Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  90 8658
Hei
Tom Nielsen her, jeg har startet en blogg for menn som heter http://Gutts.no.
Til nå har jeg kun skrevet litt enkle artikler som kanskje kan oppfattes litt femie...
Hva er dårlig men siden, og hva må gjøres bedre? Hva er bra?

Og et siste spørsmål, hva skal jeg skrive om for at du vil lese bloggen hver dag?

Mvh Tom Nielsen
fettforbrenning, mote, hudpleie? dude. jeg som jente liker ikke lese om det en gang. skriv om det mannfolk preiker om! jeg kan sitte timesvis og ta en øl med gutta og bare høre på. det er så mye spontane og ærlige temaer som går igjen. helt herlig. alt fra forskjell på lager og pilsner til livets skole. det er nok av mote/slanke/skjønnhetsprodukt-blogger der ute. skriv noe ekte.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Gamings, gambling, data, biler, gadgets?
Sitat av tom3008 Vis innlegg
Hei
Tom Nielsen her, jeg har startet en blogg for menn som heter http://Gutts.no.
Til nå har jeg kun skrevet litt enkle artikler som kanskje kan oppfattes litt femie...
Hva er dårlig men siden, og hva må gjøres bedre? Hva er bra?

Og et siste spørsmål, hva skal jeg skrive om for at du vil lese bloggen hver dag?

Mvh Tom Nielsen
Vis hele sitatet...
Syntes den var kjempe bra!

Gutt 17.
Hmm... Sigar, whiskey, damer, fotball, øl, spill, serier, biler, filmer, musikk. Men for å være helt ærlig, så tviler jeg på at jeg noen gang kommer til å lese en blogg av fri vilje. Bare navnet "blogg" gjør at jeg vil snu meg og gå med en gang.
Sist endret av MaG9z; 12. oktober 2011 kl. 19:00.
Sitat av uaexed Vis innlegg
Gamings, gambling, data, biler, gadgets?
Vis hele sitatet...
støtter denne. Noen kan kanskje ha litt nytte av fettforbrenning også, men jeg ville ha fjernet mote, hudpleie osv.

denne kan jo kanskje inspirere deg:
http://omassix.com/wp-content/uploads/2010/08/ruiW1.jpg
Enig med Vaultboy. Hva faen :P, ikke for å provosere altså, men mote, skjønnhet og fettforbrenningstips finner man på jenteblogger, evt Lars Tangen's Homseblogg. Skriv om noe du er interessert i, fotball, data, poker, gambling eller hva som helst. Som Linnea Myhre sa så skjønner hun ikke at bloggen hennes blir lest av folk, siden hun bare skriver dritt som skjer i livet hennes.

Jeg kan ta feil, du kan være veldig interessert i mote og fettforbrenning, så da beklager jeg og du kan se bort ifra det jeg skrev over.

Lykke til videre..
Sist endret av Hater_mordin; 12. oktober 2011 kl. 19:02.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Sitat av MaG9z Vis innlegg
Hmm... Sigar, whiskey, damer, fotball, øl, spill, serier, biler, filmer, musikk. Men for å være helt ærlig, så tviler jeg på at jeg noen gang kommer til å lese en blogg av fri vilje. Bare navnet "blogg" gjør at jeg vil snu meg og gå med en gang.
Vis hele sitatet...
De eneste bloggene jeg leser en sjelden gang er programmeringsblogger som har noe vettugt og bra. En random "mainstream" blogg er jeg ikke så hypp på. Hvis du (ts) klarer å skille disse "mote" greiene og biler, gadgets, whisky osv. eller at du kombinerer dem på en fin måte kan kanskje trekke lesere.
Du kommer jo liksom ikke med noe nytt. artofmanliness.com(for å nevne noe) har både bedre, flere og mer relevante artikler, bedre design, en større brukermasse og ja... Kort fortalt bedre og mer. sorry mac.

Om du vil starte en blogg for menn er det ikke bedre å blogge om noe folk interesserer seg for? Et sted norske menn kan lese artikler som er velskrevne og relevante for folk flest? Nisjeblogger om mote og peeling for menn på norsk har liksom ikke den store brukermassen. Det er helt fint med livsstilsblogger, men de bør helst være ganske dekkende om du skal skrive for nordmenn.

Om jeg skulle blitt leser:
En norsk nettverson lignende playboy-bladet hadde vært nice. Jeg anbefaler folk å lese playboy om det er intrykk av at det bare handler om tits&ass
Sist endret av moret; 12. oktober 2011 kl. 19:07.
Sitat av deZ Vis innlegg
støtter denne. Noen kan kanskje ha litt nytte av fettforbrenning også, men jeg ville ha fjernet mote, hudpleie osv.

denne kan jo kanskje inspirere deg:
http://omassix.com/wp-content/uploads/2010/08/ruiW1.jpg
Vis hele sitatet...
Hva er feil med mote? Sinnsykt mange unggutter/menn i 16-20 års alderen som leser om mote og er interissert i det. Også det med trening og kosthold.
Trådstarter
Kjempebra tilbakemeldinger! Jeg skal skrive om alt dere nevner! Dette skal være en blogg for alle gutta! Noe mer?
Brun børst, kampsport, biler, gadgets, film og musikk.
Sitat av tom3008 Vis innlegg
Kjempebra tilbakemeldinger! Jeg skal skrive om alt dere nevner! Dette skal være en blogg for alle gutta! Noe mer?
Vis hele sitatet...
Blir det ikke litt voldsomt å skrive om alt som nevnes her og ha en blogg som er for alle? Med mindre du har mange som jobber for deg burde du nok satset litt smalere. Å tilfredstille alle er som de fleste vet umulig og kvaliteten blir neppe bra.
Sist endret av pappagutt; 12. oktober 2011 kl. 19:16.
Ja du kan skrive om mote, men husk da at du skriver for menn. Hold det enkelt, vis til eksempler og prøv å skrive om en maskulin stil (noe lignende det de har i FHM eller MANN).

Innlegg om, møte i whiskeyklubben, prosjekter fra en eller annen garasje om en bil med schvær motor og alt for store hjul, brun pub-reviews, og galskaps historer fra helge-erobringer (<-her er det viktig at alt bli anonymt!). Om du trenger hjelp til å supplere innlegg så kan du ta kontakt med meg på PM, har sikkert litt å bidra med

Men... om du begynner med innlegg som "Hallå bloggen )))))) I dag så har jeg egentlig ikke gjort noe særlig, men jeg skriver allikevel et innlegg og legger ved 20 bilder av meg tatt i speilet. koooooooozzz!" Da må du skades... hardt...
Trådstarter
Jeg driver faktisk aktivt med taekwondo, så vil bli mye kampsport! Keep posting, tusen takk for gode tips! Håper dere vil følge med Gutts.no!
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
Det skal mye til for att jeg kommer tilbake til blogger.
Jeg liker ikke blogger, men jeg har en jeg følger med på. En svensk jetmotor bygger.

Plasser å lese om alt som er nevnt her over finnes på mange plasser, men det er lov å prøve seg
Jeg kunne godt tenke meg ei side som jeg besøker hver dag, og får lese noe innteresant.

Skriv om luftsport/ekstremsport, musikk så har du meg!
Men da bør det vere veldig bra!
Sitat av Vaultboy Vis innlegg
fettforbrenning, mote, hudpleie? dude. jeg som jente liker ikke lese om det en gang. skriv om det mannfolk preiker om! jeg kan sitte timesvis og ta en øl med gutta og bare høre på. det er så mye spontane og ærlige temaer som går igjen. helt herlig. alt fra forskjell på lager og pilsner til livets skole. det er nok av mote/slanke/skjønnhetsprodukt-blogger der ute. skriv noe ekte.
Vis hele sitatet...
Du er jo ikke akkurat i målgruppa da. Og personlig blir jeg aldri lei av å lese artikler om pungshaving og fuktighetskremer.

Ærlig talt så ser jeg ikke helt hva en "manneblogg" skulle by på utover klisjeer som pupper, sprit, våpen og gadgets. De få bloggene jeg gidder å lese har et mye smalere fokus enn som så.
Trådstarter
Jeg skal skrive MANN fra nå av! Tenkt å skrive en artikkel om drinker, hvilken drink vil dere jeg skal gi oppskriften på?
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
Om jeg vil ha en drinkoppskrift, så søker jeg etter den, og finner den selv.
Jeg vil bli overasket.
Men da må du skrive noe BRA om noe som inntereserer MEG, og det er veldig vanskelig!
Sitat av tom3008 Vis innlegg
Jeg skal skrive MANN fra nå av! Tenkt å skrive en artikkel om drinker, hvilken drink vil dere jeg skal gi oppskriften på?
Vis hele sitatet...
Hva som helst med en paraply i.
Sitat av gorm Vis innlegg
Du er jo ikke akkurat i målgruppa da. Og personlig blir jeg aldri lei av å lese artikler om pungshaving og fuktighetskremer.

Ærlig talt så ser jeg ikke helt hva en "manneblogg" skulle by på utover klisjeer som pupper, sprit, våpen og gadgets. De få bloggene jeg gidder å lese har et mye smalere fokus enn som så.
Vis hele sitatet...
nei, jeg er ikke målgruppa. derfor skriver jeg heller ikke direkte tips om hva han bør skrive om (gadgets, whiskey, chicks, motor osv.). men jeg synes siden ikke helt passer med ideen (altså, en blogg for mannfolk). hvis mine kompiser skulle, mot all formodning lest en blogg, så ville den handlet om random mannegreier. som mange andre har nevnt her.
Sitat av tom3008 Vis innlegg
Jeg skal skrive MANN fra nå av! Tenkt å skrive en artikkel om drinker, hvilken drink vil dere jeg skal gi oppskriften på?
Vis hele sitatet...
Cocktail oppskrifter gjør seg relativt dårlig som lesestoff. Det trengs som regel mye ingredienser og utstyr, noe folk hverken har eller har tenkt til å skaffe pga en artikkel. Du trenger også EKSTREMT fete bilder for å få det til å funke. Om du ikke har fett kamera, location ol. for å ta pene bilder blir det bare halvbra som best.
Er det ikke bedre å skrive en artikkel om litt diverse sprit+tilbehør og hvordan man kan oppgradere barskapet med enkle midler. Og heller ta utgangspunkt i dette og ta med et par cocktail-oppskrifter som kan gjøres ut i fra disse nevnte grepene?
Hahahha syns det var så epic at han skrev om alt fra mote og lavkarbo jente greier til å sette ut en video med extreme knockouts når en person klager på at det er litt femi.
Hvorfor skal du prøve å skrive om alt menn er interessert i?

Om du skal produsere godt innhold er første bud å skrive om noe du selv er interessert i, ikke alt du tror alle andre er interesserte i å lese om.

Om du driver med kampsport, skriv om det, drit i alt annet. Leverer du kvalitet vil leserne komme. Ingen gidder besøke en nettside hvor de syns 1 av 100 artikler er interessante
Sist endret av liasis; 12. oktober 2011 kl. 19:27.
Skriv om sex,horer,vold og dop så får du masse lesere
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
Her har Mordin ett veldig godt poeng!

For att jeg skal komme tilbake til bloggen din, så bør hvert inlegg vere interesant for meg.
Klarer du det, så skal jeg komme og bære deg på skuldrene til til polet og kjøpe ei cognac flaske til deg!
Om denne er rettet mot gutter, ikke skriv om hva du har gjort, hva du har på deg osv. Jeg vet ikke hvordan det er med andre, men det intresserer ikke meg i det hele tatt. (Med mindre du har gjort noe spektakulært idag!)

Gadjets, sport, data, damer, biler, mote og videre går lista!
Skal prøve å følge litt med på den!
Sitat av Mohammedlarsen Vis innlegg
Skriv om sex,horer,vold og dop så får du masse lesere
Vis hele sitatet...
Njah. Han har neppe ressursene til å konkurrere med db og vg.
Trådstarter
Åkei, dropper drinker, kan ikke mye om dette...
Jobber på spreng med artikkler om: Gadgets, damer, biler, sport, mote osv.
Følg med på Gutts.no!
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
Gi meg ekstremsport, spesielt luftsport, så er jeg med!
Sitat av tom3008 Vis innlegg
Åkei, dropper drinker, kan ikke mye om dette...
Jobber på spreng med artikkler om: Gadgets, damer, biler, sport, mote osv.
Følg med på Gutts.no!
Vis hele sitatet...
Et siste tips!
Ikke jobb på spreng. Det er ikke om å gjøre å gi ut flest mulig innlegg hver dag!
Prøv heller å øke kvaliteten på innleggene, les gjennom de flere ganger og prøv å se det fra vårt synspunkt. Ville du lest dette? Synes du dette var intressant, nyttig eller bare greit? Kanskje til og med bare bortkastet tid?!

Funnet mye intressant allerede, stå på!
Spenol er ikke bra å putte i ansiktet, så anbefaler ikke å skrive om hudpleie hvis du ikke har <s>peeling</s> peiling.

Liksom, du kan ikke skrive om ting som alle har skrevet om allerede på en enkel måte hvis du vil ha lesere. Det er jo ingenting nytt med bloggen. Kvaliteten på innleggene var lav.

Du må finne et område du er flink på som du kan skrive interessante innlegg om. Ikke overfladiske innlegg.
Sist endret av Chronic420; 12. oktober 2011 kl. 19:43.
Trådstarter
Sitat av Chronic420 Vis innlegg
Spenol er ikke bra å putte i ansiktet, så anbefaler ikke å skrive om hudpleie hvis du ikke har <s>peeling</s> peiling.

Liksom, du kan ikke skrive om ting som alle har skrevet om allerede på en enkel måte hvis du vil ha lesere. Det er jo ingenting nytt med bloggen. Kvaliteten på innleggene var lav.

Du må finne et område du er flink på som du kan skrive interessante innlegg om. Ikke overfladiske innlegg.
Vis hele sitatet...
Dette var da min oppfatning, da jeg har gjort det selv MANGE ganger... Men endret delen med spenol.
Dette er ikke en blogg men mer en "How to be a douche"
Hvordan finne listepop, kle seg slank, lære og knytte et slips, stripete hm gensere og extreme knockouts. Ingen sammenheng whatsoever, forøvrig virker det ikke som du har noen peiling på hva du skriver om. Men bare ramser opp fakta.

Logoen/headeren ser forøvrig ut som den er tatt rett fra flisekompaniet.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Sett deg ned, skriv en liste over alle tipsa fra tråden. Se på bloggen din, tenk på hva du kan forbedre/endre (=det meste). Tenkt så på hvordan du kan ha høy kvalitet, ha få emner som kan fenge leserne (menn) også ønsker jeg deg lykke til med ett nytt prosjekt som kommer til å ta sykelig lang tid!
Bloggen bryter jo fullstendig med sine egne grunnprinsipper. Du skriver at «alle sjefer er ikke like, for å bli sjef må man skille seg ut. Dette er en blogg for dagens mann,» men samtidig pusher du på med artikler om hvordan du finner listepop og moteklær. Du ber altså alle om å skille seg ut ved å kopiere alle andre.
Trådstarter
Handler kanskje om å tørre å følge moten uten å bli kalt gay da... Peeling er også rimelig gay, men man er forskjellige..
Jeg ville ihvertfall ikke uttalt meg om ting jeg ikke er sikker på uten kilde, hentyder da til innlegget om fettforbrenning. Det er tonnevis med feilinformasjon der ute, spesielt på blogger. Hvis du skal ha nubbsjangs på å bli tatt seriøst ville jeg alltid ha inkludert kilder hvis jeg var deg, og gjerne hvorfor det er slik også.

Feks: Egg holder mett lenge, dette er fordi kroppen bruker ekstra lang tid på å bryte ned proteinet i egget til aminosyrer (kilde: www.egg.no).

Spis kanel, kanel kan gjøre at sukkeret du får i deg blir forbrent som energi.
Vis hele sitatet...
Hvorfor skulle ikke sukker bli forbrent som energi uten kanel?

Innlegget om store muskler må du lenger ut på landet med, for den er stappa med såkalt broscience. Selv om du sier noe nok ganger og hører det fra kompiser betyr det ikke at det er slik.

Jo fortere du gjennomfører repetisjonene, jo større muskler får du.
Vis hele sitatet...
Så hvis jeg klarer 10 reps på benken på to sekunder så blir en Arnold? Hvor i granskauen har du henta den informasjonen her fra? Teknikk og form er ti tusen ganger viktigere enn hvor kjapt du tar en rep, så lenge du fullfører alle så kan du bruke så lang tid du vil.

Det beste jeg så på bloggen din var henvisningen til iform og treningsforum. Du kan ikke trening, ikke skriv om det, ihvertfall ikke uten kildehenvisning.
Bare å se hva som interesserer folk på freak Ellers burde du prøve å gjøre bloggen din spesiell, få den til å skille seg ut. Ikke det at jeg ikke tror den gjør det allerede, men bruke annen måte å fremme budskapene du har gjennom innleggene. Blir fort morsomt å lese når det er skrevet litt kreativt i tillegg som det er interessante innlegg og ikke bare jenter som maser om at de er feite og tar bilder av mat.
Sitat av alicante55 Vis innlegg
Hva er feil med mote? Sinnsykt mange unggutter/menn i 16-20 års alderen som leser om mote og er interissert i det. Også det med trening og kosthold.
Vis hele sitatet...
Er også mange unggutter som liker å bli tatt i stumpen. Ikke at det er noe feil med det.
Pupper. Titegn
Trådstarter
Har nå fått en kjempefin historie fra en anonym bruker burde leses: Gutts.no!
Bra?
Sist endret av tom3008; 12. oktober 2011 kl. 20:57.
Hmm du har hatt en blogg i en dag, og plutselig får du anonyme historier som dette tilsendt. Tør vedde masse penger på at denne historien er plukket opp fra en annen plass.
Trådstarter
Sitat av danseku Vis innlegg
Hmm du har hatt en blogg i en dag, og plutselig får du anonyme historier som dette tilsendt. Tør vedde masse penger på at denne historien er plukket opp fra en annen plass.
Vis hele sitatet...
Jeg kan garantere at den ikke er det, og at den kommer fra en jeg kjenner. Ikke meg.

Liten respons, hva liker dere best på bloggen?
Sitat av tom3008 Vis innlegg
Jeg kan garantere at den ikke er det, og at den kommer fra en jeg kjenner. Ikke meg.

Liten respons, hva liker dere best på bloggen?
Vis hele sitatet...
Les hva jeg skrev
Jeg skriver om zombier i bloggen min, har fått alt ifra "sykt bra" til "du hermer etter boken World War Z" av kommentarer.
Men eneste grunnen til at jeg skriver er for meg selv... og det funker. Skriv om noe som du liker og syntes er spennende, så lar du det gå sin gang.
Jeg skriver om zombier i bloggen min, har fått alt ifra "sykt bra" til "du hermer etter boken World War Z" av kommentarer.
Men eneste grunnen til at jeg skriver er for meg selv... og det funker. Skriv om noe som du liker og syntes er spennende, så lar du det gå sin gang.
Vis hele sitatet...
Hvis du kun skriver for din egen del, hva er da poenget med og publisere det på nettet?
Prøv å få med litt stoff om ny teknologi og vitenskap.
Du skriver jo om ting du helt klart ikke har peiling på.
Trådstarter
Sitat av Stinson Vis innlegg
Du skriver jo om ting du helt klart ikke har peiling på.
Vis hele sitatet...
Alt det siste er da rett?

NÅ er det et nytt innlegg ute om catfighting, braa?