Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 754
Satt og snakka med ei venninne om "gode gamle dager" på skolen, og kom på at det er jo en tråd her med lass med ville historier. Så jeg gjorde som en god nff-bruker gjør, søkte. Søkte på skole, skolen, historier, hærverk, alt mulig jeg kunne komme på som muligens står i den tråden. Mente også at det var nso som starta den mulig jeg husker feil. Har ihvertfall søkt på det meste!

Er tråden slettet eller har det gjemt seg veldig godt? Jeg får jo heller ikke gått lengre bakover enn 250 innlegg, verken i mine egne eller andre jeg husker postet. Og søket på historien ga meg 250 treff, så mulig den er treff nr 251 for alt jeg vet...

Litt hjelp plx?
Alle de trådene med ville historier ble stengt, fordi det ikke er no diskusjon.

EDIT: Hvis vi tenker på samme da...
Sist endret av Viva la Opium; 22. januar 2008 kl. 14:39.
Jeg vet den ble stengt... men den var der da ganske lenge etter at jeg var aktiv bruker her, så hvorfor "plutselig" slette den? Det var mye rart om at nso (tror jeg ihvertfall!) hadde banket opp ganske mange på barneskolen og var skikkelig pøbel, hadde de listene over ting han hadde gjort. Hærverk og pøbelskap uten ende.

Var en eldgammel tråd som ble dratt opp om det hjelper på hukommenseln.
Sist endret av Lille My; 22. januar 2008 kl. 14:41.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
archive.org?