Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1742
God kveld, freaks. Er det et tegn på shitten er syntetisk dersom asken er hard og nekter å la seg kakke?

Har aldri vært borti syntetisk dritt før, og vil helst ikke være det heller. Takk for svar på forhånd.
Kan være hva som helst. Mest sannsynlig bare ikke helt ren hasj, funnet sånt før. Var den dårlig eller?
Frdlr's Avatar
Trådstarter
Det skal visst være Amnesia. Veldig god, og helt normal mtp konsistens og lukt, men en kompis påpekte at den harde asken var et tegn på at det er syntetisk weed (selv mente jeg det bare var fordi den hadde blitt kverna litt for mye før den ble rulla opp). Aldri hørt noe lignende, så jeg måtte spørre her.
Fikk det på noe grønt for 2-3 år sia.. Mente den var sånn fordi den ikke var flushet og full av gro ting, men ikke vet jeg??
Syntetisk "cannabis" er ikke cannabis, det kommer ofte som pulver, eller urter sprayet med no dritt.. Var det bud, så er det nok bud
Det er fordi den ikke er flushet, så den er full av næringssalter som ikke skulle vært der.
Sitat av 3ndgame Vis innlegg
Det er fordi den ikke er flushet, så den er full av næringssalter som ikke skulle vært der.
Vis hele sitatet...
Høres ganske logisk ut, hadde satset på dette. Mener jeg har lest dette en annen plass før også.
Sitat av steez_ Vis innlegg
Syntetisk "cannabis" er ikke cannabis, det kommer ofte som pulver, eller urter sprayet med no dritt.. Var det bud, så er det nok bud
Vis hele sitatet...
Helt riktig, du vil også kjenne lukten av kjemikaler.

Altså, du vil merke om noe er galt om noe er galt.
Syntetisk opptrer ikke nødvendigvis i store nok mengder til å kunne luktes pga potensen. Du trenger ikke nødvendigvis merke at noen har spika tobakkspungen din med JHW-018 (før du har tatt deg noen trekk, vel og merke) basert på lukt eller andre kvalitative egenskaper.

Når det kommer til denne hard aske-situasjonen, dog, holder jeg en knapp på høye restverdier av gjødning, slik andre her allerede har påpekt.
Sitat av Hedges Vis innlegg
Syntetisk opptrer ikke nødvendigvis i store nok mengder til å kunne luktes pga potensen. Du trenger ikke nødvendigvis merke at noen har spika tobakkspungen din med JHW-018 (før du har tatt deg noen trekk, vel og merke) basert på lukt eller andre kvalitative egenskaper.

Når det kommer til denne hard aske-situasjonen, dog, holder jeg en knapp på høye restverdier av gjødning, slik andre her allerede har påpekt.
Vis hele sitatet...
Unnskyld, formulerte meg feil. Det jeg mente var at han KAN kjenne lukten av kjemikaler.

Jeg lukter iallefall på stashe når æ får det, ingen andre?