Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 610
Nå har jeg kommer over et litt rart problem... PRoblemet var ikke her for en uke siden men bare dukket opp nettop. Det som er, er at TeamSpeak fungerer helt normalt mens jeg er i Windows og surfer osv. Men når jeg spiller WoW (World of Warcraft) begynner Teamspeak og hakke. Prøvde å få kontakt med folk i TeamSpeak support uten lykke, så tenkte jeg kunne spørre dere. Problemet med den hakketede lyden er kun når jeg spiller World of Warcraft.
Noen forslag på forskjellige grunner som kan forusake dette? og hvordan fikse det?
Takker på forhånd
Hmm, hadde et likendes problem med musikcube, starter jeg et spill med musikcube kjørende så hakker musikken. Det jeg gjorde var å forandre prioriteringen på mukiccube til høyere en normalt.
(Oppgavebehandling->prossesser fane->filnavn.exe->høyreklikk angi prioritet-> høyere en normalt)
Ukjent
Trådstarter Donor
skal prøve =) takker for forslag
En kompis av meg hadde det samme problemet. Han fant ut at det var msn som tok for mye av CPU'en. Så det kan stemme det DownloadGenie sier, øk prioriteten til TS.