Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  65 22071
skulle ha eksamen kl 09.00 på høgskolen, sto opp og var skikkelig uforbredt men jeg lada bongen og røyka en hel jay.
når eksamen skulle starte var jeg så sinnsykt fjern at hele rommet rista.

grunnen til at jeg røyka så mye før eksamen var fordi jeg ikke hadde øvd noen ting å tenkte at det kan umulig gå værre enn hvordan jeg ligger ann uansett, jeg kan ingenting, så følte at jeg ikke hadde noe å tape og å være stein på en eksamen måtte jo være en første gang for alt..

endte med at jeg besto og fikk E. veldig fornøyd
Sitat av øyvind95 Vis innlegg
Har du tenkt at de på avrusingen kan oppdage denne tråden og da finne ut at du fremdeles røyker?

(Beklager at jeg går off-topic.)
Vis hele sitatet...
Du hadde rett i det men neppe at det var denne tråden. Ble i såfall kastet ut i dag. Sitter nå og setter noen gode skudd med minus og venter på noe god pepper i lag med gode venner

snorta minus på bybanen i dag
Sist endret av sommeren; 27. januar 2015 kl. 19:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
R3dNoi
R3dNoi's Avatar
Trådstarter
36 6
Sitat av sommeren Vis innlegg
Du hadde rett i det men neppe at det var denne tråden. Ble i såfall kastet ut i dag. Sitter nå og setter noen gode skudd med minus og venter på noe god pepper i lag med gode venner

snorta minus på bybanen i dag
Vis hele sitatet...
ikke smart etter min mening..
▼ ... noen måneder senere ... ▼
spiste en hel space coockie. ble ganske fjern. jeg og noen kompiser var på kastrup flyplass i københavn å bare trippet vilt. dette er nok den rareste plassen jeg har spist.
Skulle ta flyet til mitt andre hjemland med min yngre søster(hun var 18), på flytoget bortover innser jeg at jeg har en god 0,2-0,3 bit med veldig god mdma jeg har glemt å legge igjen i bagasjepakke-styret, så på bussen før vi har ankommet Gardemoen tenker jeg fuck it og slenger i meg alt sammen.

Gaanske merkelig følelse å stå i sikkerthets-kontrollen mens svetten rant på oppturen, men gikk overraskende bra og hadde egentlig bare en lættis stund på flyplassen og i tax-free´n.
Antagelig mer enn jeg husker nå. Men jeg får gi det et forsøk. Den ene gangen tok virkelig kaka. Satt på banen ganske sent på kvelden, helt stuka på MDMA. Jeg så ut som en psykotisk apekatt på Crack. Fikk ikke med meg at venninnen min ble fingret av en narkis jeg aldri har sett før, engang. Ikke rart folk glodde stygt på oss. Men ærlig, så gikk øynene mine totalt i kryss så jeg tenkte ikke mye over saken der og da. Så har vi jo ufrivillige turer til Rimi og Oslo City på 4,5-5 gram sopp og litt slike ting. Eller, når man allerede er rusa er det ikke rent sjeldent man plutselig havner på en fest der det står en russer med katana og en kar med dreads med rifle på hver sin side av veien. Ja, eller for eksempel være vitne til at noen som er like rusa bruker en hageslange til å fire seg ned til et vindu fra toppen av ei høyblokk. Sånt som skjer, tehe.
3gangen jeg brukte speed holdt jeg det gåans i 4dager... Den 4dagen var det babyshower jeg skulle overnatte i. Meget kleint. Så jeg og ei veninne fant ut det var en god ide å kjøre hjem å ta seg en feit linje til. 2t inne i babyshoweren.

Takk pepper for god dømmekraft.
Kort fortalt. 0mat, masse drikke, masse bytting av skjorter, å ho andre ble emo så vi måtte sende ho hjem... Ingen fant ut av det, selvom det ser ut som om jeg er limt inn på hvert eneste bilde, å har kåååål svarte øyer
Lsd på jesus cafeen i Kristiansand. 25inbome hjemme hos Mamma
Pillefjern i avhør, sak henlagt.. Stein hos frisøren. LSD på middag hjemme hos mor... Ruset på amfetamin og piller konstant i et par år, gjorde alt jeg pleier å gjøre til vanlig egentlig. Har gått bra så lenge pupillene oppfører seg, eller sitter det stort sett i hodet. Så lenge man ikke har tatt så mye benzoer at man bare snøvler eller opiater da
På vei hjem fra byen en sommernatt tok jeg og en kompis nattings på toppen av politistasjonen
Ex på danskebåten.. va konge, heilt te nedturen kom
Sitat av Stalin123 Vis innlegg
På vei hjem fra byen en sommernatt tok jeg og en kompis nattings på toppen av politistasjonen
Vis hele sitatet...
Haha, ikke værst gjør dere fortsatt det fra tid til annen? husk ingenting er ulovlig så lenge man ikke blir tatt
▼ ... noen uker senere ... ▼
alle gangene jeg junka mellom forelesningene når jeg tok bacheloren min. satt bare og svaia og sikkla i timene, og ingen reagerte, hørte aldri et pip. weird. gjorde dette i mange år.
▼ ... over en uke senere ... ▼
rareste må være når jeg kjørt på bakhjulet på scooter på Beach Road i pattaya og spiste knips og blå valium sammen med lao kao...

Eller når jeg sto i et lys kryss bak Stoltenberg med en stooor bag type 500 g og klarte og snuble og dytte han for jeg skulle kjappe meg over...

Glemte åsså hus nøklene en gang når jeg var ute og spiste cubensis, måtte innom jobben til muttern for og hente de...

Alt i alt skal man være glad ting har gått bra..
Masse morsomt her og lese..
Takk for fine historier freaks
Rareste stedet mitt må ha vært denne:
Gammel Silo/tank for råolje 35m under taket og diameter på 20m.
Satte inn sofaer der og tok oss noen pils eller 8.
Røyket spliffs i kjelleren til en kommunal lensmann, vapet på offentlig transport med masse folk rundt oss. Huset til bestemoren til ene ex'n min, sex og røyke-sessions pågikk mens hun (bestemoren, uvitende) var oppe i etasjen over å bakte muffins osv til oss, som vi deretter munchet ganske intenst på, at hun ikke skjønte noe er forbi meg.
Sist endret av Juliaan; 23. august 2015 kl. 04:52.