Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 1029
Er det mulig og gå på nett med mobilen via pc internett?
Jupp... Du kan bruke norske Opera for å wappe! Husk at VG Nett ikke blir www.vg.no, men wap.vg.no!
Trådstarter
Stemmer,men åssen kobler jeg da?..
Har liksom bare usb kabel
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
nei, det går ikkje. I såfall må du ha eit javaprogram på mobilen med tcp/ip stack, som kan kople seg til nett via kabelen. Kvifor vil du det uansett?

Og poenget med opera mini er at du kan bruke www.vg.no og ikkje wap.vg.no...
Trådstarter
Sitat av slashdot
nei, det går ikkje. I såfall må du ha eit javaprogram på mobilen med tcp/ip stack, som kan kople seg til nett via kabelen. Kvifor vil du det uansett?

Og poenget med opera mini er at du kan bruke www.vg.no og ikkje wap.vg.no...
Vis hele sitatet...
Hvorfor:fordi jeg skal ha noe via wap:S
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
last ned til pcen og overfør via kabel..?
Trådstarter
Sitat av slashdot
last ned til pcen og overfør via kabel..?
Vis hele sitatet...
går ikke med java prog,bruker/skulle bruke softpic ppp men når jeg skal aktivere det finner jeg ikke usbport.dll
Sitat av slashdot
Og poenget med opera mini er at du kan bruke www.vg.no og ikkje wap.vg.no...
Vis hele sitatet...
Vet, beklager. Misforstod trådstarters litt utydelige formulering, og trodde trådstarter etterspurte mulighet for å surfe wap-sites fra PCen.
Trådstarter
men noen som kan finne usbport.dll for meg(A)
Trådstarter
Sitat av slashdot
google kan....20tegn jadajada
Vis hele sitatet...
Jeg har spurt google...men jeg finner det ikke
http://pages.123-reg.co.uk/dbpeet-1006035/ Tror ikke at det hjelper men det fikser .dll problemer står det
Trådstarter
Sitat av Siim
http://pages.123-reg.co.uk/dbpeet-1006035/ Tror ikke at det hjelper men det fikser .dll problemer står det
Vis hele sitatet...

Det er jo ikke sånn dll problem jeg har,det er når jeg skal aktivere softick så må jeg browse fram en dll fil..som jeg ikke finner
Sist endret av Noboody; 13. april 2006 kl. 18:07.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Hmm, eg søkte på google, og fann faktisk svaret på det du lurte på. FAQ er faktisk lurt å lese ofte.
Trådstarter
Sitat av slashdot
Hmm, eg søkte på google, og fann faktisk svaret på det du lurte på. FAQ er faktisk lurt å lese ofte.
Vis hele sitatet...
Kan du give me a link ?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Øverste treffet ved å søke etter usbport.dll .

Så nei, finn det sjølv, eller offentleggjer her på forumet at du er idiot. Du sa du hadde søkt.
Trådstarter
Sitat av slashdot
Øverste treffet ved å søke etter usbport.dll .

Så nei, finn det sjølv, eller offentleggjer her på forumet at du er idiot. Du sa du hadde søkt.
Vis hele sitatet...
Takk da,I-D-I-O-T

kommer bare til sånn drit på førstre treffet jeg
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Rart. Eg kjemt til Softick sin faq, som faktisk gir svar på det du lurer på.
Dette du leter etter?

"Please try to locate the usbport.dll in the Palm installation folder (e.g. C: \Palm) and copy it to your system32 folder (e.g. c: \windows\system32).

Also please check that Value "Path" in HKEY_CURRENT_USER\Software\U.S. Robotics\Pilot Desktop\Core key points to correct Palm Desktop path."


FAQ: http://www.softick.com/faq.php?cat=1&prod=2
Når jeg i overfører java spill til min D500 så har jeg ikke behov for å bruke usbport.dll, softick skal fungere uansett uten den dll.
Trådstarter
Sitat av DownloadGenie
Når jeg i overfører java spill til min D500 så har jeg ikke behov for å bruke usbport.dll, softick skal fungere uansett uten den dll.
Vis hele sitatet...
Det er rart:/ dette får jeg når jeg skal aktivere proget:

http://i47.photobucket.com/albums/f164/noboody/fsdfdf.jpg