Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1617
Hei!
Kjøpte idag min første ipod. Lastet ned itunes, rippa inn en cd. Så trykte jeg "last ned albumgrafikk" eller noe. De sa jeg måtte ha en itunes store konto. Men når jeg kom på siste trinn i registreringen måtte jeg ha kredittkort?!
Hvorfor det når jeg ikke skal kjøpe noe? Jeg er mindreårig så jeg har ikke kredittkort. Noen måte å slippe? eller noe jeg har oversett?
Når jeg gjorde det samme, så fikk jeg mulighet til å bare trykke neste og heller skrive inn kredittkortnummer når jeg skal kjøpe noe.

Hvis du leser igjennom en gang til, kan det hende du har fått samme meldingen som det jeg fikk og kan trykke neste uten å fylle ut noe som helst.
Mighty
vonS's Avatar
Trådstarter
Ganske sikker på at det ikke står noe om det.

EDIT: Jeg skal egentlig ikke gjøre noe annet enn å laste ned albumgrafikk, så hvis noen vet dette utenom å ha en konto, så er det jo greit.

Jeg fikk det til!

Hvis noen andre har det sammeproblemet gjør dette:

1. Finn en gratis app på itunes.
2. Trykk get/download.
3. Da spør den om account. trykk register. følg helt til betalingsdelen. Da vil du se muligheten "none" trykk der og fyll ut dine fakta.
Sist endret av vonS; 18. februar 2009 kl. 18:52. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
om du ikke skal ha noen annet enn album grafikken, kan du også mekke det med en hel del widgets som har viet sin eksistens til nettopp dette.
Jeg har akkurat det samme problemet som 2fast2Furious, men jeg skal nok titte på den forklaringen din ^^ Håper det funker for meg også Skal svare igjen når jeg har sjekka det ut ;D
når jeg regget for ikke lenge siden var det ikke noe valg som het "none" :S
men det var forsåvidt ikke for en app, men ituines store generelt
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
None kommer kun opp som et alternativ om du har valgt å laste ned en gratis application eller motta en gratis sang via en sånn seddel-ting (kommer ikke på ordet) o.l.
Endelig!
Dette har jeg venta leeenge på! ;D
Tusen takk

Hva må man gjøre for å få programmet inn på iPoden? :P
Jeg er tydeligvis litt dum når det gjelder dette x)
Sist endret av Madsern; 25. februar 2009 kl. 01:13. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Madsern Vis innlegg
Hva må man gjøre for å få programmet inn på iPoden? :P
Jeg er tydeligvis litt dum når det gjelder dette x)
Vis hele sitatet...
Trykke på knappen 'Synkroniser'.
Sist endret av commie; 25. februar 2009 kl. 02:30.