Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1537
Noen som har erfaring med jailbreak og Cydia på den nyeste modellen (4S)? Fungerer det på samme måte som med forgjengeren? I tilfelle hvordan?
www.analbros.info
TurboAciid's Avatar
Så vidt jeg vet finnes det ennå ikke untethered jailbreak til iPhone 4s.
Trådstarter
46 2
Jeg har selvfølgelig prøvd å google, men ingenting virker til å være seriøst, så vidt jeg har sett.
www.analbros.info
TurboAciid's Avatar
Det finnes mao. ingen skikkelig jailbreak enda til 4S.

Ved tidligere modeller har jailbreaken benyttet seg av et hardwarehull. iPhone4 sitt hardwarehull ble fikset ved 4S, og det er enda ikke funnet ett nytt de kan utnytte skikkelig.

Så vidt jeg har plukket opp, så går det an å jailbreake 4s, men dette vil da gå i vasken med en gang du restarter telefonen igjen(????).
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Trådstarter
46 2
http://www.redmondpie.com/jailbreak-...sing-absinthe/

Lurer nå på å jailbreake. Vil lagret ting på spill osv gå tapt? Noe viktig å huske på før jeg starter?
Sitat av WeeMan Vis innlegg
http://www.redmondpie.com/jailbreak-...sing-absinthe/

Lurer nå på å jailbreake. Vil lagret ting på spill osv gå tapt? Noe viktig å huske på før jeg starter?
Vis hele sitatet...
Bare du sikkerhetskopierer via iTunes før du fortsetter så er du vel safe. Hvis du har en iCloud-konto så skal alt være synkronisert fra før av.
Å jailbreake 4S med 'Absinthe' er relativt enkelt. Bare å laste ned programmet, trykke på 'Jailbreak' knappen, også får du instrukser underveis i selve programmet.
Trådstarter
46 2
Om jeg av formodning ikke skulle trives med resultatet av en eller annen grunn, er det da mulig å gå tibake til ikke-jailbreaked? Anbefales Absinthe mer enn GreenPosion som linket til over her?
Sitat av WeeMan Vis innlegg
Om jeg av formodning ikke skulle trives med resultatet av en eller annen grunn, er det da mulig å gå tibake til ikke-jailbreaked? Anbefales Absinthe mer enn GreenPosion som linket til over her?
Vis hele sitatet...
Det er ikke noe problem. Da bare gjenoppretter du via iTunes, velger å ta backup fra sikkerhetskopien du tok (eller om du har iCloud kommer det automatisk på enheten når du er ferdig med og gjenopprette).

Det er forøvrig bare 1 program som jailbreaker iPhone 4S og iPad 2 atm, og det er Absinthe (greenpois0n).

Lykke til
Trådstarter
46 2
Sitat av spklse Vis innlegg
Det er ikke noe problem. Da bare gjenoppretter du via iTunes, velger å ta backup fra sikkerhetskopien du tok (eller om du har iCloud kommer det automatisk på enheten når du er ferdig med og gjenopprette).

Det er forøvrig bare 1 program som jailbreaker iPhone 4S og iPad 2 atm, og det er Absinthe (greenpois0n).

Lykke til
Vis hele sitatet...
Konge, takk for hjelpen!
Finnes jailbreak for 4s untethred hvis du har Mac. Husker ikke hva programmet heter, du finner den på mest populære programmer til Mac på TPB
Trådstarter
46 2
Sitat av ptrrr Vis innlegg
Finnes jailbreak for 4s untethred hvis du har Mac. Husker ikke hva programmet heter, du finner den på mest populære programmer til Mac på TPB
Vis hele sitatet...
untethred?

nm, fant det ut