Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1292
Hei jeg injiserer sjelden, men kom over noen rosa/lilla stikk. De ville faen ikke klemmes in, hverken i åre eller i fri luft, er dettte et vanlig problem? så det endte med rævskudd. Null sjangs å få klemt det i åra selvom jeg fikk blodsvar.
Sist endret av A-tillah; 27. januar 2015 kl. 11:05.
Skal man først gå til det skrittet å injisere ukjente substanser inn i blodbanen må man sørge for å filtrere det godt. Nåla har sikkert blitt tettet av stoffer som ikke er løst opp...
Ja, hadde en dårlig dag i går å ga rett å slett faen i alt. Det jeg mente med rosa/lilla stikk er de minste/tynneste kanylene fra apoteket. I Kola/alkorus fikk jeg det for meg å koke opp rivotril og trykke dette i armen. Fikk selvfølgelig ikke filtrert det godt nok som endte i at ingen ting kom ut av nåla. Andre forsøket mitt kokte jeg dobbelt så lenge og tok en dobbel filtrering, fikk svar og skøyt det inn.

Sitter her nå å skammer meg som en hund med fæle mærker på armene. Aldri mer! Ikke ga det noe særlig mer funk en å bare svelge de heller. Kankje litt placebo fordi jeg følte meg som en hardbarka knærker når jeg satt skuddet.

yeah yeah, prøvde igjen i kveld med ren kokain, fant en skikkelig utståenede åre nede på foten, kom bare klar væske ut når jeg prøvde å trekke for svar. Så nå legger jeg nåla på hylla for godt. Klarer ikke sette et skudd i all min elendighet en gang, "faen i meg repern neste" Neida, så ille er det ikke.
Sist endret av A-tillah; 28. januar 2015 kl. 22:56. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Forstår ikke helt hva du mener jeg!

Hva mener du med rosa/lilla stikk? Rosa kanyler? Eller har du brukt insulinsprøyte? De er vel litt vel små, ja. Da kan jeg tenke meg at det skal lite til før nåla blir tett. De er ekstremt tynne. Anbefaler oransje eller hvite kanyler. Kjøp bokser slik at du har en stund.

Eller mener du rosa blod? Isåfall har du truffet en arterie, men da ville du vel merket det, hehe.

Sørg for at du bruker en ny pumpe og en ny kanyle hver gang, hvis ikke kan de bli treige og jævlige. Har skutt rivotril selv, selv om det ikke er vannoppløselig. Fikk ikke de symptomene du nevner. Tror kanskje du har hatt et bomskudd.

Kom det seriøst klar veske ut av blodåren din nede på foten? Det skal jo ikke gå an. Hva har skjedd med albuekroken din da? hehe.

Uansett, jeg har vært langt nede og vet hvordan det er å være desperat etter å injisere hva som helst. Anbefaler deg innleggelse. Men hvis du først skal skyte, vær veldig forsiktig. Eneste som er verdt å skyte er egentlig opiater/opioider og amfetamin, spør du meg.

Anbefaler forresten Terumo sprøytene ovenfor de andre merkene. Har opplevd minst tull med de, selv etter mange gangers bruk(som frarådes).
Sist endret av TrippyKing; 29. januar 2015 kl. 00:18. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.