Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 3047
Hei og god kveld. Jeg fikk for noen dager siden en Ps3 Slim 320GB og har ett par spørsmål jeg ikke får googlet eller gaaglet.

Finnes det bare demoer som er gratis eller finner man hele spill også?
som små spill og slikt.
kan man spille uten disk, uten og jailbrake den? ( disken bråker jo SYKT)
Og funker det og sette inn en SSD i den?
Du kan laste ned spill på Playstation Store, men du må ha en bruker og internett på ps3 din for dette. Her får du også kjøpt spill til en VELDIG billig penge.
jeg har Acc på Playstation Store og vært og sett men finner bare demoer som er gratis.
er det noe spess jeg må inn på for og se di gratise? spilla!
Du kan installere spillene på harddisk, ja. Slik at du trenger bare platen for å bekrefte at du har spillet, så kjører det fra harddisken.
Sitat av 571gn07 Vis innlegg
jeg har Acc på Playstation Store og vært og sett men finner bare demoer som er gratis.
er det noe spess jeg må inn på for og se di gratise? spilla!
Vis hele sitatet...
wtf, ga deg kp også mente jeg å sitere.
Du får bare gratis demoer når det gjelder spill!
ingrnting er gratis her i livet, men masse billige bra spill å kjøpe, alt som du for kjøpt på ps store får du billigere på butikken eller internett!
Sitat av arnekjell Vis innlegg
ingrnting er gratis her i livet, men masse billige bra spill å kjøpe, alt som du for kjøpt på ps store får du billigere på butikken eller internett!
Vis hele sitatet...
Vet jo det men side jeg har betalt 3 k for den så burde man få noe små spill, syntes det egentllig er litt sykt at de tar seg betalt for spill som er gratis ellers på nett, som angry birds.

har kjøpt masse spill fra CDON.

Takk for kjappe svar alle sammen
Sitat av 571gn07 Vis innlegg
Vet jo det men side jeg har betalt 3 k for den så burde man få noe små spill, syntes det egentllig er litt sykt at de tar seg betalt for spill som er gratis ellers på nett, som angry birds.

har kjøpt masse spill fra CDON.

Takk for kjappe svar alle sammen
Vis hele sitatet...
Har du betalt tre tusen for en ps3 320gb? den selges jo så langt ned som 1999,- noen steder
571gn07's Avatar
Trådstarter
56 9
Hmm, er det noen her som har erfaring med og jailbrake en ps3? fant en side http://ps3jailbreakteam.com/
og er det bare så enkelt? er det noe risiko når jeg gjør dette?
Om du har software versjon 3.55 eller lavere kan du PM'e meg så skal jeg forklare deg hvordan du jailbreaker ps3-en din.

Om ikke ikke har det så må du downgrade den til 3.55 eller lavere, og det er litt av en prosess, det krever en liten HW innstalasjon (e3 flasher) og en liten egen innsats.

Siden du har funnet er fake.
571gn07's Avatar
Trådstarter
56 9
Hmm jeg har 4.10 men siden jeg linket til skrev at der var enkelt og jailbarek den da, som 4.10-... bare med en usb stick

Hmm , Er denne siden også Fake?

http://ps3-jail-break.blogspot.com/
Alle sider som påstår du kan jailbreake firmware over 3.55 uten en hw hack (e3 flasher eller lignende) er fake.
571gn07's Avatar
Trådstarter
56 9
å? er det ikke bare software?
Jo det er bare software... Software som ingen har knekt enda (og som ifølge de få som har gjort det og resten av scenen ikke heller ser ut til å bli knekt i nær framtid).

Så, uansett hvor mye du og scam sidene dine måtte ønske det må du nedgradere til 3.55 eller lavere for å få gjort noe morsomt med PS3-en din (på den ulovlige måten selvsagt).
Og risikoen er at du bricker konsollen din. Da vil den ikke være brukbar på noen som helst måte. Du kan ikke spille, se film eller gjøre noe med den.