Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 619
Jeg skal oppgradere pc'n min etter konfen... Da skal jeg ha nytt
hovedkort, prossesor, skjermkort, harddisk, ram, strømforsyning og lydkort.

Så lurte jeg på hva dere synes jeg skal selge mine gamle ting for? Jeg skal selge de i deler fordi at jeg skal ha noen deler av den gamle pc'n.

Her er en liste over hva jeg skal selge:

Prossesor: AMD Athlon XP 2.2 ghz 3200+

Skjermkort: Asus Radeon 9600SE 128mb

Ram: PC3200 512mb

Harddisk: Western Digital 200gb 8mb

Jeg har ikke noen spesiell peiling på pris og slikt.. alt er brukt i overkant av 1 år og er pent brukt
Jeg ville tro du kan få 400 hver for CPU og HD, 300 for skjermkortet og 200 for rammen. Du får garantert mer på QXL enn hvis du selger det her.
Kjøpte et Radeon 9600SE for 150kr av en fyr. Så jeg tror vel det ligger rundt 100-200kr for det kortet. Du burde vel heller spare på harddisken, jeg ser ingen grunn til at du skal selge den og kjøpe en større? Hva med to store harddisker?!
den harddisken din skapte interesse hos meg.

send meg en PM
Og om handy av en eller annen grunn skulle trekke sin interesse for den nevnte harddisken kan du sende meg en PM
Jeg vil ha din CPU vist den er socket a, 500 raske til deg for den.
Nilsi's Avatar
Trådstarter
9 0
CPU'en er det en venn av meg som vist er interresert i.. Han så dette innlegget og spurte meg... så vi får se om han vil ha den først