Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 994
Når jeg starter opp PCn min går det ganske bra helt til det skal kobles til det trådløse nettverk. Nederst til høyre på skjermen viseR det trådløse nett ikonet et lite rødt kryss, som betyr at det ikke er tilkoblet. Jeg synes det tar for lang tid til det blir blått kryss, altså til at det trådløse nett er klart til bruk. Noe jeg kan gjøre med det tru ?
Sist endret av merterje; 16. juni 2012 kl. 09:12.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Hvordan nettverkskort og ruter har du?
Sitat av FatMan Vis innlegg
Hvordan nettverkskort og ruter har du?
Vis hele sitatet...
Hvilket* titegn
Offtopic Nice Eiol...
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Sitat av Eiol Vis innlegg
Hvilket* titegn
Vis hele sitatet...
"Hvilket ruter har du?"

Yeah, no. Neste gang du vil være grammarnazi kan du passe på å gjøre det rett.
Game disconnected
pokemon's Avatar
offtopic : hvilket nettverkskort... les hva du skriver.

uansett hvor lang tid tar det da? 1 min eller 10 min?
Jeg har samme nettverkskort merke som deg tror jeg (R-en er ikonet til Ralink) og jeg har også et rødt kryss. Dette betyr ikke at jeg ikke har internett med mindre det er et en skrå x over hele. Det jeg har gjort er iallefall å dobbeltklikke på R-en gå på "Site Survey" trykke på nettverket mitt og velge add to profile nederst i høyre hjørne. Hvis nettet er tregt til å starte går jeg på profile tabben (øverst sammen med Site survey), trykker på nettverket mitt og trykker activate-knappen nederst i høyre hjørnet.
Sjansen for at ditt system er likt som mitt er vel relativt liten men det er verdt et forsøk. Lykke til
Trådstarter
36 0
Jo PClock, ser ut som du er inne på det rett. Når trådløse-nett-ikonet kommer opp på høyresiden nederst, så er det et rødt kryss. Hvis jeg da dobbelklikker på det, så går det over til blått kryss. Da er nettkoblingen ok, og ved å trykke Firefox, tar det ikke lang tid før siden kommer opp.