Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  59 6388
Trådstarter
Sitat av Mkvarner Vis innlegg
Asus sin DC2 kjøler er den beste når det gjelder lavt støynivå, men likevel god kjøling.
Vis hele sitatet...
https://www.komplett.no/asus-geforce...sx-cuda/790757
tror jeg fant den det var en til der men den var en del dyrere
Er minimale forskjeller på de uansett, men hvilke temperaturer er det snakk om ettersom du sliter med overoppheting? Synes det er litt merkelig at du sliter med det med mindre PC-en er pakket med støv.
Trådstarter
Sitat av Mkvarner Vis innlegg
Er minimale forskjeller på de uansett, men hvilke temperaturer er det snakk om ettersom du sliter med overoppheting? Synes det er litt merkelig at du sliter med det med mindre PC-en er pakket med støv.
Vis hele sitatet...
Det kan ha vært det varme sommer været
290x er ca samme pris som 780 og er mye bedre når du skal spille på flere skjermer.
Trådstarter
Sitat av fatfro Vis innlegg
290x er ca samme pris som 780 og er mye bedre når du skal spille på flere skjermer.
Vis hele sitatet...
Ok vilken versjon har du i å med at jeg kan tenk meg at det finnes flere versjoner av den.
Sitat av mantris Vis innlegg
Ok vilken versjon har du i å med at jeg kan tenk meg at det finnes flere versjoner av den.
Vis hele sitatet...
Dette anbefaler jeg. Superstille og kjølig kort
Trådstarter
Sitat av fatfro Vis innlegg
Dette anbefaler jeg. Superstille og kjølig kort
Vis hele sitatet...
Ok da kan æ bytt farge tema fra svart og rødt til svart og gult vis ikke jeg drar fram spray penen
Sitat av mantris Vis innlegg
Ok da kan æ bytt farge tema fra svart og rødt til svart og gult vis ikke jeg drar fram spray penen
Vis hele sitatet...
Hvis farge er viktig kan du kjøpe dette som blir supersexy i svart og rødt build
Trådstarter
Sitat av fatfro Vis innlegg
Hvis farge er viktig kan du kjøpe dette som blir supersexy i svart og rødt build
Vis hele sitatet...
her er et bilde av målingene under spilling jeg spilte watch dog
Sist endret av mantris; 16. juni 2014 kl. 20:42.
Trådstarter
Sitat av mantris Vis innlegg
her er et bilde av målingene under spilling jeg spilte watch dog
Vis hele sitatet...
her er et bilde av målingene under spilling jeg spilte watch dog
Click image for larger version

Name:	Uten navn.jpg
Views:	78
Size:	106,1 KB
ID:	11238