Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 783
Heisann
Jeg lurte på om det er noen mulighet for å sette passord på en mappe.... har noen mapper på pcen som jeg ikke vil at andre skal se i. Fins det noen andre tips for å ikke få folk til å se mappene mine?
Mvh
Max-Mekka
folder lock (tjue tegn)
BestCrypt! Da får du fiksa kryptering i samme slengen. Med BestCrypt lager du et "arkiv" med kryptering. Disse er altså filer/arkiv på harddisken på samme måte som rar/zip(bortsett fra at de ikke er noe komprimering). Når man legger filer i disse arkivene så blir de kryptert. Man må mounte og dismounte arkivene, men dette kan velges automatisk. Når man skal åpne et arkiv må man legge til passord. Det er fullt mulig å brenne arkivene ut på cd/dvd.

http://www.jetico.com/
Ministry of Love
sptz's Avatar
oeay hvordan gjemme nOrp på foreldrenes pc uten at de kan finne det. Enkleste er vel og være den eneste som har administrator retigheter og ha private mapper. Så lenge det ligger under din mappe på en NTFS disk forblir det privat. Stort enklere blir det ikke...

du bør kanskje lære deg og slette intastede urladresser og sist sett video i windows media player også. Stikkord: "regedit".
Sist endret av sptz; 8. april 2006 kl. 19:11.
Enkleste er vel bare å sjule mappa ?