Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1000
har noe sinnsykt god speed som jeg lurer på om kan være noe PMA/PMMA?
Speden rundt her har vært helt elendig i d siste,mn nå kom dr noe som var så heftig at jeg var tilbake til ungdoms tiden...Noen som vet hvordan jeg kan finne ut om det er PMA,eller hvertfall blandet me noe slikt??

Håper noen kan hjelpe...


Denne testen koster en slikk og ingenting. Det tar bare dager før den er fremme hos deg i Norge, og du får ingen problemer med tollen. Kan kjøpes på: eztest.com
Sist endret av caperno; 26. januar 2015 kl. 11:49.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Får du tak i formaldehyd og svovelsyre kan du lage Marquis reagent, Amfetamin og Metamfetamin skal bli gul/brunt i løpet av 5 sekunder: Ta litt (par milligram, trenger ikke mye) av stoffet du skal teste på et fat, og drypp marquis reagent på prøven og se hvilken farge løsningen endrer seg til.

Du kan evt kjøpe marquis reagent og andre på ebay: http://www.ebay.com/sch/i.html?_from...agent&_sacat=0
Sist endret av Dodecha; 26. januar 2015 kl. 11:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hvorfor tror du det er PMA? God speed form er ikke synonymt med PMA i det hele tatt.
Mest sannsynlig bra metamfetamin du har