Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 4879
Tenker litt på om jeg skal kjøpe den. VIrker som det er mye for pengene...
Nå har ikke jeg tenkt å være en demper for lysten din til å kjøpe denne, men!
Jeg kjøpte denne mobilen i høst, og solgte den i desember. Du blir fort lei av å trykke på skjermen hele tiden siden det bare er noen få taster på den. Så om du sender mange meldinger om dagen er nok ikke dette den rette mobilen.
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Samme kan jo sies om iPhone og X antall andre touch-mobiler, en vesentlig del av om du liker telefonen er om du liker touch, en ren smakssak.
Trådstarter
11 2
Sender ikke så mange meldinger. Trenger en telefon til å snakke med, sende litt meldinger og til å ta opp videosnutter. Så kanskje den kan glede meg?
har denne mobilen selv, og en kompiss av meg har den. jeg er fornøyd med den.
jeg er ikke typen som sender mye meldinger, ringer for det meste, og den fungerer meget bra til det!
den gir deg også gode bilder, med dens 5 megapixler kamera.
eneste negative, er at skjermen for kan "knuses" sprekker i skjerm etc. dermed har jeg utstyrt meg selv med en gammel nokia for fest og andre hendelser, slik at den ikke skal bli ødelagt. slik sett upraktisk.
Trådstarter
11 2
Synes den høres bra ut til mitt bruk. Hvilken farge har du? Finner bare rosa og sort på nettet.

Takk!
min er svart, orginalt. blir litt femi med rosa fra min side.

glad for å hjelpe
Trådstarter
11 2
Ja det blir litt for feminint for meg også - og jeg er jente!

Leser i andre innlegg at batteriet er dårlig ("klarer seg så vidt gjennom dagen..."etc) - hva er din opplevelse av dette?

har ikke lagt stort merke til batteriproblemer..

sitter en del forran pc'n, og har alltid hatt en god vane med å sette telefonen på lading når jeg befinner meg forran skjermen.

en hendelse: når jeg var på hytta å glemte lader. eneste jeg kan huske om batteriproblemer.
Sitat av Madsern Vis innlegg
Nå har ikke jeg tenkt å være en demper for lysten din til å kjøpe denne, men!
Jeg kjøpte denne mobilen i høst, og solgte den i desember. Du blir fort lei av å trykke på skjermen hele tiden siden det bare er noen få taster på den. Så om du sender mange meldinger om dagen er nok ikke dette den rette mobilen.
Vis hele sitatet...
Enig, jeg sendte min inn etter et par dager. Har nå kjøpt HTC Touch Diamond II, og er storfornøyd!
▼ ... noen måneder senere ... ▼
noen som har lyst å forklare meg hvordan man får til å skrive Æ,Ø og Å på denne mobilen?