Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  39 2582
Har spilt meg ihjel på cod og bf, spilt meg igjennom mafia 2, crysis og fallout spillene.
Hva faen skal jeg spille nå?! Er ikke ute etter og betale noe som helst med mindre det er ekstremt bra, det skal jeg bedømme selv, så det må være mulig og laste ned og få testa det. Helst fra bukta.

Spill som er UAKTUELT er minecraft, wow og slikt. Ellers er jeg rimelig åpen for det meste.


Om det er fps, rpg eller whatever er likegyldig. så lenge spillet er BRA.
Er litt grafikkhore, så kan være greit og ta med i betrakning.
Konsoll? PC?

Uncharted er et utrolig bra spill til PS3.
Darksiders, morsomt hack'n'slash.
Bulletstorm?
brace yourself
Fickledick's Avatar
Hvordan skal vi kunne si hva som er bra, når du er så nøye på at det er noe du selv skal bedømme?
du kan jo laste ned dragon age 2 og se om du liker det :b
Sitat av Fickledick Vis innlegg
Hvordan skal vi kunne si hva som er bra, når du er så nøye på at det er noe du selv skal bedømme?
Vis hele sitatet...
Jeg spør om tips, og at det skal være vanskelig og forstå at jeg selv også vil bedømme om det er bra før jeg faktisk legger x antal hundre kroner for spillet skjønner jeg ikke. Jeg spør om tips her, om hva DERE syns er bra. laster ned og tester, om jeg blir positivt overasket kjøper jeg det.

Sitat av bongjoy Vis innlegg
du kan jo laste ned dragon age 2 og se om du liker det :b
Vis hele sitatet...
Holder på og laste det ned faktisk, før du sa noe. Men får vel se om det duger
F.E.A.R. 1 & 2 er jo to ganske kule spill
Sitat av tissemannX Vis innlegg
F.E.A.R. 1 & 2 er jo to ganske kule spill
Vis hele sitatet...
Dem glemte jeg og ta med! har prøvd både 1 og 2, og ettersom jeg sitter på ett greit anelegg med 42'' blir det nesten uaktuelt, holder på og PISSE meg ut hele tiden! Driiitskummelt
Du har hørt om WarRock?

Der er det 3 forskjellige game modes, Close Quarter Combat, Urban Ops og Battle Group.

I cqc er det som i navnet Close combat, i OU og BG er det store baner, men kjøretøy(fly, helikoptere, biler, tankser og annet)

Er ikke verdens beste grafikk, men spillet er sykt morsomt og avhengihet skapende.
Sist endret av alicante55; 20. mars 2011 kl. 19:54.
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Starcraft 2
Mass Effect 2 (og snart 3)
Zelda på emulator
Half life serien
Portal
Garrys mod
Sim City spillene
Sist endret av Bombasa; 20. mars 2011 kl. 19:55.
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Starcraft 2
Mass Effect 2 (og snart 3)
Zelda på emulator
Half life serien
Portal
Garrys mod
Sim City spillene
Vis hele sitatet...
StarCraft 2<3
Homemade Retard
zeicko's Avatar
assassin's creed brotherhood

half life 2

counter strike

need for speed shift

portal

garry's mod

dead space 1&2
Oblivion med diverse grafikk-mods
Sitat av alicante55 Vis innlegg
Du har hørt om WarRock?

Der er det 3 forskjellige game modes, Close Quarter Combat, Urban Ops og Battle Group.

I cqc er det som i navnet Close combat, i OU og BG er det store baner, men kjøretøy(fly, helikoptere, biler, tankser og annet)

Er ikke verdens beste grafikk, men spillet er sykt morsomt og avhengihet skapende.
Vis hele sitatet...
alt som har bedre grafikk en cs 1.6 er spillbart, i tilegg er det gratis ser det ut til? Den likte jeg
Hva med Mount & Blade: warband?
S.T.A.L.K.E.R: shadow of chernobyl med L.U.R.K mod, og S.T.A.L.K.E.R: call of pripyat.
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Starcraft 2
Mass Effect 2 (og snart 3)
Zelda på emulator
Half life serien
Portal
Garrys mod
Sim City spillene
Vis hele sitatet...
mass efefect 2 lastes ned
zelda har jeg på Nintendo 64
halflife serien er spilt
resten er prøvd, bortsett fra sm city. høres ut som sims

Sitat av onClipEvent Vis innlegg
Oblivion med diverse grafikk-mods
Vis hele sitatet...
Vil si det går under wow og slikt, den type spill er virkelig noe drit etter min mening, men takk anyways

Sitat av RoadKill94 Vis innlegg
Hva med Mount & Blade: warband?
S.T.A.L.K.E.R: shadow of chernobyl med L.U.R.K mod, og S.T.A.L.K.E.R: call of pripyat.
Vis hele sitatet...
har prøvd mount and blade warband, ikke min type spill..

Haha, sitter for tiden med anlegget og tv'en med call og pripyat. Sitter og hopper 24/7... faktisk litt skummelt
League of legends
Samme prinsipp som Starcraft, Warcraft etc.
Gratis er det å, gått en del timer på det
Sitat av RoadKill94 Vis innlegg
Hva med Mount & Blade: warband?
S.T.A.L.K.E.R: shadow of chernobyl med L.U.R.K mod, og S.T.A.L.K.E.R: call of pripyat.
Vis hele sitatet...
Skulle akkurat skirve Stalker må si at det er utrolig fett med diverse mods.
Marvel vs Capcom 3
Total War: Shogun 2
Leauge of Legends/Heroes of Newerth
GTA IV (trenger kraftig pc hvis du skal nyte det)
Orange Box (TF2, HF 2 & episode 2, Portal)
Sitat av K1ngspm Vis innlegg
League of legends
Samme prinsipp som Starcraft, Warcraft etc.
Gratis er det å, gått en del timer på det
Vis hele sitatet...
som nevnt i første post, ikke noe lignende wow og slikt, aldri prøvd men virker som same shit.

Sitat av toxicity Vis innlegg
Skulle akkurat skirve Stalker må si at det er utrolig fett med diverse mods.
Marvel vs Capcom 3
Total War: Shogun 2
Leauge of Legends/Heroes of Newerth
GTA IV (trenger kraftig pc hvis du skal nyte det)
Orange Box (TF2, HF 2 & episode 2, Portal)
Vis hele sitatet...
Har prøvd og laste ned GTA IV, men det alt som skjer er at det ''lagger'' i starten`dvs at han er akkurat som om han er full, skjermen bare..som om han er dritings.

Ser ikke hvorfor jeg ikke skulle kjøre gta iv, sitter på en overklokket amd 965 BE med 6970 og 4gb ram osv. Så det burde jo gå fint men det går rett og slett ikke, crappye versoner i bukta eller?
Har du spilt ferdig fallout 3 1 gang eller flere?
Om bare 1 gang og det er en stund siden så vil du garantert få mer ut av spillet å spille det igjen :P

Uten om det du har spilt vil jeg komme med de 3 Assassin's Creed spille som forslag
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Sitat av ghettokid Vis innlegg
Ser ikke hvorfor jeg ikke skulle kjøre gta iv, sitter på en overklokket amd 965 BE med 6970 og 4gb ram osv. Så det burde jo gå fint men det går rett og slett ikke, crappye versoner i bukta eller?
Vis hele sitatet...
Du er nødt til å laste ned patch 1.0.4.0. Du finner den på bukta som Razor release.
Sitat av Shudo Vis innlegg
Har du spilt ferdig fallout 3 1 gang eller flere?
Om bare 1 gang og det er en stund siden så vil du garantert få mer ut av spillet å spille det igjen :P

Uten om det du har spilt vil jeg komme med de 3 Assassin's Creed spille som forslag
Vis hele sitatet...
har spilt meg igjennom 3 og new vegas 2 ganger

Sitat av daimeno Vis innlegg
Du er nødt til å laste ned patch 1.0.4.0. Du finner den på bukta som Razor release.
Vis hele sitatet...
Takkeeer! Da får jeg testa
Splinter Cell Conviction er drittfett :3
Oblivion er kult og dritstort
Dragon age er kult, men tregt som faen, hele spillet går i fuckings slo motion
Bioshock 1/2
Darkest of Days
Pocket Tanks
Assassins Creed
Mirrors Edge (Anbefalt!!!)
Har hatt litt tid på hendene i det siste selv, og har gamet litt av hvert. Kan anbefale:
Fallout 3 og Fallout New Vegas
Mass Effect 1 og spesielt 2, gleder meg som faen til 3! Ta vare på savegames, de kan du ta med videre i neste utgave!
Assassins creed 2
Burnout Paradise

Dette er for det meste spill som er nevnt, men har et spill som jeg virkelig vil anbefale dersom du er glad i god grafikk, fps, splatter og dasshumor: BulletStorm! Ble utrolig positivt overrasket over dette spillet. Gønn på.

På onsdag kommer jo Crysis 2 også
Sitat av MannY Vis innlegg
Har hatt litt tid på hendene i det siste selv, og har gamet litt av hvert. Kan anbefale:
Fallout 3 og Fallout New Vegas
Mass Effect 1 og spesielt 2, gleder meg som faen til 3! Ta vare på savegames, de kan du ta med videre i neste utgave!
Assassins creed 2
Burnout Paradise

Dette er for det meste spill som er nevnt, men har et spill som jeg virkelig vil anbefale dersom du er glad i god grafikk, fps, splatter og dasshumor: BulletStorm! Ble utrolig positivt overrasket over dette spillet. Gønn på.

På onsdag kommer jo Crysis 2 også
Vis hele sitatet...
har spilt meg ihjel på fallout spillene, og prøvd det meste av det andre du nevner

Crysis 2?! kommer det på onsdag? Yaay
Magicka og Minecraft, det er det jeg spiller om dagen!
Minecraft!
Sitat av Peeinmyurin Vis innlegg
Magicka og Minecraft, det er det jeg spiller om dagen!
Vis hele sitatet...
som nevnt før, uaktuelt

Sitat av Erlendman Vis innlegg
Minecraft!
Vis hele sitatet...
uaktuelt *titegn*
Sitat av Peeinmyurin Vis innlegg
Magicka og Minecraft, det er det jeg spiller om dagen!
Vis hele sitatet...
Les førstepost før du svarer

Han er ikke ute etter minecraft ol. og kanskje det du spiller akkurat for tiden ikke er det mest interessante. Nevn heller noen spill du har spilt tidligere som ikke har blitt nevnt i tråden og som du syns er bra.
Sitat av daimeno Vis innlegg
Du er nødt til å laste ned patch 1.0.4.0. Du finner den på bukta som Razor release.
Vis hele sitatet...
Nope, spillet hakker forsatt hvert 5 sekund ca
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Tror du så dette, men http://en.wikipedia.org/wiki/Magicka
Er faktisk et av de bedre spillene.
Sitat av ghettokid Vis innlegg
Sitat av onClipEvent Vis innlegg
Oblivion med diverse grafikk-mods
Vis hele sitatet...

Vil si det går under wow og slikt, den type spill er virkelig noe drit etter min mening, men takk anyways
Vis hele sitatet...
Oblivion er absolutt ikke wow, mer Fallout 3 i en fantasy-setting, fra samme utviklerne. Forøvrig kommer det nytt Elder Scrolls (serien Oblivion er fra) spill i november, Skyrim, som har en veldig norrøn, viking-ish stemning, ser helt rått ut!
Battlefield Play4free! Lukket beta, men absolutt ett fantastisk spill. Koser meg.

http://www.alienwarearena.com/giveaway/bfp4f
Sist endret av Exhizor; 26. mars 2011 kl. 02:03.
Som nevnt tideligere i tråden så er Starcraft 2 ganske kult.

Jeg har tideligere og spillt World of Warcraft i 6 år og syns det er ganske greit for å kaste vekk tid

Nesten alt av Blizzard er gull. vil Anbefale enten WoW eller Starcraft
Prøvd Borderlands?
Det er et FPS med RPG elementer. Det er ganske genialt, i grunn

Vet ikke om dette kommer under kategorien uaktuelt siden du ikke vil spille RPG spill som WoW. Se deg litt rundt på YouTube, så finner du vel ut av det.
prøv free running
Kan ikke annet enn å anbefale Crysis 2 !
takk for alle tipsene
Dragon age Origins og Dragon age 2

Starcraft 2

Warcraft 3

Mass Effect 1 og 2

Half - Life serien

Portal

Oblivion