Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 2595
Spamfilteret på mailen min er helt forferdelig dårlig. Det er satt på høy sikkerhet, og jeg markerer hele tiden spam som spam. Allikevel får jeg jevnlig hundrevis av identiske spammailer (typ "vi@gra fr3333 larger manhood") som spamfilteret ikke rører. HVA kan jeg gjøre med det? Går det ann å bruke et eksternt spamfilter, lokalt kanskje, som faktisk fungerer? Jeg har en hotmail-adresse og bruker Windows Live Mail-klienten man kan laste ned. Det er dessverre ikke aktuelt å bytte epost.
Hadde det samme problemet, men jeg ble til slutt så dritlei at jeg bytta til gmail. Synes det er mye bedre og anbefaler det, selv om du sier det ikke er aktuelt og bytte.
Gmail har nesten ikke spam.
Gmail er konge! Har 0 spam på min konto. På min Windows Live konto har jeg snart 2000 uleste email. ca. 500 fra Facebook og resten er annet ubrukelig spam.
Har du 500 mailer fra facebook, så skrur du de bare av...
Sitat av killkalle1 Vis innlegg
Har du 500 mailer fra facebook, så skrur du de bare av...
Vis hele sitatet...
Antar han ikke bruker den når han nevner han har Gmail og?
Bruker selv Gmail, og eneste spammet jeg mottar er steder jeg faktisk har registrert meg på.. Mottar aldri noen slike e-post som du nevner.
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
Har kontoer på både hotmail og g-mail, og har det samme problemet. Hotmail mottar haugevis med spam, men gmail har jeg ikke mottatt 1 eneste spam melding. Anbefaler å bytte over!
Har gmail og hotmail, hotmailen får jævlig mye.

Men jeg har alt registrert på hotmailen, så vil ikke skifte..
du kan jo prøve og legge inn domene adressene de blir sendt fra i spam filteret eg. så sier du at alt som kommer ifra *@mail.com er spam. hvis ikke det funker så kan du jo sjekke ut en annen epost klient en windows live mail, kansje outlook eller thunderbird? de har ihvertfall bedre spam filter en hva windows live mail har.
har aldri fått Spam i selve inboksen, bare i søppelpost-boksen.
Jeg har byttet hotmail kontoer 2 ganger, og de blir stappfulle av dritt post.
Har også en gmail konto hvor jeg registrerer meg på masse dritt. Der får jeg utrolig mye spam mail, men alt havner i søppelposten
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Nå vet jeg ikke hvorfor det er «dessverre ikke er aktuelt å bytte epost» for TS, men til dere andre stakkarer som ikke gjør det fordi alt er registrert på den kontoen: Videresend all epost til en GMail-konto? For så sakte men sikkert å skifte over til GMail?

Du har kanskje en forestilling om at du har registrert 17.000 veldig viktige ting på håttmeil, men når det kommer til stykket er det neppe mer enn 10.

Å pine seg gjennom masse spam fordi man ikke skifter over til GMail må jo være som å.. fortsatt bruke Geocities, eller IE6 eller noe.

http://theoatmeal.com/comics/email_address
Hotmail fungerer bra for meg, men så skriver eg ikke eposten min inn i alt som popper opp heller
Hvis noen som har deg på vennelisten blir "hacket", så får du spam.
Kan bekrefte at å gjøre så Hotmail videresender all mail til GMail hjelper utrolig! Du kan gjøre så Gmail legger all mail fra hotmailen i sin egen mappe. Jeg for min del har vært streng med spamfilteret, og mottar nesten 0 spam.
Da har jeg bitt i det sure eplet, og opprettet en gmail-konto. Har satt hotmailen min til å videresende mailen derfra dit til en egen mappe, og begynner med dette en utfasing av min gamle mail. Takk for svar folkens