Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  83 37925
Så nettop filmen Horrible bosses. Det fikk meg til å begynne å tenke på hva som skal til for å komme i kontakt med leiemordere og bli leiemorder. Vet man bør ha de rette kontaktene og det gjerne er mest av dem innenfor narkotikaen. Men er torpedoer også leiemordere eller er disse knyttet sammen? Noen som vet om noen leiemordere og hvordan de gjør det perfekte drapet(hehe)? Er de egentlig like å skjule spor som de er på film? Og er det noen som vet om noen store leiemordersaker her til lands?

Vet dette er et banalt tema og ta opp.
Altså, tviler på det er noe særlig hitman-miljø i Norge.

Det er noen drap som er uløste, selvfølgelig..
Om man kjenner noen som nettopp har løpt over grensa fra Russland så skal man vel ikke se bort ifra at du treffer på en som dreper for deg.

Om man kan leie en morder til en 500-lapp i Brasil bør man vel få tak i noen her i landet også? Blir nok dyrere enn en 500-lapp, da!
Sitat av oppned5 Vis innlegg
Altså, tviler på det er noe særlig hitman-miljø i Norge.

Det er noen drap som er uløste, selvfølgelig..
Vis hele sitatet...
Justismord?

http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/488808/

http://www.nrk.no/programmer/tv/brennpunkt/1.6580969
Det er en fenomenal film! D:
Det gjelder jo selvfølgelig å ha de rette kontaktene innenfor de rette miljøene.

Et MC miljø er jo det mest "kjente" miljøet man kan få slikt gjennomført, om man har kjennskap innenfor der.
Men, da snakker man gjerne om beløp som er ganske så mye høyere enn det nordmenn flest har råd til.
Jeg tviler faktisk på at det er slik om det framstilles som på film/tv. Finner du en ganske desperat jævel, gjør han nok det meste for penger/stoff. Men det finnes nok garantert "dedikerte" leiemordere. Men torpedoer finnes det! Det vet jeg faktisk... Er vel samme prinsipp. Finn en som ikke eier etikk eller moral. En som vil gjøre skitne ting for penger. Vold. Mishandling. You name it!

- Serenity
Om du vil ha noen drept i sånn tilfeldigvis Oslo, er det ikke bare å ringe de du vil ha drept, og anbefale en av de mest lugubre og shady kebabsjappene i byen, og si at maten der er kjempegod?
TROR ikke det er noen som "jobber" som aktiv leiemorder i Norge, men er sikkert eksempler på en del enkeltsaker hvor personer har fått penger for å ha begått drap. I sør-Amerika er det jo derimot et ganske kjent faktum at det er mye av den slags.
Sitat av pumkin22 Vis innlegg
Så nettop filmen Horrible bosses. Det fikk meg til å begynne å tenke på hva som skal til for å komme i kontakt med leiemordere og bli leiemorder. Vet man bør ha de rette kontaktene og det gjerne er mest av dem innenfor narkotikaen. Men er torpedoer også leiemordere eller er disse knyttet sammen? Noen som vet om noen leiemordere og hvordan de gjør det perfekte drapet(hehe)? Er de egentlig like å skjule spor som de er på film? Og er det noen som vet om noen store leiemordersaker her til lands?

Vet dette er et banalt tema og ta opp.
Vis hele sitatet...
Perfekte drap = Gift
Sitat av Wolfe707 Vis innlegg
Om man kan leie en morder til en 500-lapp i Brasil bør man vel få tak i noen her i landet også? Blir nok dyrere enn en 500-lapp, da!
Vis hele sitatet...
Eg vil tro at en leiemorder i Norge vil anses for å være selvstendig næringsdrivende. Man vil liksom knytte færrest mulig navn til virksomheten. Og da er det vel og rimelig å anta at vedkommende har et enkeltmannsforetak. Det meste andre ville ført til en del ekstra krav som er lite gunnstige mtp low-profile virksomhet.

Så kan vi jo anta at vedkommende leier seg ut på timesbasis, og tar ca 1000 kr i timen, slik de fleste konsulenter gjør i dag. Av disse så må vedkommende trekke fra følgende:
- moms(regner jo med at det blir fakturert for mer enn 50k i året)
- arbeidsgiveravgift(usikker på om det er kommunen man bor i, eller kommunen oppdraget utføres i som gjelder)
- feriepenger: 12%
- trygdeavgift: 7.8%
- skatt: 28~36%

Så av de 1000 kr sitter da vedkommende igjen med ca kr 371,- (med utgangspunkt i 10.8% i arbeidsgiveravgift og 32% i skatt).
Sitat av nomore Vis innlegg
Eg vil tro at en leiemorder i Norge vil anses for å være selvstendig næringsdrivende. Man vil liksom knytte færrest mulig navn til virksomheten. Og da er det vel og rimelig å anta at vedkommende har et enkeltmannsforetak. Det meste andre ville ført til en del ekstra krav som er lite gunnstige mtp low-profile virksomhet.

Så kan vi jo anta at vedkommende leier seg ut på timesbasis, og tar ca 1000 kr i timen, slik de fleste konsulenter gjør i dag. Av disse så må vedkommende trekke fra følgende:
- moms(regner jo med at det blir fakturert for mer enn 50k i året)
- arbeidsgiveravgift(usikker på om det er kommunen man bor i, eller kommunen oppdraget utføres i som gjelder)
- feriepenger: 12%
- trygdeavgift: 7.8%
- skatt: 28~36%

Så av de 1000 kr sitter da vedkommende igjen med ca kr 371,- (med utgangspunkt i 10.8% i arbeidsgiveravgift og 32% i skatt).
Vis hele sitatet...
Man skal da ikke betale arbeidsgiveravgift i et enkeltmannsforetak.
Nei, men man bør fakturere som om man gjorde det, og sette det av. Men eg ser at eg ikke burde listet det opp.
I wanna play a game.
Er det ikkje nok drap i Norge no då? Er jo ikkje ant enn drap og mord og vodtekter no for tida.
Sitat av ToRdX95 Vis innlegg
Er det ikkje nok drap i Norge no då? Er jo ikkje ant enn drap og mord og vodtekter no for tida.
Vis hele sitatet...
Det er utlendingene sin feil at det er så mye drap i Norge, selv om om det er nordmenn som begår dem. (varsellampe)
Sitat av nomore Vis innlegg
Eg vil tro at en leiemorder i Norge vil anses for å være selvstendig næringsdrivende. Man vil liksom knytte færrest mulig navn til virksomheten. Og da er det vel og rimelig å anta at vedkommende har et enkeltmannsforetak. Det meste andre ville ført til en del ekstra krav som er lite gunnstige mtp low-profile virksomhet.

Så kan vi jo anta at vedkommende leier seg ut på timesbasis, og tar ca 1000 kr i timen, slik de fleste konsulenter gjør i dag. Av disse så må vedkommende trekke fra følgende:
- moms(regner jo med at det blir fakturert for mer enn 50k i året)
- arbeidsgiveravgift(usikker på om det er kommunen man bor i, eller kommunen oppdraget utføres i som gjelder)
- feriepenger: 12%
- trygdeavgift: 7.8%
- skatt: 28~36%

Så av de 1000 kr sitter da vedkommende igjen med ca kr 371,- (med utgangspunkt i 10.8% i arbeidsgiveravgift og 32% i skatt).
Vis hele sitatet...
Dette har du greie på. Greit at du forsøker å være morsom, men hele regnestykket ditt er feil. Dersom denne leiemorderen fakturere for 1 mill i året og ikke har noen utgifter (som du fortutsetter) vil han ha en gjennomsnittlig skatteprosent på 43,5.

Som næringsdrivende betaler man trygdeavgift
Det er jo masse personer som ''forsvinner'' fra Norge. De fleste drap hvor politiet finner et lik / gjerningsperson så dette mord som ikke er planlagt på forhånd / familie / venner / dop osv.

Men når folk blir leid inn for og drepe en person, så får du som regel aldri høre i avisen at han er død, han er bare forsvunnet.
Sofistikert ung mann
Spankyboii's Avatar
Vil du bli en leiemorder så må du lære deg å drepe folk på en slik måte at alle vil tro det er en "naturlig" død.
Evt. få det til å se ut som et uhell.

Jeg snakker av erfaring, dette er _IKKE_ enkelt!
Finnes sikkert noe på det "usynlige internett".

http://en.wikipedia.org/wiki/Invisible_Web

Exploring the Deep Web
http://www.youtube.com/watch?v=AQ9iblkb57I

What's in The Hidden/Deep Web
http://www.youtube.com/watch?v=Eq-xA...eature=related

Jeg har aldri vært der, og vil heller ikke anbefale noen å sjekke det ut bare så det er helt klart. Ble ganske mindblown når jeg først leste om det.
For min del tror jeg at folk som man hører om "forsvinne" eller sånt, det skjer ikke med folk som er ærlige og holder seg unna trøbbel. Tror man skal kødde bra med\låne mye penger av\prøve på dama til feil mennesker før man får en sånn forbannelse etter seg!
Sitat av villmannen Vis innlegg
TROR ikke det er noen som "jobber" som aktiv leiemorder i Norge, men er sikkert eksempler på en del enkeltsaker hvor personer har fått penger for å ha begått drap. I sør-Amerika er det jo derimot et ganske kjent faktum at det er mye av den slags.
Vis hele sitatet...
england er det også sånn kontrakter ute å går..virker som de har en egen børs for denne type ting,at man legger ut et bud i den kriminelle verden også kommer noen å tar det,tror det funker slik

i Norge er vell den eneste muligheten og kontakte asylsøkere uten opphold eller noe...tilby dem masse penger,tviler på at mc miljøene i norge er av denne type hardcore..hvertfall tilgjengenlig for vanlig folk som ikke er i kjernen
de hadde nok ikke tatt sjansen på å stolt på deg
Deepweb. Google.
Sist endret av Darkerface2; 31. oktober 2011 kl. 09:45. Grunn: Skrivefeil.
Hmm.. Tror ikke trening og kontakter er ett must.. Trening kan man bytte ut med sniper eller store bomber og kontakter trenger man bare får å få jobb, men da kan man jo drepe folk for å få kontakter.. hvis du klarer bruke internett og en rifle ville jeg sagt at du hadde den treninga du trenger

Sitat av ferrys Vis innlegg
tviler på at mc miljøene i norge er av denne type hardcore..hvertfall tilgjengenlig for vanlig folk som ikke er i kjernen
de hadde nok ikke tatt sjansen på å stolt på deg
Vis hele sitatet...
hvis jeg hadde drept noen folk i andre gjenger, eller i den gjengen jeg ville ha kontakt med, så ville det kanskje ikke vært tillit mellom oss, men de hadde ikke vært redd for at jeg skulle tyste til snuten :P

bare gå inn i byggningen med en bombe, putte en pistol mot hodet til sjefen og be om en liste over folk du kan drepe.. så kommer du tilbake og krever penger og ny liste når du er ferdig med den første listen.. nekter de må du drepe de eller torturere til du får noen navn..

er kanskje litt vanskelig alikevel :P
Men en ting som kan være litt merkelig er at hvis det er en person/gruppe som har et ganske kraftig motiv og for så få en drept, burde ikke de bli sett mye på som mistenkte da? Hvis etterforskerene begynner å grave da finner de jo en liten tabbe som kan løse saken, men man hører så skjeldent om det. Synes dette er litt pussig.
Håper de er mer profesjonelle enn det her:
http://www.dagbladet.no/2011/09/23/n...chup/18273767/

Sitat av pumkin22 Vis innlegg
Så nettop filmen Horrible bosses.
Vis hele sitatet...
Dårlig med leiemordere på bygda ihvertfall, men jeg kjenner et par som kan pisse på deg for en tohundrelapp
Supply & Demand sier bare jeg, det er veldig få drap i Norge og enda færre uoppklarte, tviler på at det finnes en eneste heltids leiemorder i landet, ettersom det rett og slett ikke er oppdrag nok.
Tviler ikke på at noen har drept for penger, men en "hollywood" leiemorder finnes nok ikke.
Vel, i USA på 20 og 30tallet hadde mafiaen egne "firmaer" med leiemordere, Murder inc ble det kalt, som spesialiserte seg på å drepe mennesker. Men kanskje det var noe hybrid torpedo/leiemorder på 90-tallet når mc-gjengene herja som verst?
De som dreper for MC-folkene i Norge, er ikke fra Norge. De kommer fra søsterklubber, gjør jobben, og drar. Og så kan man selvfølgelig anta at norske folk kanskje gjør det samme.
Skal ikke se bort ifra at vi har eks-sf operatører som tar på seg oppdrag for penger. Men alt handler om kontaktnettverk.
Sitat av stagg Vis innlegg
Det er utlendingene sin feil at det er så mye drap i Norge, selv om om det er nordmenn som begår dem. (varsellampe)
Vis hele sitatet...
vi leser ikke de samme avisene
Man må networke mot de rette miljøene hvis man skal ha tak i slike tjenester. Jeg vet at det finnes folk som dreper folk mot betaling i gjengmiljøer, men ellers tror jeg det er få norske leiemordere per dags dato, er jo mange som jobber internasjonalt som man kan hyre.
B-gjengen osv kan vel sikkert finne på noe slikt vis man legger gode nok cash på bordet
Jeg er tastaturleiemorder, kontakt meg på pm for oppdrag! Prisen kan vi bli enige om, kan starte på 10000 nok i cash!

Helt ærlig det høres bare dumt ut, og det fins ikke sikkert leiemordere i Norge engang. Kanskje et par stykker på elite kriminell miljøet, men ellers er det ikke så mange drap som er bestilt av leiemorder som i USA og Sør-Amerika som i Norge. Haha
Sitat av Tokis Vis innlegg
Helt ærlig det høres bare dumt ut, og det fins ikke sikkert leiemordere i Norge engang. Kanskje et par stykker på elite kriminell miljøet, men ellers er det ikke så mange drap som er bestilt av leiemorder som i USA og Sør-Amerika som i Norge. Haha
Vis hele sitatet...
Jeg har hilst på folk som tilbyr slike tjenester, så jeg vet at de finnes. Alt som skjer i Norge kommer ikke i avisen, går an å få folk til å forsvinne ved å true dem, drepe, skremme, you name it - bare du har cash nok.
matforgisting med sopp er genialt, siden det tar uker før det virker, og så og si umulig og spore, siden det er rene naturstoffer.
Sitat av Doctor Saibot Vis innlegg
matforgisting med sopp er genialt, siden det tar uker før det virker, og så og si umulig og spore, siden det er rene naturstoffer.
Vis hele sitatet...
Tja.

1. Du må ha nær tilgang til matvarene til offer, som igjen ikke ALLE har til enhver tid.

2. Om man som regel har tilgang til matvarene til offer, må det som oftest være en som kjenner personen, og omvendt.. Nok til å ha personen på besøk.

3. Når offeret starter å bli syk/dødelig syk, havner han på sykehus. Dem finner ut av at han er matforgiftet, og finner ut av at dette er foresaket av sopp.

4. Offeret mistenker nesten umiddelbart hvem kan stå bak gjerningen, og vips du er hovedmistenkt i saken og må ha gyldig alibi.. Som per dags dato er vanskelig med tanke på at du etterlater deg spor overalt.
Det perfekte mordet ser ut som et uhell og blir henlagt umiddelbart.

Norge er nok langt ifra det vanskeligste landet og begå mord it.
Sitat av Sparkieville Vis innlegg
Det perfekte mordet ser ut som et uhell og blir henlagt umiddelbart.

Norge er nok langt ifra det vanskeligste landet og begå mord it.
Vis hele sitatet...
Som når sjefen din dreper sjefen til kompisen din for han tror han har vært utro med kona hans?
Fant en leiemorder-side via TOR-nettverket for noen måneder tilbake. Virket uhyre seriøst og profesjonelt. Skumle greier!
Sitat av ToRdX95 Vis innlegg
Er det ikkje nok drap i Norge no då? Er jo ikkje ant enn drap og mord og vodtekter no for tida.
Vis hele sitatet...
det er ikke anet en drap mord og voldtekter i media, det er riktig, men i fjor var det færre drap en på 20 år. og hvis man ser bort ifra breivik er det fortsatt en jevn nedgang. blod og død selger, sjeden du ser en førsteside med "alt går bra"
Forgje dagen sa en kompis av meg at i usa er det rundt 4 millioner mennesker som er savnet... Virker lite sannsynlig synes jeg men hvis det er sant er det jo ganske sykt. Selvom de omtrent har 3-400 millioner inbyggere.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Har vært litt inne på hidden wiki via TOR, og ser det er masse forskjellige tjenester som kan kjøpes.
Lurer litt på om det er noen her som har prøvd å kjøpe en tjeneste/produkt fra noen inne på denne skumle plassen.
Vet at det er litt forskjellige sider å velge imellom, men er det generelt mye seriøse folk eller er det stort sett scams og få seriøse aktører?
Sitat av poehzler Vis innlegg
Har vært litt inne på hidden wiki via TOR, og ser det er masse forskjellige tjenester som kan kjøpes.
Lurer litt på om det er noen her som har prøvd å kjøpe en tjeneste/produkt fra noen inne på denne skumle plassen.
Vet at det er litt forskjellige sider å velge imellom, men er det generelt mye seriøse folk eller er det stort sett scams og få seriøse aktører?
Vis hele sitatet...
indirekte, spør du om noen av oss har erfaring med leid mord?
Nei. Spør om noen av dere har kjøpt noe som helst derifra?

Evt. om noen vet om noen .onion sider som er verdt å besøke?
Av ren nysgjerrighet.
Sitat av poehzler Vis innlegg
Nei. Spør om noen av dere har kjøpt noe som helst derifra?

Evt. om noen vet om noen .onion sider som er verdt å besøke?
Av ren nysgjerrighet.
Vis hele sitatet...
Har kverka et par kompiser med den siden der ja. De vant over meg i en SnD match i CoD
Å drepe er ganske dårlig butikk, nordmenn som er blandt verdens mest fornuftige mennesker har forstått at utpressing er langt mer lønnsomt.

Det begås mer mord i USA på pr 5 millioner innbyggere enn det gjør i Norge pr 5 millioner innbyggere. To eller 3 ganger mer, hvis jeg ikke tar helt feil. Kan ikke presentere konkrete kilder.
Sitat av poehzler Vis innlegg
Har vært litt inne på hidden wiki via TOR, og ser det er masse forskjellige tjenester som kan kjøpes.
Lurer litt på om det er noen her som har prøvd å kjøpe en tjeneste/produkt fra noen inne på denne skumle plassen.
Vet at det er litt forskjellige sider å velge imellom, men er det generelt mye seriøse folk eller er det stort sett scams og få seriøse aktører?
Vis hele sitatet...
Vil tippe at de fleste sidene som ikke selger noe sykt er fint brukelige, har brukt 2 sider derfra selv til å kjøpe noe. Men leiemorderne osv virker som bullshit.. Om du skal ta i bruk en av sidene der vil jeg anbefale deg å gjøre deg veldig sikker på at du har riktig .onion adresse til siden du skal handle fra ettersom phisere på hidden wiki kan bytte ut urlene der når som helst.
Sitat av poehzler Vis innlegg
Har vært litt inne på hidden wiki via TOR, og ser det er masse forskjellige tjenester som kan kjøpes.
Lurer litt på om det er noen her som har prøvd å kjøpe en tjeneste/produkt fra noen inne på denne skumle plassen.
Vet at det er litt forskjellige sider å velge imellom, men er det generelt mye seriøse folk eller er det stort sett scams og få seriøse aktører?
Vis hele sitatet...
Har snakket med noen på nFF skype samtalen, husker ikke hvem av de det var
Tror det gjaldt weed,hasj eller LSD
Hvilken side er dette hidden greia dere snakker om? link?