Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1212
Jeg skal brenne tre filmer inn på en DVD, også vil jeg gjerne ha med tekst med på filmene.
Så jeg lurer på hvordan jeg skal få det til, få riktig tekst-fil, til å spilles av samtidig med riktig film-fil?
Dette her har jeg lurt lenge på også :P
Fy faen folk er dårlige til å søke, tror dette er tredje enkle søket mitt i dag som har løst et eller annet problem på nFF.

Link
Hvordan skal dette brennes? Slik at den kan leses av på enhver DVD-spiller, eller holder det at de fleste DVD-spillere med dagens standar klarer å lese de av? Stikkord som DivX og databrenning bør føre deg langt.

Enkelt å greit: Du legger filmen(e) i en mappe, sammen med underteksten ved samme navn. Så hvis filmen heter "James Bond 2009.avi", så må undertekstfila ligge i samme mappe, og hete "James Bond 2009.srt".
Ok, Takker!