Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1715
Heisann! For noen timer siden kom det en fake profil på facebook. Jeg spurte om det var en pedofil mann som var der da siden bildene var fake. Og han spurte alle jentene om de skulle bli bff og møtes og hvor de bodde og sånt. Såå jeg spurte om han var en pedofil mann som ville lure jenter til overgrep osv. Profilen ble slettet.

Nå har det kommet en ny profil som legge til folk fra mitt område. Altså en heelt ny profil med ingen venner som bare legger til randoms. Snakka med venner og de kjenner hun da ikke. På denne profilen er bildene litt bedre enn på forrige men tror fortsatt at det er fake, spurte om hun kunne bevise at hun ikke var pedofil, noe som hun ikke kunne.
Noen bra måte og kunne buste hun? Kunne googlet rundt eller bildene, men orker ikke pga dårlig nett. Kan godt sende bilder på PM vis noen har programm som kan kjenne igjen folk elns?

Vil bare ikke at det skal skje noe med disse dumme jentene på facebook.
1: Finn IPen hans
2: Finn ut hvor han bor.
3: Stikk å bank driten ut av han.
Sitat av alicante55 Vis innlegg
1: Finn IPen hans
2: Finn ut hvor han bor.
3: Stikk å bank driten ut av han.
Vis hele sitatet...
Skulle gjort det, men tror ikke man kan finne IP via face eller?
Prøv tineye.com for å finne ut om bildene ligger publisert andre steder.
Sitat av plohg Vis innlegg
Prøv tineye.com for å finne ut om bildene ligger publisert andre steder.
Vis hele sitatet...
Fant ingenting på noen av de. Og det bare virker mere og mere fake. Hun skriver til alle guttene hun har blitt venn med at de er kjekke og digge osv osv. + at hun skriver om sin søsters tragiske død som man heller ikke finner noe om på google overhodet.
"Jeg heter ****** ******** og bor i Arendal og er født 09.04.94."
Ingen 16 år gammel blond jente med pupper skriver sånt på profilen? Også bursdags datoen da, fantasiløst.
Sitat av alicante55 Vis innlegg
1: Finn IPen hans
2: Finn ut hvor han bor.
3: Stikk å bank driten ut av han.
Vis hele sitatet...
1. Facebook kommer ikke til å utlevere IP til en privatperson.
2. HVIS ts får tak i IPen vil ikke ISP gi ut informasjon om hvem det er til en privatperson.
3. Hvordan skulle det ha løst problemet? Hvis det er en person som voldtar små jenter som han lokker til seg på internett, så er vel det beste at han blir sperret inne på ubestemt tid med forvaring osv. Jeg kan heller ikke se for meg at du blir den mest populære i fengselet hvis du sitter inne for å ha voldtatt små jenter.

Uansett: Du kan jo tipse Kripos, det er de som har ansvar for sånne ting i Norge, og de kan nok klare å få tak i både IP, navn og all annen info om personen også.
Sitat av drittunge Vis innlegg
1. Facebook kommer ikke til å utlevere IP til en privatperson.
2. HVIS ts får tak i IPen vil ikke ISP gi ut informasjon om hvem det er til en privatperson.
3. Hvordan skulle det ha løst problemet? Hvis det er en person som voldtar små jenter som han lokker til seg på internett, så er vel det beste at han blir sperret inne på ubestemt tid med forvaring osv. Jeg kan heller ikke se for meg at du blir den mest populære i fengselet hvis du sitter inne for å ha voldtatt små jenter.

Uansett: Du kan jo tipse Kripos, det er de som har ansvar for sånne ting i Norge, og de kan nok klare å få tak i både IP, navn og all annen info om personen også.
Vis hele sitatet...
Med mine skills klarte jeg og få tak i eposten til vedkommende.



Ingen 16åring jente har dette som epost ._. funket ikke sende mail til hun heller, håpet at hun kunne svart meg og jeg kunne spora IP adressen. Tror jeg tipser Kripos.
dildo hei haha:P hvis det ikke gikk ann å sende epost å du fikk en automatisk email fra hotmail så betyr det at emailen ikke finnes
Sitat av 7777777 Vis innlegg
dildo hei haha:P hvis det ikke gikk ann å sende epost å du fikk en automatisk email fra hotmail så betyr det at emailen ikke finnes
Vis hele sitatet...
Dessuten får man ikke en konto på Facebook om du ikke bekrefter kontoen ved å klikke på en link du får i en e-post. Ergo er mailadressen gyldig, men brukes ikke til ærlige hensikter
Sist endret av Dramforbruk; 27. februar 2011 kl. 00:47.
Selvfølgelig er den fake. Men ikke nøvendigvis en pedofil gammel mann, kan også bare være en liten kødd på 12år som kjeder seg.
Og det finnes heller ikke _en eneste_ person i Norge som heter "helrikksen" til etternavn (skills).

Edit: ...Og DER ble den profilen også slettet.
Sist endret av plohg; 27. februar 2011 kl. 01:04.
Jupp, føler meg litt utsatt vis det er en pedofil mann fra her jeg bor nå xD
hva er navnet på personen?
Sitat av xavi0n Vis innlegg
hva er navnet på personen?
Vis hele sitatet...
Profilen ble slettet nå.
Sitat av alicante55 Vis innlegg
1: Finn IPen hans
2: Finn ut hvor han bor.
3: Stikk å bank driten ut av han.
Vis hele sitatet...
Joiner den.
Med søking på Pipl blir det nok en del enklere å finne ut av hvem vedkommende er
Eventuelt ikke: No results found for

Antagligvis kun en eller flere som kødder.
Sitat av Starra Vis innlegg
Eventuelt ikke: No results found for

Antagligvis kun en eller flere som kødder.
Vis hele sitatet...
nå var ikke poenget mitt med den ene mailadressen, men så det er mulig å sjekke div. info man finner på jakten, og med mulighet for å sjekke om pers. er på andre nettsamfunn osv.