Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  65 22348
Anarchy
Knife Freak's Avatar
Trådstarter
Er General fæl til å renne?
Sitat av Knife Freak Vis innlegg
Er General fæl til å renne?
Vis hele sitatet...
Ja det er den, spesielt portion, løs er noe bedre.Prøv heller skruf
Sitat av Knife Freak Vis innlegg
Er General fæl til å renne?
Vis hele sitatet...
Må bare spørre. Har aldri forstått meg på folk som snuser og ikke vil at snusen skal renne? Jeg ser de som "snuser" som tar ut snusen etter 20 min fordi den renner. Det er en av tingene som gjør at jeg har fortsatt i så mange år.
Sitat av Jurgen1337 Vis innlegg
Må bare spørre. Har aldri forstått meg på folk som snuser og ikke vil at snusen skal renne? Jeg ser de som "snuser" som tar ut snusen etter 20 min fordi den renner. Det er en av tingene som gjør at jeg har fortsatt i så mange år.
Vis hele sitatet...
Så du digger og svelge rennevannet fra snusen? Det er vell det de fleste prøver og unngå
^^Tja, det er jo sånn den smaker noe... Det er jo klart at veldig mye renning ikke er noen digg, men litt general saft er bare godt
Anarchy
Knife Freak's Avatar
Trådstarter
Mens tråden fortsatt er oppe og går; hva er forskjellen på General Extra Strong og General G3?
Sitat av snickersogtwist Vis innlegg
Så du digger og svelge rennevannet fra snusen? Det er vell det de fleste prøver og unngå
Vis hele sitatet...
Synes det er fantastisk! Må ha noe mer enn bare nikotinen. I hvert fall for meg og flere i min krets oppleves det som nesten ubrukelig når det ikke renner.
Begynn med noe enkelt så går du opp noen par hakk etter hvert
▼ ... over en uke senere ... ▼
Anarchy
Knife Freak's Avatar
Trådstarter
Er det mulig å få betydelig større nikotintoleranse uten å bli direkte avhengig av det innen et tidsrom av én til to måneder? Det er så konkret jeg kan få det.
Vet ikke om det er riktig å spørre her.
Men er snus et bedre alternativ hvis man prøver å slutte og røyke, sånn hvis suget blir alt for stort en dag.
Hadde vært røykfri i litt over en uke og hadde tenkt å kjøpe meg G3, men så ble det nesten automatisk en marlboro rød isteden.

Vet ikke om det er riktig å spørre her.
Men er snus et bedre alternativ hvis man prøver å slutte og røyke, sånn hvis suget blir alt for stort en dag.
Hadde vært røykfri i litt over en uke og hadde tenkt å kjøpe meg G3, men så ble det nesten automatisk en marlboro rød isteden.
Sist endret av Nukleonet; 23. januar 2015 kl. 03:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Nukleonet Vis innlegg
Vet ikke om det er riktig å spørre her.
Men er snus et bedre alternativ hvis man prøver å slutte og røyke, sånn hvis suget blir alt for stort en dag.
Hadde vært røykfri i litt over en uke og hadde tenkt å kjøpe meg G3, men så ble det nesten automatisk en marlboro rød isteden.
Vis hele sitatet...
Nikotinplaster?
Sitat av amdb73 Vis innlegg
Nikotinplaster?
Vis hele sitatet...
Får en som er 17 kjøpt slik?
Sitat av Nukleonet Vis innlegg
Får en som er 17 kjøpt slik?
Vis hele sitatet...
Det er bare én måte å finne ut dette på, gå på et apotek og prøv...
Eventuelt prøv å få det igjennom din fastlege.
Begynte å kosesnuse her og der, ca. 2 ganger til dagen for et halvt år siden. Også ble 2 persjoner til dagen til 3, så 4, så 5... Vel, nå ryker en snusboks i løpet av 3 dager, en snusboks som for få måneder siden holdt i 2 uker, og nå bruker jeg penger på dette pisset jeg før pleide å se på som totalt motbydelig. Har troppet ned på styrke, men behovet gir seg ikke lett. Hadde ikke dette problemet med røyk, merkelig nok. Men det som suger med snus er at det er så lett tilgjengelig og kan gjøres overalt, det samme kan ikke sies om røyk.

Skal bli kvitt denne boksen, så slutter jeg. Men har sagt det flere ganger før, og her sitter jeg altså... med en fersk porsjon med the lab 03 i kjeften -.-

Sitat av Knife Freak Vis innlegg
Mens tråden fortsatt er oppe og går; hva er forskjellen på General Extra Strong og General G3?
Vis hele sitatet...
General Extra Strong er i normal porsjonspose, G3 er samme styrke og samme type snus, bare i slim forpakning. G3 kommer i hvit porsjon og vanlig porsjon, om du lurer på noe mer om snus er det bare å spørre da jeg selger greiene på daglig basis
Sist endret av GatoradeMe; 26. januar 2015 kl. 22:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anarchy
Knife Freak's Avatar
Trådstarter
om du lurer på noe mer om snus er det bare å spørre da jeg selger greiene på daglig basis
Vis hele sitatet...
Når du sier det så benytter jeg sjansen; hva har utløpsdatoen å si? Jeg har en full boks som går ut i mars. Jeg regner med at jeg kommer til å teste litt før den tid, men lurer uansett på hvordan det påvirker snusen. Er det smak, fuktighet eller blir du dårlig?
Sitat av Knife Freak Vis innlegg
Når du sier det så benytter jeg sjansen; hva har utløpsdatoen å si? Jeg har en full boks som går ut i mars. Jeg regner med at jeg kommer til å teste litt før den tid, men lurer uansett på hvordan det påvirker snusen. Er det smak, fuktighet eller blir du dårlig?
Vis hele sitatet...
Tror ikke du blir dårlig, men snusen blir hard og tørr (tror jeg..). Legg den i kjøleskap, så holder den seg litt lengre.