Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 975
For mange år siden så spilte jeg et spill på pc, med to "trollmenn" som skulle komme seg gjennom en labyrint eller verden, ved hjelp av å låse opp dører, og andre forskjellige oppgaver.

Kan noen hjelpe meg med navnet på det spillet?
Wizzards of Pacman
Hehe det var jo tidenes spill. Husker jeg satt mye å spilte det når jeg mindre sammen med en kompis på samme tastatur.
Åh Det spillet husker jeg utrolig godt
Er det noe sted man kan få lastet ned det nå? :S
harry potter xD
Sitat av sengetøv Vis innlegg
harry potter xD
Vis hele sitatet...
Way to ruin a moment
Xena... det er et gammelt et...
tenkte bare jeg skulle nevne det ...xD
Sist endret av cola01; 21. september 2009 kl. 07:49.
Da tror jeg det er et anna spill jeg tenkte på :P
Det spillet jeg mente var et sånn man går gjennom flere verdener som beskrevet på toppen her, og på starten av spillet velger man om man vil være gutt eller jente.. Mange år siden jeg hadde det spillet her så jeg husker det ikke helt eksakt.
Siden trådstarter har fått svar er jeg såpass frekk at jeg spør om et gammelt spill selv

Du var en rød figur (kuleformet)(virus??) som spiste microchips, man måtte flytte ting og tang for å komme seg gjenom levlene.. Spilte dette på 286. Noen som husker navnet? Noe med Chip?

Ps. Det er ikke Chips Challenge. Dette var ikke et windows-spill.
Sist endret av Epitaph; 22. september 2009 kl. 20:40.
Sitat av Epitaph Vis innlegg
Siden trådstarter har fått svar er jeg såpass frekk at jeg spør om et gammelt spill selv

Du var en rød figur (kuleformet)(virus??) som spiste microchips, man måtte flytte ting og tang for å komme seg gjenom levlene.. Spilte dette på 286. Noen som husker navnet? Noe med Chip?

Ps. Det er ikke Chips Challenge. Dette var ikke et windows-spill.
Vis hele sitatet...
Høres nesten litt ut som Supaplex, men det er jo Windows.
Sitat av Maol33t Vis innlegg
Høres nesten litt ut som Supaplex, men det er jo Windows.
Vis hele sitatet...
Thanks! Supaplex stemmer!

http://en.wikipedia.org/wiki/Supaplex Det ble utgitt til Dos først