Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 3484
Hei. Jeg vet der er flere tråder om samme emnet men fant ingen som kan svare meg på mitt spm.
Jeg tok amfetamin lørdag kveld frem til søndag natt, og tok omtrent 2g fordelt utover de to dagene(nasalt). Men jeg får ikke sove. Sov en time natt til mandag.
Er ikke spesielt sliten heller. Noen som kan hjelpe meg? Fikk forresten høre og smake at dette er god pepp, om det skulle ha en betydning.
Amfetamin kan under visse omstendigheter ha en halveringstid på opptil 20-30 timer. 2 g vil da bruke noen døgn for å gå helt ut av systemet igjen. Spesielt hvis det var god speed.

"Behandlingsdosene er fra 5–20 mg som enkeltdose, mens 10 ganger eller enda høyere dosering kan brukes for å oppnå rus. I slik misbrukssammenheng kan amfetamin brukes mange ganger i døgnet, flere døgn i trekk (amfetaminkjør). Amfetamin har en halveringstid fra noen få timer til 30 timer eller mer, jo lenger halveringstid, jo mer basisk urinen er."

https://sml.snl.no/amfetamin
Trådstarter
Er oppe i over 55 timer halveringstid nå, burde jeg gå til legen?
I tillegg er det ofte blandet ut med metafmetamin som gjør at den er sterkere og varer enda lengre, dvs at det tar enda lengre tid før du klarer og sove og sterkere nedtur. Nå er ikke det nødvendigvis tilfellet her da selvfølgelig.

En sovetablett, valium, eller zopiclone kunne nok hjulpet deg litt. Eller evt, en god løpetur og et ordentlig måltid for å roe ned hodet.

Hvis ikke så nok bare vente, du skal se du blir trøtt etterhvert..
Trådstarter
Ville det vært helt texas om jeg tar en drop nå? Isåfall, hva som kan skje?
Sitat av ezyy Vis innlegg
Ville det vært helt texas om jeg tar en drop nå? Isåfall, hva som kan skje?
Vis hele sitatet...
Noen timer med god-form, også må du vente ytterligere 10-30 timer før du kan sove. Sikkert med et enda værre nervekjør enn det du har hatt siste døgnene.
De gangen jeg har kjørt hardt på med amf har jeg alltid prøvd å spise noe ordentlig fet mat, typ gatekjøkken burger eller noe, og en kraftig benzo sovetablett ala Xanor. Da går jeg rett ned for telling og er i overaskende god form når jeg våkner igjen.
Jeg må ta sovepiller etter jeg har Vært på peppern, men det hjelper også å drikke mye vann ( renser kroppen) og spise. Det funker også å røyke seg ned. Nå vet ikke jeg om du røyker men.
Det er helt vanlig. Etter en slik helg kan det gå dager før du sover skikkelig godt og lenge - men når du først gjør det er det som å få en slegge i bakhodet. Nå er det lenge siden jeg har hatt en slik helg som du hadde, men for meg var det typisk at den virkelige nedturen kom tirsdag eller onsdag.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Sitat av marley95 Vis innlegg
Jeg må ta sovepiller etter jeg har Vært på peppern, men det hjelper også å drikke mye vann ( renser kroppen) og spise. Det funker også å røyke seg ned. Nå vet ikke jeg om du røyker men.
Vis hele sitatet...
For noen funker det å røyke seg ned, for andre blir ting ti ganger værre. Hadde noen spurt meg hvordan man kan påføre seg psykose ville jeg sagt dra på pepperkjør ei hel helg og så røyk masse bønne
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Bothrops Vis innlegg
For noen funker det å røyke seg ned, for andre blir ting ti ganger værre. Hadde noen spurt meg hvordan man kan påføre seg psykose ville jeg sagt dra på pepperkjør ei hel helg og så røyk masse bønne
Vis hele sitatet...

Vet det er forskjellig, men sier ikke at man skal røyke rett etter man har inntatt pepper, men noen timer etterpå når man kjenner at den er på vei ut. Da slipper i hvertfall jeg den værste nedturen. Røyker man kort tid etter inntak så blir man fucka..
▼ ... noen uker senere ... ▼
Når man speeder så er mann på speed og da skal mann ikke drive på å
å sove. Det blir mann bare sprø av. Få i deg noe vann og noe pølser, på med droppen, og ta deg en dusj. Sett på noe god musikk og finn på noe å gjøre.
Tally ho!
Når man speeder så får man ikke sove en plass engang fikk jeg ikke sove på tre fire dager... Ta deg en feit bud og ta en heftig smokesesh med gutta da pazzer du ut fordi kroppen er så sliten.. Det gjør iallefall jeg etter en god tur med speed

Sitat av marley95 Vis innlegg
Jeg må ta sovepiller etter jeg har Vært på peppern, men det hjelper også å drikke mye vann ( renser kroppen) og spise. Det funker også å røyke seg ned. Nå vet ikke jeg om du røyker men.
Vis hele sitatet...
Samma som meg funker røyke seg ned så prøv det Ambefaler ikke sovepiller

Lykke til
Sist endret av 420blzeit; 24. februar 2015 kl. 19:44.