Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 2161
Hvor går grensa for når det blir farlig å kombinere xanax og alkohol?
Etter nøyaktig mer enn 3mg xanor og 4 øl er det livsfarlig. Neida. Det er nok "farlig" uansett, så det blir vanskelig å sette en nøyaktig grense for når det begynner å gå ut over liv og helse. Jeg personlig kan godt ta 1-3 øl sammen med noen mg xan, de få gangene det har blitt mer enn det så har det gått skikkelig til helvette (full blackout, glattcelle osv)

Så vær forsiktig!
Sitat av hanfrakambo Vis innlegg
Etter nøyaktig mer enn 3mg xanor og 4 øl er det livsfarlig. Neida. Det er nok "farlig" uansett, så det blir vanskelig å sette en nøyaktig grense for når det begynner å gå ut over liv og helse. Jeg personlig kan godt ta 1-3 øl sammen med noen mg xan, de få gangene det har blitt mer enn det så har det gått skikkelig til helvette (full blackout, glattcelle osv)

Så vær forsiktig!
Vis hele sitatet...

Ja vet det er stor fare for blackout om man drar på med mye pils og xanax men kan jo fort bli gøy å
toleranse har veldig mye å si. Har man brukt benzo i årevis og drukket på seg en solid alkoholtoleranse så går det an å holde kontrollen. Går du på den klassiske norske fylla og begynner å poppe benzoer willy nilly kan det fort bli rotete.
Litt benzo og litt alkohol går ofte fint. Mye benzo og litt alkohol, eller mye alkohol og litt benzo kan gå i alle retninger virker det som.
Sjæl har jeg aldri kjent meg igjen i "benzo + alkohol = glattcelle" greia folk prater om, men folk er forskjellige og jeg drar skjeldent ut på byen.
Sist endret av Bothrops; 2. februar 2024 kl. 01:45.
Toleransen har ekstremt mye å si i denne sammenheng. Uansett hvor mye du tenker å ta av xanor sammen med alkohol, så i alle tilfeller så ville jeg nesten du må legge fremfor deg hvor mange tabletterz og hvor mye alkohol du har for hånden. Resten ber du en kompis oppbevare for deg til dagen etter. De aller fleste tåler en milligram eller to mikset med en pils, variasjon og toleranse er den største faktor.

Som med alt annet: start lavt, og øk gradvis, husk generelle regler for disse stoffene da de regnes som verdens farligste kombinasjon av rusmidler
Jo men det skal ikke mer til en 3 mg

Det er jo bare 1,5 pille

Tok 2 mg nå i første omgang føler meg ganske loka drikker pils samtidig

2 mg funker jo ikke så tok 1 mg til
Sist endret av Sliten 00; 3. februar 2024 kl. 21:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Pass på. Hadde ikke kompisene mine ringt ambulansen tidlig nok hadde jeg nok vært død nå pga den komboen der. Jeg drakk brennevin da men still
Du tok hvor mange

3 mg funker ikke så da tar jeg 1 til
Sist endret av Sliten 00; 3. februar 2024 kl. 22:42. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Sliten 00 Vis innlegg
Du tok hvor mange

3 mg funker ikke så da tar jeg 1 til
Vis hele sitatet...
Hva tenker du å oppnå? 3 mg burde gi deg funk om du ikke har toleranse. Du er nok mer påvirket en du tror.
Så ikke mld din før nå, jeg syns fortsatt dette funker dårlig tok litt over 1 mg til men burde kansje vente å se ann nå
Sitat av Sliten 00 Vis innlegg
Så ikke mld din før nå, jeg syns fortsatt dette funker dårlig tok litt over 1 mg til men burde kansje vente å se ann nå
Vis hele sitatet...
Har du tatt xanax før? Hva slags rus leter du etter?
Sist endret av hanfrakambo; 3. februar 2024 kl. 22:54.
Sitat av hanfrakambo Vis innlegg
Har du tatt xanax før? Hva slags rus leter du etter?
Vis hele sitatet...
Tdmkte å ja ddt litt gøy bare
Sitat av Sliten 00 Vis innlegg
Du tok hvor mange

3 mg funker ikke så da tar jeg 1 til
Vis hele sitatet...
Tok sånn 14 ksalol men det ender nok fort du også med å gjøre om du begynner å blande. Våknet opp med kateter i pikken på intensiven, ikke noe særlig gøy!
Ville stoppet med xanaxen nå, fort gjort å se seg blind på hvor rusa man faktisk er
Ble innlagt på lukket abdeling så game over flr kveldp
Sitat av Sliten 00 Vis innlegg
Ble innlagt på lukket abdeling så game over flr kveldp
Vis hele sitatet...
Hva for noe sprell fant du på?
Sitat av hanfrakambo Vis innlegg
Hva for noe sprell fant du på?
Vis hele sitatet...
Hahahaha ikke spør
Lol.
Dette(denne tråden) er så sykt steriotypisk.



Kom hjem og fant dette hahah
Sitat av Sliten 00 Vis innlegg



Kom hjem og fant dette hahah
Vis hele sitatet...
Hva er det? ahahha
Kokkos��
snipp snapp snute, slik kan det gikk. folkens, om dere ikke har toleranse på xans og du tenker å drikke med det, holdet det med 2 mg i massevis når du i tillegg drikker.
La meg gjette, du tok alle du hadde og husker ingenting fra de siste 3 dagene
Sitat av HeiG2006 Vis innlegg
La meg gjette, du tok alle du hadde og husker ingenting fra de siste 3 dagene
Vis hele sitatet...
Har faktisk en del igjen
Dritbra

En erfaring de fleste som liker å dra det langt vil oppleve før eller senere, uansett hvor samlet og rolig du normalt er
Sitat av colakork Vis innlegg
Dritbra

En erfaring de fleste som liker å dra det langt vil oppleve før eller senere, uansett hvor samlet og rolig du normalt er
Vis hele sitatet...
Jeg flirte også da jeg fikk se denne tråden, men så ble det plutselig ikke fullt så gøy når man ble gjort oppmerksom på tidligere tråder fra den samme brukeren.

Håper at du får den hjelpen du trenger fremover, trådstarter.