Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 2914
Hei!
Blogg.no har vært veldig ustabil de siste dagene, blogg.no har også mottatt en mail som angivelig skal være fra Anonymus, hvor de ber om å få fjernet topplisten for godt. I mailen står det også at Anonymus vil fortsette med DDos angrepene mot blogg.no inntil topplisten er borte. Er det noen som har noe mer info om saken eller?

-Henrik988
Sist endret av henrik988; 1. april 2012 kl. 21:17.
Vet at det er 1. april idag i allefall..
Sitat av Blackkoz Vis innlegg
Vet at det er 1. april idag i allefall..
Vis hele sitatet...
Har ikke noe med 1. april og gjøre.. dette har skjedd gjennom hele uken.
Viser til melding fra Blogg.no: http://info.blogg.no/1333199802_vikt...ng_fra_bl.html
Første jeg tenkte var også naturligvis at det er 1. April.

Nå er ikke Anonymous en reell gruppe annet enn det navnet tilsier - at de er anonyme individer. Når det er sagt tviler jeg på at 4chans Anonymous på noen som helst måte er innblandet i dette, og heller ikke scriptkiddza som "representerer" Anonymous Norge ( XDXDXD) er innblandet.

EDIT: Ser også at eposten de har mottatt sier "derfor ber jeg dere ta tak i". Jeg vil nok si at dette bare er en person som vil være "kul" å utnytte situasjonen hvor blogg.no blir angrepet og si hva "formålet" med angrepet er. (En butthurt blogger som ikke får nok treff på bloggen sin?)
Sist endret av Paradigm; 1. april 2012 kl. 21:32.
jeg håper det varer, det er deilig å slippe at face spammes
Sitat av Paradigm Vis innlegg
EDIT: Ser også at eposten de har mottatt sier "derfor ber jeg dere ta tak i". Jeg vil nok si at dette bare er en person som vil være "kul" å utnytte situasjonen hvor blogg.no blir angrepet og si hva formålet med angrepet er.
Vis hele sitatet...
Tenker naturligvis det samme, derfor jeg prøve å finne litt info rundt dette
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Ehem:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHA!!!
On a side note:

Personen kan fint kalle seg anonymous, men jeg tror at dette er ei vennegruppe med Scriptkiddies som har skaffet seg ett lite lånebotnet som føkker rundt fordi bloggen deres ikke havna på topplisten, så bruker enn annen situasjonen og setter det over til anonymous.


We are Legion, this is f***ing stupidity.
bjørnen fra mars
Bjørnen's Avatar
12 6
"Dette DDOS angrepet ble utført på bekostningene av ACTA/SOPA/PIPA og at dere tillater undervektige modeller som gir dårlig selvtillit hos andre, derfor ber jeg dere ta tak i sånne blogger/bilder. Hvis ikke så fortsetter Anonymous og angripe blogg.no."

"We are Anonymous.
We are Legion.
We do not forgive.
We do not forget.
Expect us"

wow så flaut. og så idiotisk. hvem er det de egentlig tror at de er?
de skal bestemme hvem som toppe en blogg og de skal bestemme hvem som er en verdig rollemodell?
kan noen sprekke bobbla di lever i eller. eller så har de vel bare campa for lenge foran pcen.
tullinger deluxe..

håper internet blir 100% fascistisk en dag slik at disse småtrollene som er 100% V-vendetta wannabes og lever bokstavlig talt i sin egen lille filmbobble virkelig får smake hva ekte fascisme er og ser hvor virkelig maktesløse de er.

"we are legion, bla bla" rett i rumpa mi! gå spis cornflakes skålen deres.
kiddsa har det morro, nymotens hærverk
Står jo absolutt ingenting om topplisten der da. Hva med å lese hva det handler om får du lager en tråd med helt grunnleggende feil i? Og nei, det er ingen aprilspøk, blogg.no har vært ustabil i tre-fire dager nå.
Anonymous er en gjeng med oppmerksomhetsyke idioter som sier de skal gjøre alt mulig piss uten at noe blir gjort.
Sitat av Mandokir Vis innlegg
Står jo absolutt ingenting om topplisten der da. Hva med å lese hva det handler om får du lager en tråd med helt grunnleggende feil i?
Vis hele sitatet...
Kan du utdype dette litt? Jeg forstår ikke hva du mener.
Jeg blir kvalm når drittunger forsøker å være representanter for Anonymous
Som overnevt, "Anonymous" har mistet all respekt (om de i det hele tatt hadde noe) siden det nå tydeligvis består av 12 år gamle personer som har lasta ned LOIC og skal "trolle teh interwebs ved å dose nettsteder LOLhErPaDeRp! jeg har også kjøpt sånn maske for å skjule meg! "

Om det er "anon" eller ikke, så har visst blogg.no endel trøbbel for tiden. Og det kan skyldes mange forskjellige ting, fra serverfeil til datakræsj til "anon" som driver en "hemmelig" operasjon.

(Tviler på sistnevnte, da de lover så meget, men som oftest ikke gjør en dritt.)

Ikke det at noe av dette bryr meg i det hele tatt, men småkidza skal vel få skrive om alt de foretar seg minutt for minutt på en egen blogg hvis de vil Nyter bare stillheten jeg ^^
Kan jo nevne at Anonymous ikke kan kalles en gruppe.. heller et dekknavn for alle som vil stå for det de brenner for, anonyme.
Svakt. "Angripe" bloggene til fjortis jenter Hva godt kommer ut av det ?
Den gamle Grisen
slarti's Avatar
Sitat av Splittr Vis innlegg
Svakt. "Angripe" bloggene til fjortis jenter Hva godt kommer ut av det ?
Vis hele sitatet...
må si meg enig her.
Har selv ei venninne som bruker blogg.no aktivt (blogger litt selv men elsker å jobbe med design og skreddersyr for andre uten å ta betalt)

Hun får ikke jobbet med desing til andre på grunn av småligheten til denne crackeren som ødelegger for andre som har blogg som hobby
Sitat av Splittr Vis innlegg
Svakt. "Angripe" bloggene til fjortis jenter Hva godt kommer ut av det ?
Vis hele sitatet...
Spamfritt facebook for mange.

Selv så jeg meg lei av facebook og sletta dritten, da de jeg trenger å holde kontakt med holder jeg kontakt med over telefon, skype eller noe som kalles virkeligheten.
Mange som tuller i vei om Anonymous, ser jeg.
Sitat av Paradigm Vis innlegg
Spamfritt facebook for mange.

Selv så jeg meg lei av facebook og sletta dritten, da de jeg trenger å holde kontakt med holder jeg kontakt med over telefon, skype eller noe som kalles virkeligheten.
Vis hele sitatet...
Viss spammingen er eit problem kan dei vell berre gjere som deg, og slette blogg.no fra facebook ? Null stress det da
Smelter i munnen
Kjøtt's Avatar
Hahaha, det er den schtøggeste mailen jeg har sett. Tragisk at de publiserer den.

Greit nok at han "kjemper for noe", men hvorfor blande inn Anonymous?
Var facebooken min jeg sletta, ikke blogg.no
Sitat av Paradigm Vis innlegg
Var facebooken min jeg sletta, ikke blogg.no
Vis hele sitatet...
Det kan man også gjøre!
Dette er jo helt klart ikke Anonymous sitt syn på ting. Grunnen som blir oppgitt i brevet er jo pur dumskap.
- Blogg.no sier svaret selv; Nå tviler vi på at Anonymous står bak et angrep på en plattform som tilrettelegger for fri ytring.

Dette er kun misunnelige fjortiser som sitter på mammas nykjøpte 50mbit uberfiberlinje.
Sist endret av MrCryptical; 2. april 2012 kl. 02:37.
Vet ikke om jeg skal le eller gråte.
Av en eller annen grunn har jeg opparbeided et sterkt hat mot dette fenomenet anonymous. Hvem tror disse fokene at de er? Denne /b/, 4chan-kulturen er det verste som har skjedd internett på lenge (hittil). Har noen bekjente som er helt inni disse greiene, utrolig irriterende i grunn. Må alltid slette tosker som spammer ned Facebook-forsiden min med slikt dritt.

La nå blogg.no få styre siden sin slik de ønsker det. Liker du det ikke, hold deg unna. Så enkelt er det. Patetiske individer.
Sist endret av Needle; 2. april 2012 kl. 02:47.
Hobby-lingvist.
Er ikke /b/ kultur.. 4chan ble lansert i 2003, anon startet omkring samme året. Så og si alle som regner seg som 'anon' i dag henger på artige, 9gag og reddit, eller en annen kopi av 4chan.. Cancer, cancer everywhere.