Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 5546
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
I forbindelse med freakfest 2013 i Oslo 15 juni vil det være en del freakere som kommer til å reise inn til Oslo. Noen av dere har kanskje ikke råd eller lyst til å betale for hotell/motell. Dette er en tråd for de som vil tilby soveplass i Oslo, og for de som ønsker å kunne sove hos eventuelle tilbydere. Hvis dere ser noe som frister kan dere bare sende PM til de som tilbyr soveplass. Tilbydere kan jo få med i posten om de vil tilby soveplass fredag den 14 juni, lørdag den 15 juni eller begge dager, og eventuelt hvor mange de vil ha hos seg. Husk å oppdatere i tråden hvis du har fylt opp sofaen din.

Oppsummert:
1) Kan du tilby soveplass fredag 14 juni, lørdag 15 juni eller begge dager?
2) Hvor mange har du plass til?
3) Regelverk i heimen.
*) Oppdater i tråden hvis du ikke har soveplasser igjen.

Håper mange kan bidra..
Max antall soveplasser: 3
Har et gjesterom med plass til 1 (eller 2 om man vil dele en 120 seng)
Sovesofa i stuen med en ekstra plass.

Har ledig kapasitet hele helgen.

Regler:
#1: Det røykes inne (ønsker ingen som ikke tåler dette)
#2: Ingen høy musikk etter 23.00 (jeg har en sint polakk i etasjen over)

Ellers forventer jeg nystekte vafler og kaffe på senga når jeg våkner
Sist endret av kn^tte; 10. april 2013 kl. 08:32.
▼ ... over en uke senere ... ▼
vi er 3 stk som trenger soveplasser, sove omså på golvet ! rop ut om dere har såveplasser fra fredagen til mandagen
Sitat av trixxe Vis innlegg
vi er 3 stk som trenger soveplasser, sove omså på golvet ! rop ut om dere har såveplasser fra fredagen til mandagen
Vis hele sitatet...
Blant de 3 er meg og choobe her på forumet.
Vi er snille folk som gjerne vasker/åpner øl får denne personen som har soveplass
Jeg har ikke ledig plass lengre.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Jeg og en kompis bor sentralt i Oslo, 5 minutter gåtur til Vulkan og 10-15 min til Sofienbergparken. Vi skal begge på freakfest. Vi er 21 og 22 år og låner gjerne bort litt plass til noen hyggelige freaks.
Vi har en småsliten sofa og en luftmadrass med plass til 2 stk (totalt 3 plasser).

Har noen puter og tepper. Det er ikke luksus, men det er sentralt og gratis.

Regler: Ikke røyk inne, ikke mye bråk etter 01:00ish og ellers kardemommeloven.
Sitat av Jefferson2k Vis innlegg
Jeg og en kompis bor sentralt i Oslo, 5 minutter gåtur til Vulkan og 10-15 min til Sofienbergparken. Vi skal begge på freakfest. Vi er 21 og 22 år og låner gjerne bort litt plass til noen hyggelige freaks.
Vi har en småsliten sofa og en luftmadrass med plass til 2 stk (totalt 3 plasser).

Har noen puter og tepper. Det er ikke luksus, men det er sentralt og gratis.

Regler: Ikke røyk inne, ikke mye bråk etter 01:00ish og ellers kardemommeloven.
Vis hele sitatet...
Ska sleike deg oppover ryggen å vaske leiligheten om dere kan tilby oss soveplass (3stk)
Pm sendt
Sist endret av justastonedhuman; 27. mai 2013 kl. 23:03.
Jeg og Snilepisk er på utkikk etter et sted å sove etter festen. Vi er to omgjengelige 18-åringer, som gjerne er villige til å måtte lage frokost på sengen til den vi sover hos.
Sitat av Dorian Explorer Vis innlegg
Jeg og Snilepisk er på utkikk etter et sted å sove etter festen. Vi er to omgjengelige 18-åringer, som gjerne er villige til å måtte lage frokost på sengen til den vi sover hos.
Vis hele sitatet...

Dersom dere greier å være oppegående nok tidlig på mårran etter freakfesten skal jeg heller applaudere dere
Sitat av Nerdefruen Vis innlegg
Dersom dere greier å være oppegående nok tidlig på mårran etter freakfesten skal jeg heller applaudere dere
Vis hele sitatet...
Er det et ja til overnatting?
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Sitat av Dorian Explorer Vis innlegg
Er det et ja til overnatting?
Vis hele sitatet...
Tror heller h*n mente at om dere klarte å lage en nogen lunde decent frokost tidlig på morgenen etter freakfest skal dere få applaus.
Lov å håpe.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Heisann, overraskende lite aktivitet i tråden her Anyways, jeg trenger en plass å sove etter freakfesten, koslig og blakk kar på 18 Helst en plass i gåavstand da jeg vil bruke minst mulig penger denne kvelden.
det har seg slik at vi er 3 ungdommer på 19 og 2 på 20 år fra finnmark som kunne trengt et sted og bo fra 14 til 17, vi har booket hotell og greier bare sånn for sikkerhets skyld. men vi er jo ikke super rik så hadde vert ypperlig om noen kunne tilbydd oss soveplasser ja vet jeg har skrivi i denne tråden før men det ser jo ikke ut som det er noe liv her :/ Anyone?
Sitat av trixxe Vis innlegg
det har seg slik at vi er 3 ungdommer på 19 og 2 på 20 år fra finnmark som kunne trengt et sted og bo fra 14 til 17, vi har booket hotell og greier bare sånn for sikkerhets skyld. men vi er jo ikke super rik så hadde vert ypperlig om noen kunne tilbydd oss soveplasser ja vet jeg har skrivi i denne tråden før men det ser jo ikke ut som det er noe liv her :/ Anyone?
Vis hele sitatet...
1050,- hver får 3netter er ingenting. Trur vi satser på hotellet trixxe
Begynner å se ut som om jeg må sove i bilen eller kjøre hjem.
Om det ikke er noen her som kunne tenke seg å sove på et hotellrom med meg og Dorian Explorer. 350,- på hver. Ligger tjue minutter unna lokalet til fots.
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Trenger og soveplass om noen har plass.
Jeg er absolutt ikke kravstor.

Jeg er husren og biter sjeldent.
Sist endret av Bombasa; 13. juni 2013 kl. 01:06.
Jeg har en ledig sofa/oppblåsbar madrass med et lite hull i (du våkner ca 5 timer etter oppblåsning med rompa i gulvet, bare å flytte seg over til sofaen når dette skjer).

Plass til ca 2 freaks.

Regler i heimen: Hvis barn på to år og samboer sover et annet sted er det få regler utover normal folkeskikk (ikke ødelegg leiligheten vår).

Holder til ca 20 min fra Oslo (gode bussforbindelser) og har lyst til å dra på freakfest, men ikke alene.

Ta kontakt på PM.

Dette er ikke en kontaktannonse selv om det kanskje kan se sånn ut.

EDIT: Har sommerfest på jobben på fredag, blir sikkert litt kleint for både eventuelle freaks og samboer med overnatting den kvelden. Derfor bare lørdag. Kan hente i området mellom Oslo og Drammen.
Sist endret av Dr_Alzheimer; 13. juni 2013 kl. 01:15. Grunn: Om datoer