Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  35 2819
Nå har det seg sånn at jeg bor i skogen,og en kompis som går i klassen men er på telt tur 1 km unna huset mitt..

Og jeg har lyst til og skremme han.... Noen som har noen tips på hva jeg kan gjøre for og få skremt driten ut av han?
Sett fyr på teltet og lag bjørnelyder
Hva med gode gamle spreng et eller annet i nærheten? (Selvfølgelig i sikker distanse fra teltplassen..)
Ikkje sett The Blair Witch Project eller Villmark du? Massevis av telt-skrekk
Blir det mørkt om natta der du bor?
Snike deg bort til han om natten gå rundt teltet en stund, pinner som knekker og busker som rasler ekke morsomt om natten :P så litt senere kommer du tilbake når han sover, går inn i teltet, å starter å skrike som faen. Han vil garantert bli skremt
Sett deg i teltet mens de sover og vent på at de våkner.
Sett opp et telt ikke langt fra teltet til kameraten din. Finn fram to walkie talkier, legg den ene i teltet. Så lager du lyder litt lengre vekk, kameraten din lurer på hva det er, går ut og finner teltet. I teltet har du satt et lys så det blir lyst opp. Inni legger du en haug med baby dokke hoder (verste jeg veit) og noe som likner på blod. Så har du en fullsize dokke som du legger i soveposen. Idet kameraten din har tenkt til å gå vekk fra teltet, skremmer du han bakfra.

Vent til midt på natta, kle av deg alt annet enn speedos, smør deg inn med olje, snikk deg ut til teltet, sørg for at teltet er opplyst og vekk ham ved å stryke ham forsiktig over kinnet og smile. En boombox med Isaac Hayes i bakgrunnen kan være en nice touch.
Trådstarter
Sitat av aisLos
Blir det mørkt om natta der du bor?
Vis hele sitatet...
Gjør det veit du...Var borte hos han nå ista, kom meg heelt oppi telte før jeg sa halla :P
i gamle dager pleide vi å enten flytte alle sakerne bort fra teltet eller vist det er 2 stk der flytte dame/fyr bort. så enten legge lapper med omg daua på meg ellernoe sånt. eller masse lyder. tenn et bål utenfor teltet hans og rist i teltet sånne ting. folk blir merkelig paranoide etter en liten stund
Har du noe brennbart? Plumbo f.eks (hydrogenet den produserer da seff) hadde det i en ballong idag og siden jeg bor mellom to fjell kom det et heftig ekko... smeller skikkelig men ikke så mye flammer
Sitt et stykke ifra teltet og kast stein rundt det. Når han begynner å merke at det skjer noe rundt teltet blir han forhåpentligvis dritredd. Prøv også å spille av noe heftig creepy barnegråt fra en liten musikkavspiller samtidig.
Midt på natten tar du et stagedive-stil hopp rett inn i teltet mens du skriker alt du kan med den barskeste vikingstemmen du kan dra fram.
HAHA Morsomste jeg har lest på lenge rå bra! Få høre hvordan det gikk da når missionet er complete

nå har du sikkert gått, men du bør få med en god del folk og få til noe skikkelig skummelt. Prøv og film også
Jæ**** bra!! Skrap med noe spisst på teltet og hvis han kommer ut for å se så skremmer du han noe så sinnsykt!!
Hogg deg inn i teltet med en Rambokniv og kast noen blodige kjøttstykker inn før du løper til skogs.
Du kan gjøre som i Gudfaren, legg et hestehode i soveposen hans
Ble det gjort noe fun i natt?
Sitat av Psych|Com
i gamle dager pleide vi å enten flytte alle sakerne bort fra teltet eller vist det er 2 stk der flytte dame/fyr bort. så enten legge lapper med omg daua på meg ellernoe sånt. eller masse lyder. tenn et bål utenfor teltet hans og rist i teltet sånne ting. folk blir merkelig paranoide etter en liten stund
Vis hele sitatet...
Men da er jo problemet at vedkommende kan ringe politi, så får man en heftig bot?
Pip-Boy 3000
Grimdoc's Avatar
Donor
Om du var ute på rov, og filma, så ikke nøl med å "spice up my life" med en link til den.
Sitat av helgefar
Hogg deg inn i teltet med en Rambokniv og kast noen blodige kjøttstykker inn før du løper til skogs.
Vis hele sitatet...
haha, du er en syk, syk mann.
Gå til en butikk med en kjøttdisk og be om en kanne med matblod. Resten får du finne på selv.
Kansje Doom 3 har noen lyder du kan bruke, eller kansje F.E.A.R har noen lyder?
Smell opp flere forslag, dette er virkelig interessant og spennende
f.eks ta å skrive med blod på en stein med blod ;D

forresten post 400 ^^
Sitat av mirax
Men da er jo problemet at vedkommende kan ringe politi, så får man en heftig bot?
Vis hele sitatet...

vel. nei.
bevis + folk tåler da en spøk..
Trådstarter
Ja da,blei skremming i gårnatt,jeg kom meg helt inn på telte dems,laga sånn stille,men syk rar lyd :P sånn puste lyd på en måte,da hørte jeg det begynte og romle inni telte....Pælma en stein i vannet,og da kom han ene ut,jeg gjemte meg også gikk han inn igjen...så gikk jeg bort til glidlåsen på telte og åpna forsiktig,i inngangen så møtte jeg hue til han ene...han skvatt!
få med noen kompiser og lag til okult ritual "tilfeldig" 20m i fra der de telter , eller go nutzz med hagle ( ja, ta ut bly kulene i ammo'n først)
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
Dette emnet er tatt opp tidligere
▼ ... noen måneder senere ... ▼
ta en aluminiums box son som du får kjøpt med omega3 tabelletta i kosta 99kr og fyll den halv full med bensin så settet du den på et bål å så venta du litt så står flamman 5m oppi lufta!
ps: sett den utenfor teltet hannes!
Spill musikk fra Spice Girls. Skummelt som fahen....
Riv ned teltet og dra det langs bakken sånn han ikke kommer seg ut. Så springer du vekk og gjømmer deg. Han kommer sikkert til og drite i buksa
Håper nå virkelig fyren er kommet tilbake fra telturen han var på i slutten av mai, når denne tråden ble startet...
Sitat av drQ
Håper nå virkelig fyren er kommet tilbake fra telturen han var på i slutten av mai, når denne tråden ble startet...
Vis hele sitatet...
Tenk vist han ikke er det da?
Siden han er utestengt nå, så tipper jeg han har kommet seg hjem og skrivd et eller annet dritt som har fått han utestengt herfra.

Men hvem veit, kanskje har Heinrich flyttet ut i skogen for så å bo i et telt sammen med en elgkalv (akkurat som i boken Doppler).