Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1135
Rakkamakkafo
Marken's Avatar
Lurte på om noen meldte seg frivillig til å hjelpe meg med en liten animasjon til en film jeg har i tankene. Animasjonen som trengs er av en kule (9mm) som starter nederst til midten i bildet og beveger seg innover mot og til sentrum av rammen/bildet, gjerne relativt langt innover (dere har vel alle prøvd sniper-rifla i Max Payne og tatt headshots). Selve klippet trenger ikke være mange sekundene langt, men det er en fordel om kulen beveger seg for sakte enn for fort slik at jeg kan endre hastigheten på klippet senere.
Bakgrunnen må være "lys" grønn som f.eks #1EFE00 pga. greenscreen-effekt.

Da dette er et "no-budget"-prosjekt kan jeg dessverre ikke bidra med annen lønn enn varme tanker og en kveldskos fra Golder.

edit: må vel nevne at dette bør tilpasses DV og dermed formatet 720x576 og 25fps. Kos
Sitat av Marken

edit: må vel nevne at dette bør tilpasses DV og dermed formatet 720x576 og 25fps. Kos
Vis hele sitatet...
skall prøve og lage en, men hva mener du med kos? sånn kos i klemm? eller ??
Larrizz, vil du legge klippet ut slik at vi andre som vil kan bruke det i våre filmer og eller ?Sånn til senere bruk altså?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hjernen brenner
Lord_Kamikaze's Avatar
Sitat av larrizzz
skall prøve og lage en, men hva mener du med kos? sånn kos i klemm? eller ??
Vis hele sitatet...
Det finner du ut når klippet er levert. VIF har som hobby å finne alle personopplysninger om alle medlemmene på forumet, så du kan forvente at golder stikker innom få dager etter levering .