Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 547
Noen som har noen erfaringer med spill bærbare?
Minimum 17", minne oppgraderer jeg selv eventuelt, Gjerne 250gb+ hd, og gpu med min. 256mb ram..

Maks pris ca 10k.

Anbefalinger?(erfaringer)
Ville nå ikke tro du får en ''veldig'' bra spillemaskin med 17'' for 10k..
Men du kan jo prøve å konfigurere selv på www.Multicom.no/com.

Lykke til
Jeg har ingen egne erfaringer å bygge på, men jeg kan si såpass som at for 10k får du ingen bærbar "spillmaskin." Du får en brukbar laptop med et ok skjermkort som kan kjøre det meste av dagens spill på lav-middels innstillinger, men ingenting utover det. Dedikerte skjermkort i laptoper er rett og slett for dyrt til det.
Skal du flytte maskinen oftere enn en gang i uka går du ikke for en syttentommer.
Skal du flytte gangen sjeldnere enn en gang i uka får du mye mer for pengene hvis du går for en rimelig stasjonær.
Du fårikke bra 17" spillemakiner for 10000 men går du ned til 15" er det mye bra til den prisen.

Feks dell m1530 som du kan få 15% rabatt på nå har et 8600m gt 256mb ddr3 kort. Det er bedre enn 8600m gt 512 mb ddr2.
Sist endret av henrikxt; 8. juni 2008 kl. 16:59.