passasjer skjuler noe ulovlig inne i kroppen.
Sist endret av Arex_x; 2. oktober 2023 kl. 08:37.